-

-

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Canulas 22.05.2018
    Obrazowe jak zwykle. Błędów nie szukałem, bo za wcześnie dla mnie, ale chyba całkiem dobrze to wyszło.
    Szkoda, że to jednak sen. Rozczarowało mnie to.
    Pozdroxix
  • Szudracz 22.05.2018
    Can Przykro mi, że jesteś rozczarowany. Mogło to być również abstrakcją. Czasami nie mogę wbić się w połączenia tak różniących miejsc. Następne ćwiczenie zaliczone. :) Ufff :)
  • Canulas 22.05.2018
    Szudracz, rozczarowała mnie puenta, nie tekst, jako tekst.
  • Szudracz 22.05.2018
    Can Rożnych* No wiem, że banalne są zakończenia senne. :)
  • Canulas 22.05.2018
    Szudracz, noo często tak. Tu żałowałem, że tak wyszło.
  • Adam T 22.05.2018
    Hej. Ostatnio zastanawialiśmy się z moim prawie siedmioletnim potomkiem, co robi dźwigowy, kiedy go w czasie pracy złapie biegunka.Przecież mu tam, na wysokosciach, Toi-Toi nie zawieszą ani nie postawią. W takich sutuacjach niejeden, nieppzbawiony wyobraźni, dźwigowy zamarzy o skrzydłach.
    Tech- aid pobieżny, bo dziś nie mam głowy, a tekst mi się podoba, więc:

    "Wlekł za sobą" - wlókł (wlokła, itp).

    "Przecierał umorusany łeb, nie mogąc wyjść ze zdumienia na krajobraz, jaki go otaczał" - chodzi mi o sformulowanie "wyjść ze zdumienia na...", bo nie jest poprawne. Jeśli już to:
    "..nie mogąc wyjść ze zdumienia na widok krajobrazu, jaki...".

    "Zmodyfikowany człowiek z dziobem żurawia trąbił do niej porozumiewawczo." - tu, z kolei, szczerze się zaśmiałem.
    Mnie się podobało.
    Pozdrawiaki ;)
  • Szudracz 22.05.2018
    Adam Dowiedziałam się, że na takich wysokościach maja rurę. :)
    Poprawiłam byki.
    Dzięki za pomoc i odwiedziny. :)
    Pozdrawiam. :)
  • Dekaos Dondi 22.05.2018
    Szudracz. Przeczytałem dwa razy. Więcej się boję. Chyba nie muszę pisać, że tekst mi się podoba. To dla mnie oczywiste. Pozdrawiam→5
    Opierały swój ciężar na zboczach, a pomiędzy nimi zanurzone filary, stabilizowały wygięty kształt kota - opierały chyba bardziej pasuje do całości - obadaj po swojemu.
  • Szudracz 22.05.2018
    Dekaos Z tych zestawów TW nic nie usuwam. :) Nie masz co się bać. :)
    Tak, odmiana się kłania. Poprawię. :)
    Dzięki :)
  • Justyska 22.05.2018
    Świetnie to wymyslilas :) pięknie budujesz obrazy Szu. Pozdrawiam serdecznie
  • Szudracz 23.05.2018
    Justyska Przez cały czas szukam i nigdy do końca nie mam pewności, czy dobrze robię. :)
    Dzięki serdeczne. :)
  • Canulas 23.05.2018
    Napiszę tu, bo CIę nie mogę trafić. Chcemy wznowić wiersze w pitololo. Ja i Ench, no i obowiązkowo TY. Się nie waż nie.
    Dziekuję.
  • Szudracz 24.05.2018
    Can Propozycja interesująca, ale odpowiem Wam później czy będę mieć siły na pisanie. Dzięki. :)
  • Canulas 24.05.2018
    Szudracz ,damy radę
  • Blanka 29.05.2018
    Hej, hej:):) Szu, masz niezwykły talent do barwnych i obrazowych opisów, fajnie wprowadzasz w klimat, masz niebanalne pomysły, tylko zawsze jest tak krótko, no! Się czytelnik wkręci i bach-pach, koniec. :( - więcej!:)
  • Szudracz 29.05.2018
    Blanka
    Zapewniam Cię, że teraz jest dużo więcej tekstu, niż na samym początku moich podejść do tej twórczej formy. :)
    Nie wypada podważać Twojego komplement, więc serdecznie dziękuję. :)
    Ps
    Wyznaczę sobie kiedyś ilość stron i może uda mi się wtedy napisać coś dłuższego. :)
  • Blanka 30.05.2018
    Szudracz:) uznajmy, że bierzesz rozbieg przed wielkim skokiem;)
  • Szudracz 30.05.2018
    Blanka No nie wiem, gorzej jak nie doskoczę. ;)
  • Agnieszka Gu 30.05.2018
    Witam,
    "Zmysły szalały, zewnętrzne bodźce uruchomiły nieznaną strefę." — świetne :) plus kolejne, niesamowite opisy, nadajace specyficznego klimatu temu opowiadaniu. Super Szu :) Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdr.
  • Szudracz 30.05.2018
    Agnieszka Zaczęłam już za Tobą tęsknić. :)
    Cieszę się, że te moje próbki mają prawo bytu. :)
    Dzięki serdeczne. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania