Trochę z WSPANIAŁEGO życia Mariny ( rutyna , nadzieja na lepsze jutro)

Marina przebywała w domu dziecka już ponad dwa miesiące. Jej dzień był nieustającą rutyną. Był przeciwieństwem jej dawnego życia.

 

Ćwirrrr , ćwirrrr

Dziewczynkę budziły tropikalne ptaki,które śpiewały jeszcze przed wschodem s łońca.

Około 8 było śniadanie ,biedne , ale dostarczało siły tutejszym maluchom.

Potem śieroty mogły bawić sie na dworze. Czasem zdarzały sie wypadki, gdyż budynek stał na urwisku obok którego biegła potężna rzeka.

Potem był obiad , a właściwie to niezawsze. Dzieciaki były chude wątłe , ale tak wygląda życie w dziczy. Potem jakaś kompiel i kolacj .

A potem

wszystko od początku. Melancholia ?

Tak . Ale dla Mariny był to jedyny czas w którym mogła przewidzieć bieg wydatrzeń.

 

Dzień zaczynał się jak codzień , i nagle do pokoju śierot weszła jedna z opiekunek.

-Marina ! Choć dziecino - powiedziała

Dziewczynka spojrzała niewinnym wzrokiem na nianie . Poczuła niepokuj , który niekiedy towarzyszył jej każdego dnia.

Ale poszła , nieświadoma konsekwencji.

Dziecko staneło na progu , a przednią jakiś pan i jakaś pani.

Kobieta bacznie przyglądała sie dziecku , a meżczyzna pomrukiwał coś pod nosem , odczasu do czasu śmiejąc sie w stronę dziewczynki.

Tajemnicza para miała wkrótce zaadoptować

3 letnią Marinę .

Dziecko było z jednej strony rozczarowane tym , że owe małżeństwo jest jej zupełnie obce. Nie był to tatuś ani mama , którą Marina kochała ponad życie i z którą chciała spedzić chociażby jeden dzień , nie było jej dane kochać i być kochaną. Z drógiej strony dziecko które tak dużo wycierpiało , miało nadzieje że moze w domu tych ludzi nadejdzie dla niej lepsze jutro .

 

Bo warto wierzyć , nawet wtedy kiedy wszystko wyda ci sie stracone.

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (188)

  • Vasto Lorde 04.07.2015
    Jeśli porównać do pierwszego opowiadania, to widać mały postęp. Nie mniej jednak literówki dalej są twoją zmorą, no ale mówi się trudno. Pisz dalej, a na pewno w końcu ich nie będzie. Ocenię tekst, nie wykonanie. Masz 3, poczytam tego więcej, może mnie bardziej zaciekawi :o
  • Marinaaa8 04.07.2015
    O dziękuje ,twoja szczerość i dobre serce ,brakowało mi waszych rad ,
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Dobra Marinaaa8. Tak jak powiedział Vasto są literówki, ale tego nie oceniam. Sam je robię. Zauwarzyłem też że nie piszesz liczb słownie, a powinnaś. Brakuje mi opisów emocji bohaterki. Mogę zostawić trzy. Swoją drogą, witam ponownie na Opowi. U mnie masz drugą szansę, nie zmarnuj jej.
  • Sky300 04.07.2015
    Kilka powtórzeń a poza tym to tak jak kolega wyżej :) 4
  • Slugalegionu 04.07.2015
    A, zapomniałem o jednym. Tekst na początku jest trochę nieestetyczny. Nie używaj tyle razy klawisza enter. Taka drobnostka, a czasem może zrazić czytelnika.
  • Chris 04.07.2015
    Podpisuję się pod słowami Sługilegionu. Witamy. Wróciłaś co znaczy, że coś Cię tu ciągnęło. Pisz, rozwijaj się i przede wszystkim czerp z tego radość! Bo po to tu jesteśmy.
    W teście widać, że każdy następny utwór to mały krok ku lepszemu :)
    P.s. Sarkazm nie dodaje Ci uroku... Mamy wielu nowych użytkowników i bardzo nas to wszystkich raduje! Pokaż, że chcesz i że jesteś częścią tej strony.
  • Marzycielka29 04.07.2015
    I ode mnie 4:)
  • Anonim 04.07.2015
    Rzeczywiście jest pewien progres. Przede wszystkim zmniejszyła się liczba błędów, a tekst ma dobrą strukturę. Trochę przykrótkawy - i chyba to jego sztandarowa wada. Moja ocena to 4
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Tekst na trzy, o błędach itp. się rozpisywać nie będę. Tu nie ma emocji, a biorąc pod uwagę tematykę, powinno ich być tu dużo. Ogólnie jest po prostu sucho i płasko, nad tym trzeba popracować. 3
  • Marinaaa8 04.07.2015
    Moji kochani, widze że wracacie do gry, ciesze sie że robimy małe kroczki w strone lepszych relacji, hm niestety nie odpowiem na wasze wszystkie komemtarze, jednadrze coś od siebie dodam , jak zawsze.
    Jezeli chodzi o błedy , tak wiem , druga sprawa moje teksty nigdy nie bedą idealne bo jak czytacie i rozumiecie moje zycie nie bylo idealne , nie chce dopisywać emocji i zdarzen ktorych nie było, bo wtedy to niebedzie MOJE. Jak wiecie to jest o opowieśc o mnie a nie jakas historyjka . Teksty sa krótkie bo ja osobiscie wole czytac krotsze teksty , ktore tszymaja w napieciu , niz jakieś długawe ksiegi. Wiem ze sa dosyc krótkie ale ja wlasnie tak chce, nie chce wam odrazu w 2 czy 3 tekstach opisac moje zycie bo to nie tedy droga. Odemnie tyle
    ;)
  • Marinaaa8 04.07.2015
    A co do cb Majeczunia zastabawiam sie jakie jest twoje zycie , napewno inspirujace i wogule takie super. Bo wiesz wkoncu tak jak powiedzialas moje jest suche i płaskie . Dziekuje
  • MrJ 04.07.2015
    Uzywania bledow tekstu by pokazac bledy zycia nie jest droga, a wymowka. Odczepic sie od Majki tez mozesz bo te opisy sa zadziwiajaco suche. (Nie zadziala na mnie twoja kontra, jestem informatykiem moje zycie ma byc nudne.) Pozdrawiam nie oceniam bo zbyt wiele jest bledow, ktore latwo mozna naprawic.
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Dobra, opiszę ci coś co przeżyłem żebyś zobaczyła jak to się robi.

    Razem z moimi "kumplami", czyli Damianem i Darkiem (imiona oczywiście zmieniłem) jeździłem na rowerze. Słowa kumplami użyłem w cudzysłowu ponieważ często znęcali się nade mną w szkole. Nigdy mnie nie byli, tylko obrzucali wyzwiskami. Często się wtedy wkurzałem. Pod wpływem furii często ich atakowałem. Czasami rozpruwałem im koszulki i takie tam. Nie pamiętam tego za bardzo. Raz że to było dawno, dwa że podczas takich ataków pamięć mi się wyłączała. W każdym to bądź razie czasem dało się z nimi pogadać. Myślałem że wtedy był taki moment. W pewnym momencie łańcuch mi spadł więc się oczywiście wywaliłem. Cały ja. Nic wielkiego mi się nie stało, pozbierałem się po czym zabrałem się za łańcuch. Ci kumple podeszli do mnie żeby mi pomóc. Tak przynajmniej myślałem. W pobliżu były tory, się już pewnie domyślacie o co chodzi. Kiedy usłyszeli pociąg chwycili mnie za rękawy i zaczęli zaciągać w ich stronę. Powiedzieć że się bałem to mało, słyszałem krew szumiącą w moich uszach oraz dziwne łaskotanie w brzuchu. Teraz już wiem że to efekt tego że z jelit odpływa krew. Szarpałem się we wszystkie strony i wołałem o pomoc. Nikt nie słyszał, albo każdy miał to w dupie. Oczywiście udało mi się, ale gdybym zrobił jeszcze jeden krok to nie siedziałbym tu pisząc ten komentarz. A tak skończyło się tylko na poczuciu podmuchu powietrza. Rodzicom nic nie powiedziałem, nawet nie pamiętam czemu, chyba bałem się ich zemsty. Oczywiście gdyby zrobili to dziś to bym ich pozwał, ale wtedy miałem może z dziesięć lat. Do dziś czuję lekki ucisk w żołądku kiedy wracam do tego wspomnienia. Czasami dręczy mnie myśl "co by było gdybym się wtedy poddał?"
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Pierwszy raz się komuś z tego zwierzyłem: /
  • MrJ 04.07.2015
    5 dla Slugi
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Dzięki: )
  • Marinaaa8 04.07.2015
    O slugalegion nie wiedziałam ze tak na cb działam. Zwierzyles sie nam wszystkim , gratuluje naserio . Tylko pozwulcie mi moji mili ze nasisze SWOJE zycie po mojemu . Nie bedziecie mi mowili zebym dodawala emocje czy cos takiego bo to chyba ja to przezylam a nie wy i nic nie wiecie co wtedy czulam . Nie nażucajcie mi swojich racji , pomysłow i tak dalej i tak was nie posłucham , a skoro uwazacie ze moje zycie jest plaskie to wy zacznijcie pisac pamietnik i zobaczymy ile emocji w nim bedzie . Wescie się zajmijcie sobą i swojimi emocjami!
    Dziekuje za uwage
  • Marinaaa8 04.07.2015
    *napisze
  • MrJ 04.07.2015
    Prosze bardzo moje "wyjechala", pamiernik+sennik, a i tak nie suche jak wiore.
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Marinaaa8, ja ci niczego nie narzucam. To były tylko i wyłącznie moje sugestie. Uspokój się, komentarze są po to żeby wyrażać w nich swoją opinię.
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Zresztą, chyba coś wtedy poczułaś, mam rację? Zaciekawienie, strach nadzieję, nie mam pojęcia. Jeśli nic nie poczułaś to warto o tym napisać. Łatwiej byłomiby się wczuć w twoją sytuację gdybym wiedział jakie emocje ci toważyszyły. Ale jak mówiłem, to tylko sugestia.
  • Marinaaa8 04.07.2015
    Sugestie , pretensje, ataki , obelgi , te okreslenia coraz czesciej kierujecie w moją stronę , wymyślcie coś innego , a i jeszcze cos slug... ja do twojego tekstu nic nie mam a to ze pisze pod twojimi komentarzami to nie dotyczy tylko cb ale przedewszystkim też innych komentujacych moje teksty w perfidny sposub , tak dla jasności
  • Marinaaa8 04.07.2015
    Mrj co to miało byc?
  • Slugalegionu 04.07.2015
    No z tymi obelgami przesadziłaś. Nikt ciebie tu nie obraził. Trochę dystansu do siebie kobieto, to pisarstwo, a nie modeling.
  • Marinaaa8 04.07.2015
    hehe ,a to ze moje zycie jest plaskie i suche a ten pamietnik sennik , i wiele innych podkreslam ,i to tylko dzisiaj , wiesz jezeli ktos krytykuje moje zycie nie majac bladego pojecia jakie bylo no to sorry.
  • Slugalegionu 04.07.2015
    To by była obelgo gdyby napisała coś w stylu "To nudne, spadaj do swoich ty stara kurwo". Zresztą ty napisałaś taki koment do niej. I to wcześniej. Więc o co się wkurzasz? Ktoś ośmielił się bronić przed świętą i nietykalną Mariną?
  • Marinaaa8 04.07.2015
    a co do modelingu to nawet dziewczyny z kastingów nie są takie podle jak niektórzy z was . Niewiem moze to wynika z tego ze tam stajemy sobie twarza w twarz a tutaj wszyscy sa anonimowi , ale nie wiem vo ja wam takiego zrobilam ze tak mnie traktujecie , ale ja sie nie dam
  • Marinaaa8 04.07.2015
    co kiedy tak napisalam ?
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Moje życie inspirujące i super? Nic bardziej błędnego XD Nie mówię, że twoje ŻYCIE jest suche i płaskie, bo dzieje się w nim sporo tragedii, ale chodziło mi o sposób, w jaki jest opisywane. Brzmi to po prostu, jakbyś miała swoje życie w dupie, a chyba tak nie jest, co nie?
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Przejżyj komentarze pod innymi pracami. Traktujemy ciebie tak jak każdego. Ślepiec każdemu wystawia długą krytykę, Filip, jak sam powiedział, jest takim "lustrem" i tak dalej. Schowaj dumę do kieszeni, czasem tak trzeba.
  • Marinaaa8 04.07.2015
    o nie , przesadzilas majeczunia.
  • Slugalegionu 04.07.2015
    "A co do cb Majeczunia zastabawiam sie jakie jest twoje zycie , napewno inspirujace i wogule takie super. Bo wiesz wkoncu tak jak powiedzialas moje jest suche i płaskie . Dziekuje "

    Wygląda znajomo?
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Zresztą bardzo mnie ciekawi, czemu pomyślałaś, że moje życie jest inspirujące i super. Bo uwierz, mieszkanie w trzech różnych krajach nie mając nawet piętnastu lat troszkę przerasta. Tak samo jak zmienianie szkół co trzy lata. I uczenie się ciągle nowych języków
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Powiedziała że to tylko tak wygląda, opanuj się.
  • Slugalegionu 04.07.2015
    A co do ciebie Majeczuunia, to ma też plusy. To takie rzeczy czynią nas tym, kim jesteśmy. Zresztą niekturzy by się z tobą zamienili: )
  • Marinaaa8 04.07.2015
    O ,no prosze widze ze czas zwiierzeni bolesnych grałm trwa. Wpierw wspomnienia sligi z rowerem teraz twoje majeczunia , niewiedzialam ze tak was to boli
  • Pospolita 04.07.2015
    Ehhh i znowu wojna :(
  • Marinaaa8 04.07.2015
    *bolesnych trałm
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Cóż, niby też piszesz o swoich życiowych tragediach, wszyscy mamy prawa równe XD
  • Slugalegionu 04.07.2015
    A i taka mała drobnostka. tekst w nawiasie ma do niego ściśle przylegać. (coś takiego) ( to jest już błąd ). Zdaża ci się go popełnić w tytułach. Jestem na profilu imformatycznym więc trochę mnie to razi: ) I pamiętaj, to tylko sugestia. Nie ma powodu do krzyku.
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Widać według niej są równi i równiejsi: )
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Na to wygląda XD
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Ciekawe, do której grupy należę ;)
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Zresztą to nie jest moja trauma, nie śni mi się to po nocach, ani nic takiego. Może zabrzmi to głupio, ale było minęło. Teraz nawet nie widzę tych ludzi.
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Zgaduję że ona jest równiejsza, a reszta równa: D
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Sluga, jak czytałam twój kom "...nie śni mi się to po nocach", to od razu pomyślałam "Hera, koka, hasz, LSD, ta zabawa po nocach się śni" XD
  • Marinaaa8 04.07.2015
    hehe brakowało mi tego waszego pisania. Naserio. Chodzilo mi o to ze popszez tą ..wojne.. dowiaduje sie o was duzo rzeczy.
  • MrJ 04.07.2015
    A dzieki Sluga. Moja natarczywa gramatyka wychodzi w zlych momentach. BTW zeby nie bylo, nie jestem wykszaalconym informatykiem, po prostu moje kierunki studiow sa z nia zwiazane.
  • Majeczuunia 04.07.2015
    I dowiedziałabyś się jeszcze więcej ;)
  • Slugalegionu 04.07.2015
    To rób o nas opisy. Tak jak ja. Mogę się nawet zgłosić na ochotnika: )
  • Marinaaa8 04.07.2015
    No niewiem slug powiedział nikomu jeszcze o tym nie mówił, no ale moze tak rozgrzalibyscie jego serce ze by wam to wyznał, no cuz niech on sie wypowie , to tylko taka sugestia :)
  • Majeczuunia 04.07.2015
    JA TEŻ! Kocham czytać o sobie XD (Nie naprawdę) :P
  • Majeczuunia 04.07.2015
    My kochamy naszego Slugę i nam się wyspowiadał, ja kocham innych na tej stronie i też się wyspowiadałam z innych, bardziej poważnych problemów. A jak ciągle trwasz w przekonaniu, że moje życie jest inspirujące i super, to zajrzyj sobie do "Od Autorki" na moim profilu
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Dobra Marinaaa8. Postawmy sprawę jasno. Ja ciebie nie obrażam, nie oceniam twojego życia, ba! Wcześniej broniłem ciebie jako jedyny. Nie było nawet zwykłego "dziękuję" z twojej strony. Zostałem wrzucony do jednego worka z "strasznymi potworami z Opowi które dręczą biedną Marinę". Jakoś to przęłknąłem i dałem ci drugą, a właściwie trzecią szansę. A teraz co? Tak mi się odzwdzięczasz? Ja też potrafię być chamskim gówniarzem, ale z powodu kultury się jeszcze wstrzymam.
  • Marinaaa8 04.07.2015
    dzieki, obejdzie sie
  • Marinaaa8 04.07.2015
    ale ja do cb slug nic nie mam
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Jak wygodniej :) Tylko na przyszłość, my nie oceniamy twojego życia, tylko twoje pisanie. A to, że jest o twoim życiu, to już co innego. Jeśli ktoś ocenia czyjeś życie, to ty. Żeby na mnie nie było, ale bez żadnych podstaw wypowiedziałaś się o moim życiu, które różni się o lata świetlne od tego, jak je oceniłaś. A więc, jak nic nie wiesz, to się nie wypowiadaj. Dziękuję.
  • Amy 04.07.2015
    Miałam się nie wtrącać, ale wasza rozmowa znowu wywołała we mnie zbyt silne emocje, bym była w stanie je stłamsić. :D Jedno pytanie, Marino - po co Ty właściwie wstawiasz opowiadania na tej stronie, skoro nie chcesz konstruktywnej ani w ogóle żadnej krytyki? Mogę napisać, że ta część była lepsza od innych i będzie to prawda, ale prawdą również będzie to, że zabrakło mi w niej emocji, ponieważ zdajesz relację z tego, co się w Twoim życiu działo, tak jakbyś pisała sprawozdanie. Ekspertem nie jestem, lecz wydaje mi się, że w opowiadaniu chodzi o coś więcej, o to, byśmy mogli wczuć się w losy bohatera. Aha i zauważyłam, że bodajże w poprzedniej części pomieszałaś narracje, bo najpierw pisałaś chyba w trzecioosobowej, a później przerzuciłaś nie na pamiętnikarską albo odwrotnie. Wybacz, że piszę tutaj. Wydaje mi się po prostu, że to dość ważna sugestia, a mogłabym o niej zapomnieć.
  • Marinaaa8 04.07.2015
    i tko to mówi ?majeczunia przypominam ci ze to ty skrytykowalas moje opowiadanie , pamietnik czy jak wy to nazywacie. Tak jak powiedzialam to ty zaczełas.Ole juz pominmy ten fakt. I jeszcze cos przestan mnie lapac za słówka. Obrazilas mnie i niepodaruje ci tego , i wiem ze wszyscy beda po twojej stronie , ale cuż jako to przeboleje
    I wiem ze teraz bedziecie pisac ze ja ja atakuje ale ja nie dam sie ponizać.
  • Slugalegionu 04.07.2015
    No właśnie, opowiadanie, a nie życie. To duża różnica.
  • Majeczuunia 04.07.2015
    "Nie podaruję ci tego"
    Dobra, nie wiem, co mi zrobisz, ale idę ratować dupę i stąd spadam, Papaśki XD
  • Marinaaa8 04.07.2015
    Amy i ty też . Hm , cuż ...
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Uważaj, zaraz pod twoimi opkami pojawią się jedynki. To takie straszne!
  • Majeczuunia 04.07.2015
    W sumie to jedynki mi nie przeszkadzają, gorzej, jak mi da spam negatywnych komów XD
  • Marinaaa8 04.07.2015
    no wlasnie slug , jakbys nie zrozumial pisze o swojim zyciu , ha nie wiem czy wy musicie mnie tak lapac za sluwka , ludzie odpuscie naserio jestescie upierdliwi i namolni , co to wogule ma byc ,
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Ja bym się na twoim miejscu powiesiłXD
  • xnobodyperfectx 04.07.2015
    A ja mam tylko jedno pytanie... Skąd ty pamiętasz co się działo od twoich narodzin? D: Zaczynamy mieć świadomość życia gdzieś od 2 roku życia. Są to nasze pierwsze wspomnienia, które i tak osłania wielka mgła i widzimy strzępki.
  • Marinaaa8 04.07.2015
    co jeszczcze mnie posadzacie ze obnozam wamsrednia , no wiecie co , jestescie podli , i woeszczo slug zmienilam zdanie juz cie nie lubie ,
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Boże, ja wiem że piszesz o swoim życiu. Mówiłem tylko o wyglądzie tekstu i o braku emocji! O tym co było tam opisane nic! Dotrze to w końcu do ciebie że każdy tutaj mówi o twoim TEKŚCIE!
  • Majeczuunia 04.07.2015
    O, Agunia wróciła! Okaeinasai!
  • Amy 04.07.2015
    Ha! Nie mogłam się doczekać takiej reakcji z Twojej strony, Marino. Nie, no dobra, przyznaję się bez bicia, że to akurat BYŁO CHAMSKIE, ale powiedz mi, co zrobiłam źle?
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Ja zdążyłem je zmienić już dawno.
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Słuszna uwaga, skoro cię oboje rodziców zostawili, to kto ci powiedział, co się stało kiedy byłaś jeszcze nieświadoma otoczenia?
  • Marinaaa8 04.07.2015
    xno.. bo wiesz , jest tak ze rodzice ci opowiadaja o tym jak sie urodzilas , kiedy i gdzie i takie tam , no wiesz mi tez ktos powiedzial , mam tlumaczyc dalej
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Sluga, twój komentarz rozwala XD
  • Slugalegionu 04.07.2015
    To twoja spowiedz z życia, mów dalej.
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Dzięki: )
  • Marinaaa8 04.07.2015
    hehe a co to tylko rodzice sa nasza jedyna rodzina , bo wiesz jest jeszcze babcia dziadek ciocia wujek bynajmiej tak mi sie wydaje,
    :)
  • Majeczuunia 04.07.2015
    A tak BTW, Marina, jak chcesz się na kimkolwiek mścić, to wal do mnie, mam herbatkę i Pawełki. Tylko ani się waż jechać po Amy, Sludze czy innych!
  • Marinaaa8 04.07.2015
    slug przypominam ci ze to ty sie zwierzales przedchwila z rowerow , wiec?
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Jestem jedną z najmłodszych, muszę być odważna!
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Po mnie może jechać. Mam ją głęboko gdzieś. Czasem można śmiechnąć przy tym co pisze, Nawet stereotypowe modelki są od niej mądzrzejsze, do tych przynajmniej czasem coś dotrze.
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Więc mogę napisać coś jeszcze. Co chcecie, Sprowozdanie ze śmierci dziadka, czy z rozwodu rodziców?
  • Anonim 04.07.2015
    Popcorn mi się skończył! T.T
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Ja nie pozwolę, żeby po tobie jechała! Obronię cię ! Przyślę Erena i skopie jej tyłek jak coś ci złego napisze!
  • Marinaaa8 04.07.2015
    hm ludzie wescie sie ogarnijcie, dajcie juz spokuj tym pustym komentarzom , nie nudzi sie wam ta pogawendka , a tak na marginesie przelrecacie moke slowa , co bym nie napisala , to zle ovrazam was . No tak bo wiecie ja jestem jedna a was duzo , hehe dajcie spokuj
  • Amy 04.07.2015
    A niech po mnie jeździ, proszę bardzo. Takie komentarze są nawet zabawne. Ale, Marino, nie odpowiedziałaś na moją prośbę. Co zrobiłam źle?
  • Majeczuunia 04.07.2015
    SHIRO-CHAN!!! ALE ZA TOBĄ TĘSKNIŁAM!!! *przytula się*
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Kiedy przekręciłem twoje słówko? Podaj jeden przykład.
  • Anonim 04.07.2015
    *również przytula*
    Ohayo, kochana! XD Ja cały czas nad wami czuwam ;)
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Oj, Marina, nie przyjdziesz do mnie na herbatkę? A ja myślałam, że chociaż takim zaszczytem mnie obdarzysz... :(
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Shiroi i xnobodyperfectx? Nawet one tutaj? Marina, nie wiem na co narzekasz, ja bym chciał mieć taki ruch pod moimi pracami: D
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Cześć Shiroi: )
  • Anonim 04.07.2015
    Ohayo, Sakal! XD Brakowało mi was :*
  • Majeczuunia 04.07.2015
    No mam nadzieję :) Teraz Natalka poszła, to jest tutaj zimno i pusto :(
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Dawaj przytulaka dziewczynaXD *przytula*
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Wrócisz do nas? Potrzebujemy ciebie: (
  • Anonim 04.07.2015
    *Daje przytulaka wszystkim!* XD
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Potrzebujemy teraz każdego. Już chyba ta wojna z Eklerem ucichła, jest spk.
  • Marinaaa8 04.07.2015
    dobra koniec dzieciaki idzcie sie tulic pod swojimi pracami;)
  • Slugalegionu 04.07.2015
    A teraz wybucha nowwa. Dogrywka z Mariną: (
  • Anonim 04.07.2015
    Nie, jeszcze nie ;) Wolę poczekać jeszcze trochę i popracować nad opowiadaniami XD Mam zamiar dopracować :Siódmy cud" :D
  • xnobodyperfectx 04.07.2015
    Oh... Muszę się odezwać. D: Dajcie sobie spocznij z tekstami "chodź do mnie!", " nie próbuj jej obrażać!"- omg nawet jakby do was poszła to by był wielki ból dupy. D: Pisząc komentarze pod jej opowiadaniem wiedzieliście na co się piszecie, a teraz ciągniecie coś co wszyscy już dawno chcieli zakończyć. Nie wyciągajmy swych dramatów by się porównywać. Wybaczcie, ale zaczynam mieć wrażenie, że jarają was te sprzeczki. Ode mnie to tyle, trzymajcie się cieplutko.
  • MrJ 04.07.2015
    Nie nazywaj nas dzieciakami, ja jesten powaznym doroslym facetem.
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Dzieciaczki? Ja jestem w twoim wieku, więc może podać grzechotkę dzidzi?
  • Majeczuunia 04.07.2015
    A ja jestem od ciebie młodsza, mnie dzieciaczkiem nazywaj do woli
  • Drassen Prime 04.07.2015
    Aha... Marina, chwyć w łapę słownik, bo nikt cię nawet nie potraktuje poważnie, piszesz jak jakiś 10 latek!
  • Marinaaa8 04.07.2015
    Amy , jezeli chodzi o cb wybacz ze mmusiales czekac , ale widzisz co sie tutaj dzieje . Ok przejdzmy do zeczy , ja do cb tez nic nie mam a kiedy pisalam
    Amy ty tez ...
    To mialam namysli to ze tez odwarzyles sie napisac komentarz byc moze nie wiesz ze tych komentarzy bedzie jeszcze wiecej ,.a uwiez mi jak sie zacznie to puzniej bedzie sie jeszcze dlugo ciagnac , wiec jesli chcesz byc na czasie to wes sobie popkorn jakas cole czy cos i czytaj ,dziekuje za uwage
    ;)
  • Marinaaa8 04.07.2015
    Drassen, ciekawe ile ty bys robil bledow gdybys musial szubko odpisywac na ich kom. Hm ciekawe ile?
  • Majeczuunia 04.07.2015
    W sumie to sama prosiłaś o komentarze, Marina, a więc... Zazdroszczę ci :)
  • xnobodyperfectx 04.07.2015
    Omg... T^T Dajcie sobie W KOŃCU WSZYSCY SPOKÓJ. Po cholerę to ciągniecie?
  • Drassen Prime 04.07.2015
    Marina... Ja, w odróżnieniu od ciebie, nie robię żadnych błędów w tekście, jeśli chodzi o ortografy... To nie kwestia szybkiego odpisywania, tylko kwestia myślenia, a ty po prostu masz w dupie poprawność pisania, więc zacznij nas uważać jako kogoś, kto będzie potrafił cię czegoś nauczyć.
  • Marinaaa8 04.07.2015
    No tak nowa zabawa majeczunia ( łapanki za słowka) hm pieknie
  • Drassen Prime 04.07.2015
    Ja chcę ją czegoś nauczyć :D
  • Danusia 04.07.2015
    A ty skoro odeszłaś, Nobody, to czemu nagle tu jesteś i się czepiasz?
  • Slugalegionu 04.07.2015
    No kobito (mogę tak do ciebie mówić?) W cztery godziny ponad sto komów! Gratulacje: ) Szkoda tylko że zdobyłaś je w ten sposób: (
  • MrJ 04.07.2015
    Sorka Agata, mnie to bawi, choc sie rzadko wypowiadam.
  • xnobodyperfectx 04.07.2015
    Danusia odeszłam... Ja zawsze tu jestem tylko się nie odzywam. Czepiać się mam prawo tak samo jak ty wypowiadać. ;)
  • Majeczuunia 04.07.2015
    To moja ulubiona zabawa, Marina, skąd wiedziałaś? XD
  • Anonim 04.07.2015
    Ktokolwiek miała więcej komów w krótszym czasie XD
  • Marinaaa8 04.07.2015
    Hehe , dajcie sobie spokuj a ty drasse czy jak ci tam nic ci do tego co ja mam w dupie !
  • Majeczuunia 04.07.2015
    I tak zrobiło się tutaj trochę pusto, przynajmniej w tej "kłótni" jesteśmy razem
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Shiro-chan, a ona jeszcze do tego na nie zasługiwała, nie? XD
  • Marinaaa8 04.07.2015
    naserio chcecie to ciągnąc dalej?
  • Anonim 04.07.2015
    A jak! XD
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Też jakoś nie wykazujesz jakiś wielkich chęci do zakończenia tego
  • Pospolita 04.07.2015
    Shiro, bo i tobie się dostanie xd
  • Marinaaa8 04.07.2015
    Slug co do komów sami w to brniecie , ja sie tylko bronie , ludzie co jest z wami nie tak!
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Lepsze to niż nudzenie się, co chwila odświeżając stronę sprawdzając, czy jest coś nowego XD
  • Anonim 04.07.2015
    Jak dostanę hejty pod "Papatki! XD" to rzeczywiście, jest się czym martwić ;)
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Moje życie jest super i inspirujące, to ze mną nie tak XD
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Shiro-chan, teraz ciekawi mnie, jaką piosenkę przypisałąbyś Marinie w "Piosenki o wybranych opowijczykach" XD
  • Slugalegionu 04.07.2015
    https://www.youtube.com/watch?v=KRzMtlZjXpU

    Ja bym dał jej tą: )
  • Anonim 04.07.2015
    Hm... daj mi pomyśleć! XD
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Sluga, podbiłeś internet XD XD XD
  • Marinaaa8 04.07.2015
    nie zwani jest to nie tak ze czepiacie sie kazdego mojego kom. ,kazdego słówka , macie na mojim punkcie opsesje , to z wami jest nie tak
  • Pospolita 04.07.2015
    Marina nie pochlebiaj sobie.
  • Slugalegionu 04.07.2015
    https://www.youtube.com/watch?v=PO_Bu_RK-Ng

    Albo to. charakter śpiewaka jest ten sam: )
  • Anonim 04.07.2015
    https://www.youtube.com/watch?v=nUOoPH1k9Fk
  • Marinaaa8 04.07.2015
    jestescie chorzy ,
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Marina, kochamy cię!!! Mogę autograf?
  • Anonim 04.07.2015
    Sluga, a zrobiłbyś do mnie opis? XD
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Opowi.pl, do usług XD
  • Anonim 04.07.2015
    Choć ta piosenka, którą znalazłam jest za fajna... Biere se ją! XD
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Co prawda miały być tylko zgłoszenia z listy, ale dla ciebie zrobię wyjątek: )
  • Pospolita 04.07.2015
    Marina: Tego się nie leczy, to się pielęgnuje xd
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Taki intelekt jak nasz trafia się raz na milion XD
  • Drassen Prime 04.07.2015
    Hahaha
    Gdyby nie to, że nadal tu jest, to pomyślałbym, że Marina to jakiś troll prowokacyjny, ale niestety... XD
  • Marinaaa8 04.07.2015
    Wybaczcie mi ale was opuszcze , mam ciekawsze zeczy do roboty niz sleczenie przed ekrqnem w taka piekna pogode, ide na zakupy z kolezankami i wam tez radze sie przewietrzyc bo widze ze wasze główki nie pracuja tak jak powinny. Ochłącie
  • Anonim 04.07.2015
    Dzieki, Sakal :*** Ale fajnie tak znowu z wami poofftopować! XD
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Ty masz jakiś znajomych: O. Mogę pożyczyś od nich cierpliwość.
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Ależ ja siedzę sobie na balkonie, słoneczko świeci, 32 stopnie na dworku, full wypas XD
  • Marinaaa8 04.07.2015
    a i jeszcze cos dziekuje za komentarze o ktore nie prosilam , gdyby byly jeszcze warte czytania , no ale cuz Nie Mozna Miec Wszystkiego
    ;)
  • Drassen Prime 04.07.2015
    Haha, Sługa, rozwaliłeś XD
    W taką pogodę co najwyżej udaru idzie dostać, więc idź, idź ^^
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Niby masz lepsze rzeczy do roboty, ale jednak ciągle tutaj jesteś. Chyba coś nie pasuje.
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Jeszcze teraz lodki mam... Żyć nie umierać!
  • Anonim 04.07.2015
    Jak dla mnie jest zdecydowanie za gorąco XD Czekam na zimę
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Ja też kocham zimę: D *Piona*
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Zapisuję się do klubu miłośników zimy! XD Mam urodzinki w zimę
  • Anonim 04.07.2015
    Piona! Ale komentarz mi ucięło! T.T
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Sluga, Marina nie chce się przyznać, że kocha czytać nasze komentarze XD
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Majeczuunia, teraz to wszyscy wiedząXD
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Nienawidzę, kiedy tak się dzieje -.-
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Bo cóż powiedzieć? To szczera prawda XD
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Nom. Dowiaduje się o nas wielu rzeczyXD Marina, to jak, będę miał swój opis?
  • Majeczuunia 04.07.2015
    Ja też czekam XD
  • Anonim 04.07.2015
    Ja też chcę opis od Mariny! Na razie wiem tylko tyle, że jestem Królową XDDD
  • Majeczuunia 04.07.2015
    I Shiro-chan, nieważne, co mówisz, ja sądzę, że wróciłaś! Może nie do publikowania, ale do gadania i komentowania z nami!
  • Slugalegionu 04.07.2015
    I dobrze: D
  • Anonim 04.07.2015
    Czasem się będę odzywała, ale nie liczcie na nic wiecej ;) Po prostu nie mogę przejść obok czegoś takiego obojętnie XD
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Też bym nie mógł: D
  • Lucinda 04.07.2015
    Ponieważ z tego co zauważyłam wszelkie opinie dotyczące emocji i tym podobnych odbierasz jako atak na ciebie i twoje życie, nie będę o tym pisać. Natomiast jest mnóstwo literówek, błędy ortograficzne takie jak ,,kompiel" czy ,,drógą". Jak już ktoś wcześniej zauważył, mogłabyś zapisywać liczby słownie. Parę razy część zdania bez potrzeby według mnie była przenoszona do nowej linijki. Brakuje też przecinków i polskich znaków. Wszystko to wpływa na estetykę tekstu. To takie techniczne błędy, które rzucają się w oczy. Tyle ode mnie. Nie oceniam.;)
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Nowa kłótnia za trzy... dwa...jeden...
  • MrJ 04.07.2015
    Stop. Hammertime. A ta powaznie to skonczcie juz, nie da sie ogarniac normalnych komentow.
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Ok: )
  • Vasto Lorde 04.07.2015
    Dodam od siebie, iż:

    Marina, spokojnie, wyluzuj. Nikt nie chce Cię atakować. Bynajmniej ja nie mam takiego zamiaru. Jednak wracając do emocji w opowiadaniu. Jeśli chcesz, żebyśmy Cię lepiej poznali i w szczególności poczytali, to chcielibyśmy wiedzieć jak czułaś się w niektórych momentach. Czy byłaś zła, szczęśliwa, czy może przeszłaś obojętnie obok wszystkiego przez całe życie w co wątpię. Mam nadzieję, że rozumiesz moje intencje i przekaz w tym komentarzu. ^^
  • Ronaldinho 04.07.2015
    ,,Oh... Muszę się odezwać. D: Dajcie sobie spocznij z tekstami "chodź do mnie!", " nie próbuj jej obrażać!"- omg nawet jakby do was poszła to by był wielki ból dupy. D: Pisząc komentarze pod jej opowiadaniem wiedzieliście na co się piszecie, a teraz ciągniecie coś co wszyscy już dawno chcieli zakończyć. Nie wyciągajmy swych dramatów by się porównywać. Wybaczcie, ale zaczynam mieć wrażenie, że jarają was te sprzeczki. Ode mnie to tyle, trzymajcie się cieplutko.'' - czyżby do kogoś dotarło, że jego koleżanka jest prowokatorką ;) ? Mam nadzieję, że tak. Nie wie, czy pijesz piwo, więc wysyłam gratulacyjną czekoladę.

    A co do autorki - nie ma co się przejmować grupowym hejtem! Pisz dalej!
  • Vasto Lorde 04.07.2015
    Odezwałem się w sprawie tekstu, sprzeczki sprzeczkami jak już napisałem wyżej, nie mam zamiaru atakować, gdyż to nie mój cel. Próbuję pomóc jak mogę, a nie jaram się sprzeczkami :P
  • Lucinda 04.07.2015
    Dołączam się do Vasto i Zgadzam się z Ronaldinho. Pisz dalej:)
  • Slugalegionu 04.07.2015
    Dokładnie, pisz dalej.
  • Ronaldinho 05.07.2015
    Spokojnie Vasto - ja tylko cytowałem komentarz innego autora ;) Tobie nigdy nie miałem niczego do zarzucenia :D
  • J.J Leto 08.07.2015
    Masz takie zachwiania. Raz piszesz dobrze, a po chwili źle. Ta część była najskromniejsza. Powinnaś się rozpisywać. Szczerze wolę dialogi w Twoim opowiadaniu ma jakąś lepszą pozycje niż opisy. One są nikłe.

    Nie będę mówił o błędach, bo widzę, że reszta wymieniała. Mnie ukuło na przykład to. Nie można było napisać odgłosy ptaków, a nie tak to ująć.
    "Ćwirrrr , ćwirrrr".

    Nie wiem czy to koniec, bo widzę, iż nic nie ma dalej.
    Jeśli to koniec to za całość postanowiłem dać 3.
  • Haruu 18.07.2015
    Nadzieja umiera ostania c: 5^^
  • Marinaaa8 18.07.2015
    dziękuje tyle 5
    :)
  • Neurotyk 15.04.2016
    o kuwa, więcej komentarzy aniżeli tekstu :)
  • Nuncjusz 15.04.2016
    było srogo :) ziornij na jej pierwszy twór - porcelanową lalke
  • Nożyczki 15.04.2016
    jak u Magdy1906 ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania