...

...

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Juz ta wyliczanka rzeczy udajacych inne rzeczy jest swietna, i dobrze wgryza sie w glowe.
    Potem ta wisienka;

    "Playback imitujący śpiew na żywo. Praca tancerki imitująca karierę.

    Wszystko było imitacją."

    "A może to tylko taki performance." - to tez dobre.

    "pół na opół. " - literowka.


    Czytalabym dalej. Wciagajace. Ty umiesz tez wlasnie takie teksty - bardziej w ramach rozrywki. Lubie.
  • Ritha 17.08.2018
    Wlasnie w momencie, gdy pojawil sie komemt poprawialam to "opłó" ;)
    Dziena, Nmp. Ot dla relaksu tekst.

    "Czytalabym dalej" - w sumie pasalabym dalej :))
    Grazie :)
  • Ritha 17.08.2018
    opół* (nawet w kopiowaniu bledow robie błedy xd)
  • Ritha 17.08.2018
    pisałabym* (Borze drogi)
  • Canulas 17.08.2018
    "Było ich cztery" - to jakieś takie śmieszne.

    "Tak przynajmniej zapamiętała z filmów Spielberga. Ten miał piwne oczy i czarną mewę na szyi." - a to świetne.

    Wypis o imitacji również z niezwykłą gracją.



    Dla mnie o wiele lepsze, niż myślałem, że będzie.
    Obecnie jest tak, że gdyby były mistrzostwa typu tekst vs tekst i zwycięzca przechodzi dalej, naprawdę wolałbym na Ciebie nie trafić.
    Patrząc pod kątem stylu, strasznie wysoko latach albo to po prostu mój klimat, styl i wszystko.
    6
  • Ritha 17.08.2018
    "Obecnie jest tak, że gdyby były mistrzostwa typu tekst vs tekst i zwycięzca przechodzi dalej, naprawdę wolałbym na Ciebie nie trafić" - nie przesadzaj, rozpizdrzył byś mię na miał pierwszym, lepszym Noirem. Na miał!
    Myślę, że w Twe gusta po prostu a to "Za szmatą na wyrost nazwaną kurtyną" jest żywcem zdarte z jakiegoś Twojego czegoś (nie pamiętam czego).

    Gites, dziękuję pięknie :))
  • Karawan 17.08.2018
    Któś mi pisał, że horrołu mało! A tu cio? A te tytany to oni gdzie? Nie mam emotek ale... Duuuży jęzor!!
    A tak bardziej na poważnie; wpędziłaś mnie w nostalgiczny nastrój który przytoczę: Rodzina postanowiła wspominającego ciągle przedwojnę dziadunia wysłać do cyrku. Dziadunio najcześciej mawiał o magikach i woltyżerkach. Kupili bilet. Wysłali. Poszedł.
    Gdy wrócił pytają jak było, a Dziadunio z emocjami: Te magiki to pedały, ja przed wojną widziałem takich pedałów! To dopiero byli magicy! A te woltyżerki to dziwki panie zwykłe. Ja przed wojną widzialem takie kurewki! To dopiero były woltyżerki! A cały ten cyrk to panie gówno! Ja przed wojną widziałem takie gówno to dopiero był cyrk! I tyle na rozpogodzenie oblicza.;)
    duperelek; a propo - a propos ;)
    Płynność to u Ciebie norma bezdyskusyjna to się nazywa ponoć flow i go masz perfekcyjnie opanowanego. Dziękuję za kolejny "samsieczyta" tekst.;) Ukłony.
  • Ritha 17.08.2018
    Raptora można podciągnąć i pod park jurajski i pod atak tytanów, ooooo!
    Heh, cieszę się, że do refleksji szerszych niechcący doprowadziłam :D
    Dziadunio spoczi :)
    Flow to moja <3
    Ja dziękuje za wizytację. Pozdrawiam :)
  • Anonim 17.08.2018
    Trochę mi się skojarzyło z "Igrzyskami śmierci" i tym momentem jak występują przed publicznością. Czemu? Nie wiem... Ale to traktuj jako Komplement :D Brakuje tu takich tekstów, proszę kontynuować!:D
  • Ritha 17.08.2018
    Kontynuować to ja muszę Cmyka, ino mie zacięło na mur beton.
    W puli tw jest atak tytanów po raz kolejny, jak mi się tarfi to może i pociągnę.
    Grazie, winterly ;)
  • Keraj 17.08.2018
    Bonny Tyler fajnie się słucha,zdarzają się artyści co oszukują na koncertach, ostatnio taki przykład z playbacku dał p. Krawczyk
  • Ritha 17.08.2018
    Bardzo mozliwe, dziena Keraj :)
  • Keraj 17.08.2018
    Zapomniałem 5
  • Elorence 17.08.2018
    Przybiegnę jutro. Mam się jakoś przygotować? :D
  • Ritha 18.08.2018
    Nie, jest luz ;))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania