Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

TW 20 - Sex and Przemoc

Postać: Ambitna kwiaciarka

Zdarzenie: Seks w samochodzie

 

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe)

 

Postapokaliptyczna Warszawa, rok 2029

 

Dekadę po wielkiej wojnie z Putinem z polskich miast zostały same zgliszcza. Społeczność z mniej lub bardziej udanym skutkiem próbowała odbudować dawną cywilizację i starać się jakoś żyć normalnie tam, gdzie nie ma wysokiej radiacji.

 

W jednej z kwiaciarni na zrujnowanym Targówku pracowała niejaka Egzema.

 

Pod kwiaciarnię swoim autem podjechał Ludwik. Odsunął szybkę i zaczął podrywać Egzemę, odgryzając kęs kebaba i głosząc skrajnie lewicowe bzdety. Egzema zgodziła się na szybki numerek z Ludwikiem i weszła do auta.

 

Tymczasem dziadek Borysek, który miał monety zamiast oczu dostawał padaczki.

 

Dziadek Borysek: Aaaa! Kurwa! Kurwa! Chuj!

 

Dziadek Borysek umarł.

 

Tymczasem Egzema w samochodzie pierdnęła. Ludwik uśmiechnął się i zaczął się rozkoszować zapachem.

 

Egzema: A może byśmy zrobili sesję BDSM?

 

Ludwik: Najpierw seks, a potem jebane eksperymentadła z przemocą kurwa jego mać!

 

Egzema zaczęła gryźć penisa Ludwika, później Ludwik wsadził jej go do ust i się spuścił.

 

Egzema: Kurwa, jak ja uwielbiam robić loda facetowi!

 

Później Ludwik zajrzał do waginy Egzemy i zobaczył tam dziwne rzeczy. Wsadził głowę do środka i cofnął się w czasie.

 

Był w Pałacu Putina. Wokół byli jego oligarchowie, oficerowie GRU, postkomuniści i wielu innych, raczących się ruską wódką i tańczących do muzyki. Ludwik z uśmiechem wyjął z kieszeni granat i wysadził się, niszcząc pałac i zabijając wszystkich w środku. W tej sytuacji do wojny nie doszło i przyszłość miała wyglądać inaczej.

 

KONIEC

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Tom Bordo 27.10.2019
    A gdzie uzasadnienia ocen?
  • Aisak 27.10.2019
    Za imię dla bohaterki 4.
    Za całość 2.
  • Canulas 27.10.2019
    Polierwaza połowa tekstu rokowala nawet i na 3-, ale koniec końców 2
  • Canulas 27.10.2019
    Pierwsza*
  • JamCi 28.10.2019
    Dobra, niech będzie 3. Na wyrost trochę. Nie znoszę takiej pustoty w sensie wulgarności dla niej samej, jeśli nie jest jakoś uzasadniona. Ale znalazłłam tu dwie ciekawe myśli, które nawet jak niebzyt eleganckie, to interesujące.
    Przyłożyłbyś się raz a porządnie i zrobił perełkę z zestawu tak, żeby wszystkim szczeny opadły co? To by dopiero było wydarzenie.
  • Tom Bordo 28.10.2019
    Które konkretnie dwie ciekawe myśli?
  • JamCi 28.10.2019
    Tom Bordo Pierwsze dwa zdania i dwa ostatnie akapity.
  • Józef Kemilk 28.10.2019
    Że ci się chce. Zawsze "pierd" i "kurwa". Naprawdę to jest cholernie słabe. Jeden z uzasadnieniem jak wcześniej.
  • Angela 28.10.2019
    Kolejny syf, nie lepiej by było zaskoczyć czytelnika czymś co da się przeczytać bez odruchów wymiotnych?
    Pokazałeś, że potrafisz, więc czemu tak?
  • Tom Bordo 28.10.2019
    Dlaczego syf? Bo pokazałem w złym świetle ruskich?
  • Tom Bordo 28.10.2019
    Nie wiem, czy ktokolwiek z was wyłapał nawiązanie w tytule do Superprodukcji Machulskiego
  • pkropka 28.10.2019
    Wybacz Tomku, ale wraz z tym tekstem przestaję cię czytać. Nie mój gust i nie czuję potrzeby czytać na siłę.
    Powodzenia w czymkolwiek jest to, co chcesz osiągnąć.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania