-

-

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Mia123a 11.03.2019
    Czy ja czytałam pierwsza część?
    Nie. Więc lecę, ale zara wrócę, tutaj :)
  • Mia123a 11.03.2019
    I jestem, ojejku co za pomysł! Genialne, uwielbiam tego typu historie. Oczywiście tytuł, w punkt. Sama treść cholernie ciekawa(trochę krótko ,ale porządnie). Absolutnie moje klimaty, trochę taki Matrix, trochę inne, takie Twoje, mroczne. Obsadzone w pokreconym, przyszłym świecie opowiadanie. No czytłam, chętnie. Pozdrox :)
  • 00.00 11.03.2019
    Mia Tak, to jest totalna mix abstrakcja. :) Z tego wysypiska jeszcze nie wszystko wcisnęłam.
    Optymistyczny i taki dający kopa komentarz, za który wielkie dzięki. :)
  • Witamy nowy tekst! :)
    00.00 oznacz tekst TW #04, jeśli dotyczy bieżącej edycji i w wolnej chwili wrzuć link do wątku z linkami :)
  • 00.00 11.03.2019
    TW Czujne oko. :) Poprawione i wrzucę. Dzięki. :)
  • pkropka 11.03.2019
    Króciutkie, ja poproszę więcej. Bardzo mi się podoba świat, który tworzysz.
    Bardzo ciekawie wykorzystałaś zestaw :)
  • 00.00 11.03.2019
    Kropka Zestaw zupełnie mi nic nie ułatwił, w tym sensie, że jakby był bez postaci. :) Na tyle uniwersalny, że go tu wykorzystam, już na pewnym gruncie do dalszej historii.
    Pewnie pokuszę się o więcej danych naukowych, żeby na czymś to konkretnym oprzeć, bo sama moja wyobraźnia nie wystarczy.
    Dobrze, że jakoś to wychodzi znośnie w odbiorze.
    Dzięki i pozdrawiam. :)
  • Aż się prosi o rozwiniecie. Bardzo spoko!
  • 00.00 11.03.2019
    Maurycy Pokombinuję jeszcze z tym wysypiskiem trochę. :) Dzięki. :)
  • jesień2018 11.03.2019
    Ciekawe! A również straszne i takie... obce. Inny świat. Rzeczywistość, której sama bym nie wymyśliła. Pozdrowienia!
  • 00.00 11.03.2019
    Jesień Jeśli wzbudza emocje, to chyba dobrze.
    Dzięki za wizytę.
  • Adelajda 11.03.2019
    Ciekawa druga część i cała rzeczywistość dookoła bohaterów. Ładny początek.
    Pozdrawiam.
  • 00.00 11.03.2019
    Adelajda Budowanie tego świata jeszcze wiele wymaga dociągnięć ze szczegółów, ale na tym etapie badam obszar na jakim działam.
    Cieszę się, że jest to strawne. :)
    Dziękuję. :)
  • Canulas 11.03.2019
    " I to ona dała możliwość przetrawiania niewielkiej ilości ludzi." - tak średnio fortunnie. Może: niewielkiej grupie ludzi?

    "— Wujku, ty masz krew na dłoniach — Ściekała świeżą stróżką z głowy, po ramionach, aż do palców." - brak kropki po "dłoniach"

    "— Jesteś oskarżony, za naruszenie przestrzeni prywatnej i włączenie systemu." - może: o naruszenia?

    Ok. Ostatnio jak coś piszesz, to widać, że dobrze, ale zawsze tam coś. Małe coś albo większe, ale zawsze coś. Nareszcie jednak nie mam się do czego przyjebać. Baardzo bliskie ultowego "Morsa", choś krańcowo inne.
    Jeśli nie widziałaś, to 4 sezon Black Mirror po prostu musisz obejrzeć.
    6+
    Ukłoniasy
  • 00.00 11.03.2019
    Can Ale zaskoczyłeś mnie tą opinią. Przesadziłeś ostro z oceną, albo źle kliknąłeś paluchem. :)
    Serialu nie oglądałam i z chęcią zobaczę.
    Nie czuję w tym ,,Morsa'', nie wiem, surowe podejście mam w tej sprawie. A nawet skłonna jestem napisać, że to najgorsze z TW jak dla mnie. :)
    Dzięki i poprawki wprowadzone.
  • Canulas 12.03.2019
    00.00 - gusta różne.
  • 00.00 12.03.2019
    Can Chciałabym dostać taki zestaw, że poczuje go w kościach. :) Ten jest bez emocji, chłodnik na obiad. :) Stąd moje gustowne niezadowolenie.
  • Canulas 12.03.2019
    00.00, na szczęście nie muszę sie z Tobą zgadzać
  • 00.00 12.03.2019
    Can Kompromisy nas nie dotyczą. Na szczęście. :)'
  • Agnieszka Gu 12.03.2019
    Witam,
    Przybędę tu...
  • 00.00 12.03.2019
    Agu Będę czekać. :)
  • Agnieszka Gu 14.03.2019
    Jestem :)
    drobiazgi:
    "W wieżowcach setki przekaźników z sieci zapadła się" — jak setki to... zapadły, jak setka, to ... zapadła
    "mgła obezwładniająca promienie światła" — ciekawe, ciekawe...
    "Początek staczania się w dół dorobku.." — a może: "Początek upadku dorobku...
    "byli niezniszczalni" — w kontekście tego co opisujesz, myślę, iż bardziej by tu pasowało "stali się niezniszczalni"
    "Brak zasilania w oczyszczaniach ścieków," — oczyszczalniach literówka
    "Nadajnik w nadgarstku nieaktywny. Szklana forma dudniącym głosem oznajmiała zarzuty." — wstaw myślnik na końcu dialogu, chyba po słowie "nieaktywny" to będzie
    "z niedoborami witamin. Skanowanie ciała było bolesne." — tu podobnie - brak myślnika rozdzielającego dialog od opisu - chyba po "witamin" powinien być, bo tam kończy mówić, a dalej to opis, tak? Dlatego tak ważne są te myślniki ;)
    "— Staną przed sądem, kosmiczny pręgierz ich skaże na dożywotnie prace przy naprawach generatora portalowego." — tu trochę nielogiczne, skoro wiadomo, jaka będzie kara, to po co sąd, ale to drobiazg..

    Generalnie, bardzo podoba mi się droga, którą kroczysz ;))
    Nie zbaczaj z niej :) A w każdym razie nie rób tego często ;)
    Pozdrowionka :)
  • 00.00 16.03.2019
    Agu Naprawiłam te usterki. :) Z krechami sama jestem zaskoczona, że je pominęłam. Wiem kiedy je stosować i kiedy. Czasami tak jestem pochłonięta pisaniem, że nie widzę tych podstawowych zasad.
    Dzięki i nie wiem jaką drogą pójdę. :)
    Pewnie tam gdzie mnie wyobraźnia poniesie. :)
    Pozdrawiam. :)
  • Agnieszka Gu 21.03.2019
    00.00 gdzie tekst?
  • 00.00 21.03.2019
    Aga Wyrzucony.
  • Canulas 21.03.2019
    Tekst na 6+ i wyrzucony. Naprawdę nie mam pytań :(
  • 00.00 21.03.2019
    Can Opinie znam, to mi wystarczy.
  • Agnieszka Gu 21.03.2019
    00.00 Nie podoba mi się twoja decyzja... Szkoda :(
  • Canulas 21.03.2019
    Agnieszka Gu, bo to jest "gupia" decyzja
  • Ritha 15.03.2019
    Helloł :)

    Przecinki itp.:
    „Bezprzewodowe myszy piszczały[,] podrygując na podkładach”
    „W wieżowcach setki przekaźników z sieci zapadła się do wewnątrz[,] ginąc bezpowrotnie w odmętach destrukcji”
    „Spalone ciała inżynierów, tliły się parując resztkami substancji organicznych” – tu przecinek hops troszkę dalej, czyli:
    „Spalone ciała inżynierów tliły się[,] parując resztkami substancji organicznych”

    „Zdezorientowany system połączeń, maszyna— człowiek, człowiek— maszyna” – to zapisałabym tak:
    „Zdezorientowany system połączeń, maszyna-człowiek, człowiek-maszyna”

    Poza tymi duperelkami interpunkcyjnymi, to klimat jest, moim zdaniem, prześwietny.

    „Umierali w męczarniach, a z ich wysychających ciał w podziemiach metropolii najbogatsi w iloraz inteligencji ręcznie skonstruowanymi tłokami, wyciskali resztki płynów ustrojowych. Pożywiali się pozostałością z wiórowatych organów” – bardzo obrazowe

    „Osobnik nr nieznany, drugie wykroczenie” – zapisałabym: numer*
    „— Kiedy i po ile możemy ich sprzedać” – pytanie, więc pytajnik na końcu :)

    Tekst bardzo mi się podobał. Klimat – miodzio :)
    Pozdrówki :)
  • 00.00 16.03.2019
    Ritha Poprawki wprowadzone. :)
    Dziękuję za obecność i fajnie, że klimat jest. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania