Pokaż listęUkryj listę

TW 4.0 – Tymczasem w przydrożnym barze...(drabble)

Postać: Cichy zabójca

Miejsce: Przydrożny bar

Zdarzenie: Jeden za wszystkich

 

Usiądź. Napij się… być może ostatni raz. Jeden za wszystkich, wszyscy na jednego!

Niedługo pomaluję na żółto twoją skórę, odbiorę trochę ciała, sił i apetytu… Wiem, że to nieładnie, tak się skradać, ale sam mnie zapraszasz od dawna.

Oboje wiemy, że za kołnierz nie wylewasz i nigdy nie wylewałeś, choć masz kogo kochać.

Mimo to zdążyłem cię poznać, wsłuchać się wewnętrzny rytm roześmianej depresji, i jest mi zwyczajnie żal, że przyjdzie nam umierać w takich okolicznościach.

Razem i przeciw sobie.

Będziesz mnie nienawidził, przeklinał, będziesz chciał zabić – zalać chemią.

Nie martw się, wybaczę i tobie, i sobie to wzajemne morderstwo.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • Dekaos Dondi 30.10.2018
    Akurat się ukazałaś.
    Krótko i treściwe. Raczej wiadomo, kto ten drugi. Ciekawy pomysł!! Bardzo. Pozdrawiam 5
  • Dekaos Dondi 30.10.2018
    Wczoraj pierwszy raz skorzystałem z programu: Interpunkcje. Zaznacza na żółto błędy...klika się...i poprawia.
  • Dekaos Dondi 30.10.2018
    Interpunkcja*
  • Justyska 30.10.2018
    Witaj Dekaosie, dziękuję za komentarz. A tak pomyślałam, że drabbli w tw jeszcze nie było:)

    W sensie, że są błędy? Nawet wrzuciłam w program, ale nic nie pokazało. Jako gdzieś coś nie gra to wal:)
    Pozdrówka!
  • Dekaos Dondi 30.10.2018
    Nie widzę żadnych błędów. To jeno skojarzenie z...żółtym:~)
    Wrzuciłem też swój tekst w licznik powtórzonych wyrazów. Aż się zdziwiłem:~)
  • Justyska 30.10.2018
    Aaaa ok rozumiem. Ciekawe skojarzenie. Licznik powtórzonych wyrazów? A tak jest takie coś? Muszę obadać:)
  • Dekaos Dondi 30.10.2018
    Licznik gęstości słów
    http://occurrence-count.vmobile.com.pl/
  • Justyska 30.10.2018
    Dekaos Dondi obadam jutro,
  • Ozar 30.10.2018
    Kurde podziwiam! W tak krótkim tekście aż trzy hasła. To coś ekstra tak szybko uporać się z TW 4. Ja tak nie potrafię, choć dałaś mi światełko w tunelu... 5 za tak krótki tekst spełniający kryteria.
  • Justyska 30.10.2018
    Dzięki piękne Ozar, gatunku nie ma. A swoją drogą czemu nie ma drabble w gatunkach? :)
    Pozdrawiam serdecznie!
  • fanthomas 31.10.2018
    Justyska bo to trudne ;)
  • Justyska 31.10.2018
    fanthomas :)
  • Zaciekawiony 31.10.2018
    Justyska
    Bo drabble to forma
  • Justyska 31.10.2018
    Zaciekawiony oj tam, oj tam :)
  • Pan Buczybór 30.10.2018
    Bardzo spoko poradzenie sobie z tematem. Spoko drabble
  • Justyska 31.10.2018
    Dziękuję Panie B. :)
  • Canulas 31.10.2018
    Ja pierdzielę. Kurde. Takie teksty akurat mnie trafiają w słot sploneczny bardzo precyzyjnie. Nie napiszę, że mi się podobało, choć właściwie tak. Mocny, prawdziwy tekst,
  • Justyska 31.10.2018
    Dzięki Can za miły i emocjonalny komentarz. :)
  • Aisak 31.10.2018
    Faktycznie TW.
    Drabblowate tw, genialne, choć przyznam, że miałaś łatwo, taka jestem wredna xDDD
    Tekst do bólu prawdziwy, niestety.

    A pomysł genialny! może inni reż spróbują :)
  • Justyska 31.10.2018
    Hej Aisak. No fakt, że zestaw nie trudny. Ale z kolejnymi tez bede próbować. Dziękuję Ci pięknie za dobre slowo i wizytę:)
    Pozdrawiam
  • jolka_ka 31.10.2018
    O jak się ładnie wybroniłaś i jeszcze temat: trudny, relfeksyjny, życiowy.
    Pozdrawiam :)
  • Justyska 31.10.2018
    Dziękuję Jolka. Bronie się, bronię bo simy tworcze se poszly ode mnie.
    Pozdrów ja!
  • Justyska 31.10.2018
    *pozdrowienia
  • Freya 31.10.2018
    No tak ok. Jebie czasem w kom. takie tam i teraz przyszło mi na myśl. Mam teraz takie słuchawki, że jak się podkręci na maxa, to przysłowiowo łeb urywa. Ale się podkręca, podobnie z tym alkoholem - umowna granica. Niskie częstotliwości szczególnie jakoś działają, postęp technologiczny w budowie membran czy cuś. Jebie łeb prawie jak alkohol :)
  • Justyska 31.10.2018
    Hej Freya, no tak wszystko z umiarem.. Dzięki za odwiedziny i komentarz :)
  • Nachszon 31.10.2018
    Nie Justyska. Ten numer nie przejdzie. To brzmi i wygląda jak literatura terapeutyczna. Już po pierwszych trzech słowach wiedziałem, o czym będzie i nawet jak będzie. Wbrew pozorom nie ma tu refleksji, nie ma wewnętrznego napięcia. Poza tym ociera się o banał, również literacko. Tym razem zostawiam bez oceny.
  • Justyska 31.10.2018
    Witaj Nachszon. No bywa i tak. Dziękuję za wizytę i szczerą opinię.
    Pozdrawiam.
  • Witamy kolejny tekst! :)
  • Elorence 04.11.2018
    Mi się podobało. Krótkie, zwięźle, obrazowo. No i ogromny plus za formę! Nigdy nie pisałam drabble, chociaż wielokrotnie chciałam xD
    Widać, że zestaw Ci spasował, mimo mrocznych nutek.
    Piąteczka ode mnie i pozdrawiam cieplutko! :)
  • Justyska 04.11.2018
    Dziękuję Elo. Zestaw był ok, choć prosił się o kryminal, to wolałam po swojemu:)
    Pozdrawiam!
  • Agnieszka Gu 04.11.2018
    Witam,
    "wsłuchać się wewnętrzny rytm roześmianej depresji" - świetne scharakteryzowanie psychicznego stanu alkoholika.
    Ciekawie skonstruowany tekścik. Jakbyś chciałaś rozkminić na części pierwsze etapy umierania z powodu choroby alkoholowej.
    Pozdrawiam :)
  • Justyska 04.11.2018
    Dziękuję Agnieszko, takie dziwne pomysły mnie nachodzą:)
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Pasja 14.11.2018
    Witam
    Bardzo mocno wplątałaś główną myśl zestawu. Pod szyldem cichego zabójcy można podpiąć inne stany człowieka, nie tylko depresję. To może być skorupiak, choroby umysłu, lekkomyślność. Alkohol jest tylko dodatkiem, mogą też to być inne używki. Tak łatwo jest przejść w dialog ze sobą nad kieliszkiem wódki, kiedy nie ma nikogo przy tobie.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Justyska 14.11.2018
    Tak Pasjo, szkoda, że często trudno o ten dialog bez kieliszka...
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania