Trzy dni

przeczytane - skasowane :)

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • NataliaO 03.04.2015
    To ja zrobię wszystko z listy, a najbardziej kubeł zimnej wody hihi :) ładnie Ci wyszło.
  • Neli 15.05.2015
    Nie wiem dlaczego, ale akurat teraz trafiam na wiersze o Wielkanocy. Nie te klimaty na dzień dzisiejszy. Wiersz super. 5 :D
  • KarolaKorman 15.05.2015
    No, jakby trochę nie te :)
  • Robert. M 14.07.2017
    Brzmi to jak plan - konspekt, taka rozpiska, by we wtorek nie żałować, że przez własną nierozwagę, wręcz niesubordynację, człowiek zniweczył kolejne święta. ... A tak na poważnie, to kolejny raz udowadniasz, że wizualne przesłanki wystarczy ubrać w słowa, analogicznie do sytuacji je poukładać i jest gotowe.. Takie to proste, przecież każdy wie, zna, obchodzi, tradycje czci, a więc wystarczy powielić swoje odczucia ma laptopie i wrzucić, by poznali, pośmiali, porównali.
    Wolę te święta zimowe, bardziej mnie radują, te kojarzą mi się z nostalgią, ale jak tak czytam, że to-: " jajcarskie święta" to może masz rację. Wystarczy dobre nastawienie, radość już od sobotniego poranka, trochę dziubnąć mazurka, pomachać tym koszyczkiem podczas spaceru do kościoła, zagadać ze znajomymi i wierzyć, że te kilka dni są wyjątkowe.
    Jedynie to wiaderko mnie odstręcza, może by tak wystarczyło z takiego jajeczka cyknąć,(nie wiem czy jeszcze takie można kupić) tak by było na prawdę zabawnie. Ale nie będę marudził, jak ma się spełnić wszystko od a do z, to niech stracę. Pozdrawiam
  • KarolaKorman 14.07.2017
    Tak, wszystko zależy od nastawienia. Podobno wszystko jest w naszej głowie, to my sterujemy naszymi myślami. I nie ma co marudzić, to kolejne wolne od pracy :) A tak szczerze to tez wole te zimowe, bo prezenty, choinka i w ogóle :) Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania