Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Tribia o swoim.

Przyszedł magnetyczny punkt wolności. Jak zwykle stało się to w pomieszczeniu w kolorze lżejszego argumentu, który mówi, że i tak każde zdjęcie zostanie wywołane... Że lądowanie na plemieniu Marazm to złe odziedziczenie kierunku.

Dolewam emocji i staję się agresywnym przedstawicielem świadomości. Znów odbieram poród wielowątkowości. Myślę o sobie, jak o znalazcy słuszności, choć dla ofiar jest to dobijanie "dzieła" i kształtowanie kolejnego już wyroku. Bal u Szatana i wciąż dająca się usłyszeć "Ballada o tribii".

Ten komunistyczny zapęd słowny... Ten mezalians uformowany w mezalians... Melodia pogardy, co to określa się tak widowni.

Język tribiowy to język z zamiłowaniem do zbrodni. Przyznaję, że me całe rejestrowanie zbiorowe jest wielką niedogodnością, bo sznuruję bez rozległej instrukcji... Jakby miała obowiązywać każdego przybysza!

Cały czas silnie oddziaływało na mnie słowo "dyplomatyczny". Myślałam, że to obce zwiotczenie mojej klamki, a to ciągłe zbliznowacenie klucza z obu stron i niezrozumienie złego dobierania miary - z mojej. Nie rozumiałam, iż konstrukcja myśli jest trująca dla innych.

Czy alternatywa będzie szkicem podróbki, czy szkic będzie innym wyjściem dla podrobienia?

 

tribia

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Joker 16.12.2016
    Jeszcze nie wszedłem na takie fale, żeby to zrozumieć. Ale staram się! :)
  • tribia 16.12.2016
    O moim pisaniu. O tym, jak postrzegam Wasze komentarze, nawet te, które niekoniecznie odnoszą się mojej osoby. Przepraszanie za bycie tribią jest zbyt desperackie i otulone jest hipokryzją, która pod wpływem uzyskanego ciepła, staje się nią. Nie chcę zostać innym ja, chcę zostać tribią. Taką w końcu wytłumaczalną.
  • Adam T 17.12.2016
    Twoje pisanie jest, jak współczesne malarstwo, choćby abstrakcjonizm, surrealizm. To Ty interpretujesz świat po swojemu i tą interpretację zapisujesz słowami. Jest to trune do czytania, pretensjonalne ale jednocześnie oryginalne. Jest tu tyle metafor, skojarzeń, przeplatających się obrazów, przenikających nawzajem myśli. Nie jest to opowiadanie (dla mnie, ale ja się nie znam), jest to Twoja WIZJA. Doceniam to i szanuję. Oczu "łamanie" na Twoim tekście to inny wymiar doznań:) Ode mnie 5:)
  • tribia 17.12.2016
    Dziękuję :).
  • Freya 17.12.2016
    Szyjesz formatem rozbudowanym konceptualnie z tendencją introwertywno-somatologiczną. Ale mie to pasi, coby implikować резные страны i teges śmeges. ;)
  • tribia 17.12.2016
    Nooo, cyrylicy ja nie poniemaju, czy jakkolwiek to miało być :).
  • KarolaKorman 17.12.2016
    Ja będę dyplomatyczna i zostawię komentarz w postaci: byłam i przeczytałam :)
  • tribia 17.12.2016
    Dziękuję za uwagę, Karolciu :).
  • Pan Buczybór 17.12.2016
    Kolejny dowód na twój niezwykły styl pisania i rozumienia. 5
  • tribia 17.12.2016
    Dziękuję za miłe słowa z Twojej strony :).
  • illibro 23.08.2017
    Inny wymiar ;) Powoli w niego wchodzę. Ciekawe.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania