...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Canulas 30.03.2018
    Ty już wisz co myślę, ale "SZACUNEK pani, SZACUNEK.

    Kopiuję: "— U nas będą za zwłoki. Teraz zrobimy horror, Stefan. Koniec pierdolenia. Koniec półśrodków. Koniec ze wszystkim. Nie będzie niczego. Tryb Kononowicz loading." - haha, O kurwa. Jakież przecudne.

    "— Za rycerzem niech ugania się białogłowa. Poetka najlepiej! " - kurwa, cudnie. Kto powiedział, że wszystko dla wszystkich. Cu-dnie.

    "— Nie. Cyber wiedźma zamyka ludzi w lodówce i przerabia na kwantowe oshee. I sernik. I żelki." - osheeee...
    (no, a żelki - wiadomo) - dla miss Sernik.

    Śmieszne, choć faktycznie - waski odbiór przewiduję. No, ale jako że ja siełapię i rozumiem, to kupuję.
    Wiadomo, że Pustostan i że CMYK, ale... Na poletku humoru - wysoko.
  • Ritha 30.03.2018
    Nie wierze :D No ale ok, doceniam. Sprytnie.
  • Karawan 30.03.2018
    U nas będą za zwłoki. Jesteś pewna? czy raczej jednak na zwłoki? Ale poza tym całkiem jakby to Ritha pisała ;) letko, taniecznie i z polotem bez żurawich piór ;)) 5
  • Ritha 30.03.2018
    Calkiem jakby Ritha pisala powiadzasz ;) Stefan + reżyser yo moje alter ego, moze dlatego :D
    Grazie Wozie
  • Szudracz 30.03.2018
    Świetne z wykorzystaniem znanych osobistości. :) Ładnie się prezentuje Stefan z tym ptakiem. :)
    Ps. Też się podpinam i powielam z komentarzem. :)
    Ocena bez zmian. :)
  • Ritha 30.03.2018
    Dzieki Szu :D Jestescie cudni z tym kopiowanie komentarzy :>
  • Elorence 30.03.2018
    Ketchup <3
    To było zajebiste!

    "— Kot-widmo... Masz coś do dodania?
    — Nie. Cyber wiedźma zamyka ludzi w lodówce i przerabia na kwantowe oshee. I sernik. I żelki.
    — Świetnie. Dobra, a teraz idź, umyj okna, bo jutro Wielki Piątek i co ludzie powiedzą?"

    Moje okna nawet się załapały! Jej!

    Ritha, brak pomysłu? Jaki brak pomysłu? Wyszło Ci genialnie! Stefan jak zawsze się wpasował w sytuację :D
    Pozdro! :))
  • Ritha 30.03.2018
    Hahaha, okeeej.
    Wpadliscie w obsesje ;)
  • Elorence 30.03.2018
    Ritha, dzisiaj streszczałam mojemu facetowi TW (bardzo podoba mu się koncepcja tych wyzwań) i przyznał, że miałaś bardzo trudny zestaw, ale świetnie z niego wybrnęłaś.
    Najlepsze było pytanie "Kto wymyślił człowieka-żurawia i kazał wam o nim pisać?". Nie wiem, kto to był, ale wyobraźnię miał niezłą.
  • Canulas 30.03.2018
    Elorence - Nie ja. Moze pomysłodawca się ujawni. Zapytaj na forum. Obstawiam Terribla lub fantomasa
  • Ritha 30.03.2018
    Taa, na bank którys z nich.
    Fajnie Elo, milo mnie :) Stefan to blan Be na takie okolicznosci.
  • Felicjanna 30.03.2018
    no właśnie, że nie poczułam ulgi, ale kurna niedosyt- ))
    Ech, ritha, gdzie to polegnięcie. Nawet bysiorów nie ma, co by się ustawowo przypieprzyć.
    Bardzo fajny tekst i wbrew pozorom, bardzo prawdziwy. Niektórym twórcom tak właśnie się dzieje, a oni w większości żale do publiki, że ich nie rozumie.
    Pozdrówka
  • Ritha 30.03.2018
    Ufff Fel, mi sie po prostu ostatnio wydaje, ze nie umiem juz pisac na wesolo. A lubilam...
    Skoro sie podoba, to oddycham z półulgą;)
    Dzieki, pozdrawiam :)
  • Agnieszka Gu 30.03.2018
    Witam,

    "— I tutaj gatunek ewoluuje. Bo to będzie taka elektroniczna wiedźma...
    — Cyber wiedźma." - hehe trochem się uśmiała ;))

    Fajowskie :)) Takie luzerskie i z polotem :))
    Pozdrowionka :))
  • Ritha 31.03.2018
    Grazie, pozdrawiam świątecznie ;)
  • madoka 31.03.2018
    Masz piątusie. :* Chciałabym taki spektakl zobaczyć.
  • Ritha 31.03.2018
    Ja tez xd Dzieki madoka :)
  • Pasja 07.04.2018
    Niczym spektakl Klaty w Teatrze Starym. Ritha reżyserem. Tylko nie wiem, czy by nie było protestów. Ewolucja zawsze budzi kontrowersje.A tak poza to we mnie też mieszka taki Stefan.
    Wybrnęłaś na tarczy.
    Miłego weekendu. Pzdr.
  • Ritha 07.04.2018
    Dzięki i tu :) Pozdrawiam i też życzę miłego :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania