-

-

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • rubio 25.09.2018
    Za dobre; boją się komentować. A manuskrypty będą kiedyś warte fortunę. ;)
  • Watpie w to bogactwo.
    Ale dziekuje <3.
  • Justyska 25.09.2018
    Ja tu będę wieczorem :)
  • Serdecznie zapraszam ;).
  • Justyska 25.09.2018
    " Może jesień chciała umknąć przed zimą w ciemne przestworza jego słów." cudo
    "Przenosił na pylistą drogę snów." - a tu zastanawiam się nad uzasadnieniem akapitu, bo tu wciąż o wietrze jest.

    "Teraz huśtała w dłoniach pusty flakon. Jak dziecko grzechotkę, jak grzechotnik śmierć, jak Śmierć kosę, jak Miles mnie." - świetne skojarzenia

    "Podziemne komnaty pulsowały groźnie. Do ścian przywarła stara krew. Do rąk – odległe wrzaski. Narośl krzyków owinęła zatrutym bluszczem długie, gardłowe korytarze, wiodące w dół." - wow

    Wiesz nie jestem nawet pewna czy ja to wszystko ogarniam, czy dobrze rozumiem. Ale czytam z wielką przyjemnością, bo lubię ten klimat który stworzyłaś i konsekwentnie tworzysz. Brawa za cudny język!
    Pozdrawiam!
  • Czesc.

    Co do akapitu - fakt, to dalej podjecie tematu, ale intuicyjnie zrobilam oddzielenie. Jakos od tego momentu widze to jako nowa mysl, z oddzieleniem. Ale rozwaze :).

    Radam, ze czyta sie z przyjemnoscia. Klimat mial byc wlasnie czolowym atutem, pod spodem mamy w sumie jakąs gotycka basn grozy.

    Mam nadzieje, ze uda mi sie konsekwentnie doprowadzic do konca. Pozdrawiam.
  • Justyska 22.10.2018
    e make i ka pololi wróci?
  • Justyska, wróci. Będzie kontynuowane na dniach.
    Plan jest taki, że wróci i będzie ukończone.

    Jakie to miłe niesamowicie, gdy ktoś pyta. Jej.
  • jolka_ka 06.11.2018
    Wrócą?
  • Nie wiem na ten moment, naprawdę. :(
  • jolka_ka 07.02.2019
    To była piękna seria, mam nadzieję, że kiedyś jeszcze do tego wrócisz.
  • Nie wroci, totalnie juz tego nie czuje. Szczerze mowiac mialam to wszystko usunac, ale musze to przeniesc w jakis plik, a brak mi motywacji do tego przenoszenia, totez wisi. Wgl mialam zamiar zamknac to konto, ale jakby mi sie zdarzylo cos jeszcze chciec dodac, to zdaje mi sie bezsensowne robic to z nowego i tlumaczyc ze to ja, albo utrzymywac ze to nie ja, wiec tak zostanie.
    Mnie sie to juz nie podoba, ale kiedys sie zmotywuje i przeniose to przed skasowaniem, skoro tyle czesci tego nabazgralam.
  • jolka_ka 07.02.2019
    e make i ka pololi rozumiem, szkoda. Zachowaj w takim razie chociaż te części.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania