Trylogia Burzy: Błyskawica – Information #1

[Ważna informacja dotycząca rozdziałów TB oraz mojej nieobecności! Jeśli nie czytasz Trylogii Burzy, nie ma sensu, abyś scrollował dalej. ;)]

 

Ostatnio nie wstawiałam niczego oprócz bitew z dwóch powodów:

 

• Po wielu latach mojego życia, dopadła mnie ospa i nie przechodziłam jej najlepiej, co wiązało się z niewychodzeniem z łóżka.

• Nie miałam internetu, a gdy nie mogę sprawdzić różnych informacji w słownikach, encyklopediach i innych takich, naprawdę trudno mi jest coś napisać. Pomijając, że gdybym nawet napisała, to nie miałabym jak tego wstawić.

 

Dlatego też rozdział jest w trakcie pisania. Myślałam, że pójdzie mi to szybciej, ale wkradł się drobny błąd fabularny i długo mi zajęło wpadnięcie na to, jak go naprawić. Mianowicie pomyliłam szakala z kojotem, niby nic, a będzie mi przeszkadzać w rozwijaniu dalszej historii. Dlaczego? Bo w moim opowiadaniu pojawia się mnóstwo nawiązań do różnych mitologii, legend, podań, książek i to, czy jest to szakal czy kojot, ma znaczenie właśnie z tym związane. Mnie, ponieważ niestety, albo i stety, jestem perfekcjonistką, bardzo to przeszkadza.

Zmienię nazwy zwierząt w Chapterze 1, bo innego wyjścia nie znalazłam, ale postanowiłam również poinformować was o tym. Mogłoby być dziwnym, że starzy czytelnicy znają szakala, a nowi kojota i wprowadziłoby to nieco nieporozumień.

Oprócz tego postanowiłam sprawdzić jeszcze raz rozdziały pod względem powtórzeń, jakiś błędów i stylistyki zdań i, jak się okazało, miałam, a raczej nadal mam, sporo do poprawy. Najpierw zajmę się tym, nie zajmie mi to więcej niż 1-2dni, bo to tylko znalezienie synonimów i przeredagowanie niektórych rzeczy. :) Poinformuję was, gdy skończę i jeśli będziecie chętni, to proponuję przeczytać tekst jeszcze raz. Nie będą to tak znaczące zmiany, jak wymiana szakala na kojota, jedynie coś, co poprawi wam jakość czytania. :)

 

Pozdrawiam. x

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • comboometga 21.12.2015
    Czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały! Musisz się pospieszyć :3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania