Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

TW 2.0 - zbieracze radioaktywnych kasztanów

Licealna wycieczka wydawała się nie mieć końca. Petra, wychowawczyni klasy drugiej A, stała pod ogromnym, rozłożystym dębem i paliła papierosa. Jej blond włosy, jeszcze kilka lat temu potężny wabik na facetów, zblakły i obecnie miała je spięte w kucyk. Dziś... Nie mogły wygrać z mieniącymi się setkami odcieni złota liśćmi. Spod przymrużonych powiek spoglądała na młodych ludzi których pilnowanie było również i jej obowiązkiem. Były wszak we dwie: Petra - wychowawczyni i Zoe, od biologii i fizyki.

Obecnie Zoe i dzieci stały pod rozłożystym kasztanowcem i zbierali, co z niego spadło. Zoe opowiadała o kolcach, skorupkach, pręcikach i o tym, dlaczego kasztany wyglądają tak, a nie inaczej, a Petra odpoczywała od rozwrzeszczanej czeredy.

Wtem jej uwagę przykuł jeden dzieciak, chłopak z pierwszej ławki, zdecydowanie zbyt wyrośnięty nawet na liceum, który zmierzał w kierunku dębu, pod którym stała. Gdy był już na wyciągnięcie ręki, zatrzymał się, i rzekł:

- Proszę pani, gruby Zenek, yyy, wisi... Na boisku. W krzakach. - Odwrócił się do niej plecami. Na plecach miał napis: "Zenek". Zaczął iść w stronę brukowanej alejki. Dał jej znak, by podążyła za nim.

Petra rzuciła papierosa na ziemię i skierowała swe kroki za chłopcem. Tuż za nią, za jej plecami wśród liści zaczynał się mały pożar, ale jeszcze było za wcześnie, by kogokolwiek alarmować. Wkrótce zaś miało być za późno.

Z dębu zaczęły uciekać stworzenia: Wiewiórki, dzięcioły, gile, liszki. Spod ziemi wykopał się lis, z gałęzi zbiegł też kot. Uformowały trójkąt i podążyły za idącą za chłopcem Petrą. Gdy odeszły na bezpieczną odległość, dąb spalił się w kilkanaście chwil, pozostawiając spalony kikut.

Dookoła klęczały na wpół płynne dzieci, wraz z Zoe śmiertelnie poparzone radioaktywnymi kasztanami.

- Plblllb... - mówił nastolatek, unosząc błyszczący kasztan do bulgoczącego oka, w którym czerwień krwi przegrała walkę o dominację z płynącą, zielono-żółtą ropą.

- Ygl kgl - powiedziała Zoe, wbijając sobie wypadające podopiecznym zęby w pięść. - Klkn!

Petra zaś legła w krzakach, usiłując nie myśleć o tym, ile Zenek ma lat, skupiając się jedynie na przyjemności płynącej z "pieska", w którego bawili się od tygodni.

- Proszę pani, lisy się na mnie dziwnie patrzą.

Niech patrzą, pomyślała pomiędzy pchnięciami. Gdy skończyli, Petra wytarła czoło w lisią kitę i wstała. Spojrzała na to, co zostało z chłopca.

- Hyylgb - wydusił, rozpuszczając się żywcem. - Hllygblgo?

Petrze zrobiło się żal chłopca. Fakt, wykorzystała i jego, i Zoe, i resztę dzieciaków...

Ale jak się chce wyłudzić siedmiocyfrowe odszkodowanie, to trzeba się trochę przemęczyć z ewentualnym poczuciem winy i wstrętem.

- I co się patrzysz? - spytała lisa, który spoglądał na nią z wyrzutem. Wszystkie zwierzątka patrzyły na nią smutnymi, zwierzęcymi oczami.

- A, spierdalaj. - Wyciągnęła z kieszeni telefon i wykręciła numer. Jej głos przybrał udawany roztrzęsiony ton. - Ha-mmghm - załkała. - Halo...

Poczucie wstrętu przyszło dopiero wtedy, gdy w toku śledztwa policja poinformowała ją, że Zoe i lekko opóźniony Zenek mieli romans, gdy ona była na chorobowym wiosną. Poczucie winy nie przyszło nigdy. Psychopaci nie znają takich emocji.

 

(Postać: Zbieracz radioaktywnych kasztanów

Miejsce: Dąb mieszkalny

Zdarzenie: Proszę pani gruby Zenek wisi na boisku

Emocje: Poczucie winy/Wstręt)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • Ozar 13.03.2018
    Totalna makabra, jak dla mnie trochę zbyt totalna...
  • Szudracz 13.03.2018
    Musiałam zajrzeć na forum do Twojego zestawu.
    Nie powalił mnie na kolana, ale opis zlasowanych ciał momentami mocny.
  • Ozar 13.03.2018
    Sorka, ale nie kumam przekazu!
  • Okropny 13.03.2018
    Specjalnie dla Ciebie, Szu.
  • Szudracz 14.03.2018
    Okropny Nie wiem czy dziękować.
  • Okropny 14.03.2018
    Szudracz :)
  • Canulas 14.03.2018
    "Plblllb... - mówił nastolatek, unosząc błyszczący kasztan do bulgoczącego oka, w którym czerwień krwi przegrała walkę o dominację z płynącą, zielono-żółtą ropą." - słodkie.

    Nie no, ciekawe, ciekawe. Od strony połączenia z tematem Very git.
    Pojebane srogo.
    No i sexy były.
  • Okropny 14.03.2018
    Jakżeby miało nie być?!
  • Tanaris 14.03.2018
    Wszystko co miałeś w TW, zostało zawarte w tekście. Ogólnie nie powala, ale z drugiej strony ciekawy zamysł. ;)
  • Okropny 14.03.2018
    Powalać - nie powala, ale czy roztapia?
  • Pan Buczybór 14.03.2018
    heh, nieźle wybrnąłeś z sytuacji. Jest to okropne i dobrze. No, fajne nawet. Pozdro
  • Okropny 14.03.2018
    Dzięki, Bucz ;)
  • Felicjanna 14.03.2018
    to jest komedia, nie horror i ja tak to odbieram, Autorze-:))
    Pozdrówka
  • Okropny 14.03.2018
    Te gatunki to jakiś horror, Felicjanno ;)
    Pozdrox
  • Felicjanna 14.03.2018
    Okropny to akurat prawda. Mi brakuje przygodowej i obyczajowej, jak już tak na serio, a na serio dalej, to podoba mi się śmianie z makabry, bo przecież wiem, że i na serio potrafisz ją opisać
  • Okropny 14.03.2018
    Felicjanna dzięki za wiarę we mnie, to milo.

    Chyba machnę maila do szefa.
  • Ritha 16.03.2018
    "- Proszę pani, gruby Zenek, yyy, wisi... Na boisku. W krzakach" :D
    Tyś tego Zenka wrzucił nie? Dobre, jakby tego nie wkomponować, można pośmiać.

    'Dookoła klęczały na wpół płynne dzieci, wraz z Zoe śmiertelnie poparzone radioaktywnymi kasztanami" :D
    Radioaktywne kasztany...

    "Gdy skończyli, Petra wytarła czoło w lisią kitę i wstała. Spojrzała na to, co zostało z chłopca" - ja pierniczę, huehue

    "Poczucie winy nie przyszło nigdy. Psychopaci nie znają takich emocji" - git

    Pod wieloma wzgledami mi podeszło, ale jam dziwny czlek, to się nie sugeruj :)
    Porąbane i zabawne.
    Pozdro :)
  • Elorence 19.03.2018
    Już prawie mi wiadomo, skąd wziął się Twój nick. Było okropnie. Bardzo okropnie.
    Lubię imię Zoe, więc smuci mnie, że umarła. No cóż, trudno.
    Szkoda mi też dzieciaków, nawet tego biednego dębu.
    Okropny, co Ty bierzesz?
    Pozdro!
  • Okropny 19.03.2018
    Elo, nic nie biorę, ale dzięki, że pytasz ;)
    Mogę specjalnie dla Ciebie napisać kilka tragicznych tekstów o Zoe ;)

    Zapraszam pod tekst o centaurach, spodoba ci się, gwarantuję ;)
  • Canulas 19.03.2018
    Zgadzam się. Jedno z lepszych, co wylazło spod jego kosmatych łap
  • Okropny 19.03.2018
    Jedno z, powiadasz... A pozostałe lepsze?
  • Elorence 19.03.2018
    Okropny, co Ty rozumiesz przez tragizm? Rozpuściłbyś Zoe w kwasie? Albo utopił ją w morzu robali, które by ją zjadły?
    Bo tutaj, w sumie rozpuściłeś te dzieciaki... Jezu.
  • Canulas 19.03.2018
    Elorence - Dzieciaków jest dużo. Nie histeryzuj
  • Elorence 19.03.2018
    Bardziej chodzi mi o sam pomysł roztopienia. I tą narrację, która jest poprowadzona bez emocji, więc nie wymusza na czytelniku zalania się łzami.
  • Elorence 19.03.2018
    *tę....
  • Canulas 19.03.2018
    Pierwszy Pet był niezestawialny, ale nie był gorszy.
  • Canulas 19.03.2018
    Te o poczcie i otwieraniu listów było wykurwiste, choć nie miało aż takiego ładunku emocjonalnego. Jednak na jakimś (naprawdę, naprawdę, chuj wie na jakim i dlaczego, poziomie) kojarzyło mi się z Kaznodzieją. Oraz Pod Kopułą - Kinga. No, a jeśli coś mi się tak kojarzy, to wiadomo, że jest git
  • Okropny 19.03.2018
    O poczcie i otwieraniu listów? :O
  • Canulas 19.03.2018
    noo, "egzakly" - chopcze.
  • Okropny 19.03.2018
    Canulas jebnij ni, nie pamiętam
  • Okropny 19.03.2018
    Ach, jeezu, faktycznie
  • Okropny 19.03.2018
    Do peta jeszcze wrócimy
  • Enchanteuse 08.09.2018
    Witaj, Okropny.
    Przeglądałam sobie teksty, i ten przyciągnął moją uwagę.

    "Jej blond włosy, jeszcze kilka lat temu potężny wabik na facetów, zblakły i obecnie miała je spięte w kucyk.
    Dziś...Nie mogły wygrać z mieniącymi się setkami odcieni złota liśćmi."

    Jeżeli używasz wielokropku i kontynuujesz zdanie, to po nim z małej litery. Tutaj najwyraźniej jest to kontynuacja.
    Sugerowałabym delikatnie małą literę.

    "Spod przymrużonych powiek spoglądała na młodych ludzi(,) których pilnowanie było również i jej obowiązkiem."

    "Były wszak we dwie: Petra - wychowawczyni i Zoe, od biologii i fizyki."

    Ten dywiz źle wygląda. Lepiej zastąpić go myślnikiem, ale to akurat szczególik.

    "-Proszę pani, gruby Zenek, yyy, wisi... Na boisku. W krzakach. -"

    J.w., z tym że tu wiadomo, masz do wyboru pauzę lub półpauzę. Jak sobie pan Uokropny życzy.

    "Gdy skończyli, Petra wytarła czoło w lisią kitę i wstała. "

    <3

    Ogółem, bardzo fajny tekst. Absurdalny, ale dobry. Nie są to moje klimaty, gatunkowo, ale odczuciowo już tak.
    Pięć do kolekcji, monsieur.
  • Okropny 08.09.2018
    Absurd, moja wizytówka. Dzięki za wizytę. Wielka litera po wielokropku to automat w wordzie na lumii 630, mam więcej takich kwiatków tu i tam.

    Dzięki za WWW, Ąsz.
  • Enchanteuse 08.09.2018
    WWW?
  • Okropny 08.09.2018
    Enchanteuse Wizytę, Wyczerpujący komentarz i Wskazanie błędów
  • Elorence 11.11.2018
    Witaj!
    Gatunek: Postapo/Groteska

    Gatunek obowiązuje tylko CHĘTNYCH.
    Przypominam również, o możliwości łączenia się w pary. Więcej informacji tutaj:
    http://www.opowi.pl/forum/tw-40-w1104/
    ______________________________

    Zestaw:
    Postać: Właściciel stacji benzynowej
    Miejsce: Płytki okop
    Zdarzenie: Niewykorzystana szansa

    Pozdrawiamy!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania