-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Canulas 18.03.2019
    Literacki orgazmotron!!!
  • franekzawór 18.03.2019
    Dziękuję Canulasie, Łazarz tego autora jest 100x lepszy.
  • Canulas 18.03.2019
    franekzawór, szybko reagujesz :)
    Okazało się, że mam jednak dwie książki Bierce'a. Ogólnie zrobię jakiś spis chyba.
  • franekzawór 18.03.2019
    Reaguję, gdyż chwilowo tu jestem :) Czasem mnie nie ma cały dzień.
  • Canulas 18.03.2019
    Ale czyje to w zasadzie jest, bo chyba nie umieściłeś albo mi przekeciało?
  • franekzawór 18.03.2019
    To już jest mój ulubiony Andriejew, którego tłumaczyłem najwięcej. Wstawię jeszcze Łazarza.
  • Canulas 18.03.2019
    franekzawór ok, ja zobaczę czy nie mam jego czegoś.
  • franekzawór 18.03.2019
    Canulasie, jego są ostatnie z lat 50 i 70. Ja mam prawie gotowy tom od 6 lat, może się przysiądę w końcu, żeby to wydać samemu.
  • Canulas 18.03.2019
    Ale wiesz, może warto na początku podać autora?
  • Canulas 18.03.2019
    Ale wiesz, może warto na początku podać autora?
  • franekzawór 18.03.2019
    Podałem antologię. Jeśli ktoś wpisze tytuł i antologię, to natychmiast znajdzie. Ale ta wersja jest na pewno lepsza, bo zredagowana przez moją znajomą.
  • Freya 19.03.2019
    Trzeba mieć odpowiednie nastawienie emocjonalnych zawiłości, żeby nie podejść nazbyt pragmatycznie do takiego tekstu. Można by było zakwalifikować go do gatunku elegijnego...
    Teraz już nie czytam takich rzeczy, niemniej nie sposób pominąć iż jest podniosłym dziełem.
    Trochę mnie tym zaskoczyłeś, bo to przecież też raczej nie twoja bajka :) Pzdr
  • franekzawór 19.03.2019
    Freya, ja jak najbardziej doceniam różne gatunki literatury. Pisałem już, że najbardziej lubię klasyków. Tekst ten jest dość niezwykły jeżeli chodzi o dekonstrukcję świata. Przynajmniej ja to tak widzę.
  • Freya 19.03.2019
    Domyślałem się, że jesteś niejednokierunkowym zaworem, przecież wszyscy mamy jakieś fundamenty... :)
  • franekzawór 19.03.2019
    Ogólnie rzecz biorąc, jestem bardzo otwarty na wszystko, często nawet dzisiaj jeszcze potrafię sobie wygrzebać coś nowego dobrego do poczytania.
  • Freya 19.03.2019
    Ja teraz kotłuję Michaela Connelly'ego, jakoś się zakotwiczyłem w jego książkach i jestem już chyba w 3/4 jego twórczości. Przede wszystkim czytam, pisanie nie jest moją domeną :)
  • franekzawór 19.03.2019
    Freya, moją również, mam zdroworozsądkowe spojrzenie na tę sprawę!! Muszę zobaczyć tego Michaela :)
  • franekzawór 19.03.2019
    Już pamiętam Connelly'ego, gdyż w przeszłości zdarzyło się tak, że bardzo wytrwale zbierałem najlepsze książki z list Goodreads i Library Thing. Bardzo dobry jest film Harry Angel (Angel's Heart), jak lubisz Noir, to polecam i książkę i film, ale film zostaje w pamięci ze względu na aktorów, ostry film!!
  • Freya 19.03.2019
    Nie znam tego filmu ani książki, se luknąłem... teges :)
    Connelly'ego też sfilmowano, chyba podobny klimat :)
  • franekzawór 19.03.2019
    Bardzo dobry film Noir, jeden z najlepszych, jakie oglądałem, ale musisz nic nie czytać o tym i obejrzeć całość.
  • franekzawór 19.03.2019
    Neonoir...
  • Freya 19.03.2019
    Ok, potrafię się dostosować do oczekiwań reżyserskich jako odbiorca :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania