-

-

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Canulas 20.02.2018
    "- Booty słyszysz, booty nic w tej stalowej komorze nie ma. Żadnych normalnych ludzi sami popaprańcy, niedouki, zginą porażeni okiem peryskopu. Przekręć tym kołem, niech się otworzy śluza i nas zaleje, słyszysz?" - to spoko.

    "Rozdaj partyjkę, karty mi w dłoni stygną nauczyciel z ciebie żaden, do tego głuchy nie słyszysz po tym jak przekroczyłeś dozwoloną głębokość i ci ciśnienie słuch uszkodziło. " - tu jakby dialog. Brak myślnika.

    "- Czytam z twoich parszywych ust. - Niczego się nie nauczyłeś, misja jest tajna. " - drugi myślnik niepotrzebny, bo dalej idzie dialog.

    " To już wrak, a my jesteśmy...Przerwał, spoglądając na marynarza. " - odstęp po wielokropku.

    "- Oszalałeś do reszty, zarośnięty weteranie" - to mi sie bardzo podoba.

    " - Nie ma już zieleni, wszystko zniszczyli, nie ma czym oddychać, chociaż my już nie musimy – szczur zaśmiał się szyderczo " - szczur z wielkiej.

    Końcówka zajebista, robi robotę, ale cały tekst nierówny.
    Jest plan, jest zamysł, ale rozbijasz się o aspekty techniczne.
    W myśl uczciwości, a nie kumoterstwa tylko cztery, Big Szu.
    Sorry. Wolę uczciwie.

    Napisz na górze, jaki miałaś rozkład jazdy, żeby sie łatwiej było do tematu odnieść.
  • Szudracz 20.02.2018
    Can Zastanawiałam się nad tym, czy wrzucić ten ,,Wrak'' na TW.
    Dzięki za podejście i wyłapanie błędów. :)
    Pozdro. :)
  • Ritha 20.02.2018
    Szu jutro obadam i skociam, wpadłam, żeby pedzieć, żebyś wstrzymała sie z linkiem zanim tam nie ogarnę zestawów w wątku, plis. Buziol
  • Szudracz 20.02.2018
    ok :)
  • Dekaos Dondi 20.02.2018
    Oj Szudracz. Twoje myśli są szybsze od pisania. Mnie się podoba, bo lubię Twój styl, jak Wiesz→ 4,5
    ''W głębinie panował mrok i świeciła elektryczna ryba'' !!→ czas
    ''...do tego głuchy. Nie słyszysz po tym...''
    ''wydzierania gęby, echo mi je przetrąci'
    ''...gasząc gęstą parą Słońce.→ z dużej
    Obadaj.
  • Szudracz 20.02.2018
    Dekaos Tak, moje myśli wywołują burze mózgu :)'
    Sprawdzę i poprawię, a później idę na długi odwyk od pisania.
    Dzięki :)
  • Dekaos Dondi 20.02.2018
    Podobnie jest ze mną. Możesz uciec od pisania, ale nie od myśli. Jak się ''mózg gotuje'' to można go polać ''zimną wodą'' - ale z tego tylko→jeszcze więcej pary.
  • Felicjanna 20.02.2018
    Jak błędy poprawisz, to nawet proza poetycka Ci wyszła.
  • Szudracz 21.02.2018
    Felicjanna Nie miała być proza poetycka, o nie.
    Dzięki, że rzuciłaś okiem. :)
  • Agnieszka Gu 22.02.2018
    Witam,
    "W głębinie panował mrok i świeciła elektryczna ryba." - ależ niesamowity klimacik ;)
    Drobna uwaga, wieloryby nie pływają w głębinach, gdzie mamy do czynienia ze "świecącymi rybami". To dla nich "ciut" za głęboko ;)
    "żeby wybić się ponad chmury gasząc gęsta parą Słońce." - gęstą - ą
    "do którego prowadziły metolowe schody," - metalowe?
    Tekst niezły. Finisz wyśmienity. Pozdrawiam :)
  • Szudracz 22.02.2018
    Agnieszka Już myślałam, że nikt tu więcej nie zajrzy, tym bardziej miło.
    Oni wypływali na powierzchnię, tak jak robi to wieloryb. :) Wiem, że na takich głębokościach nie ma waleni. :)
    Dzięki za wyłapanie byków i wizytę. :)
    Pozdro.:)
  • Ritha 22.02.2018
    Miałam tu być 2 dni temu, ech wybacz Szu...
    Tekst okej według mnie, bardziej zrozumiały niż ostatnio ;) ale jedna sugestia mi się nasuwa - ten dialog, oni obaj się przenikają, w sensie, nie wyodrębniam dwóch postaci, dwóch głosów, dwóch charakterów. Coś mi zabrakło na tej płaszczyźnie, żeby ten antagonista byl może, hm, wyrazistszy, albo przynajmniej żeby było czuć, ze te wypowiedzi są ciut inaczej nacechowane. Może marudzę, ale dudni mi to spostrzeżenie w głowie.

    "nie musimy – Szczur" - kropki brakło
    Poza tym ok , końcówka ofkors robi robotę :)
  • Szudracz 23.02.2018
    Ritha Dobrze, że dotarłaś na koniec.
    Wezmę te dialogowe potknięcia pod uwagę, o ile jeszcze będę jakieś pisać.
    Pocieszający jest fakt, że bardziej zrozumiały przekaz. :)
    Dzięki serdeczne. :)
  • Ritha 26.02.2018
    Szu z tym dialogiem to jak z zadaniem na szóstkę, w sensie - moja fanaberia, rada ponadprogramowa, ju noł.
    Piszesz następne, losować? ;)
  • Canulas 26.02.2018
    Ritha (musi) Szu jest jednym z korzeni tej inicjatywy. Se nie wyobrażam inaczej
  • Canulas 26.02.2018
    (PS. Miss A.Gu. się uaktywniła. Cza ją jeszcze ponapastować chyba)
  • Ritha 26.02.2018
    Can, ok, idę ją potargać za uszka
  • Kim 23.02.2018
    Hej, Szu!
    Trochę się ostatnio opierdzielałam pod względem komentarzowym i nadrabiam teraz zaległości ;)
    "Widmo dawnych podwodnych kursów, snuło się po morskiej toni" - ładne
    "Języki niebieskiego światła, nie poszłyby na dno, żeby wybić się ponad chmury gasząc gęstą parą Słońce." - no no to mega obrazowe. Aż mi mózg eksplodował. Musiałam przeczytać dwa razy. Git, git. Mega zdanie.
    No i koniec. Krótko, pani Szu, ale bardzo ładnie. Zostawiam 5 bo lubię morskie klimaty. W ogóle lubię, jak jest mokro.
    Tekst git.
    Pozdrawiam :)
  • Szudracz 24.02.2018
    Kim Dzięki za odwiedziny. :) Pozdrawiam :)
  • Elorence 23.02.2018
    W porównaniu do poprzednich TW, tutaj brakło trochę Twojej magii łączenia słów :(
    Ale mimo to, zostawiam piąteczkę, bo wykorzystałaś zestaw :)
    Pozdrawiam!
  • Szudracz 24.02.2018
    Elorence Nie ma magi, bo to pływające upiory. :)
    Dzięki za wizytę. :)
  • Pasja 23.02.2018
    Najważniejszy jest koniec i spojrzenie na przyszłość.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Szudracz 24.02.2018
    pasja Tak, przyszłość zawsze przed nami. :)
    Dziękuję i pozdrawiam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania