...

...

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • Aisak 27.01.2018
    Ritha, chyba miałaś najtrudniejsze zadanie, z dotychczasowych.
    Ale umięjętnie wybrnęłaś, chociaż...trochę za mało Rithy w Ricie.
    W sumie nieźle, ale mogłoby być lepiej.
  • Canulas 27.01.2018
    Aisaku, dołącz się od następnej edycji.
    (Ritho, przeczytam wieczorem lub rano)
  • Ritha 27.01.2018
    Aisak z pewnością mogłoby być lepiej, wszak to trening jedynie i na pewno nie zużyłam tyle pary co na moje inny, cykliczne twory.
    Zastanawia mnie natomiast, co to je Ritha w Ricie. W sensie, hm, już ktoryś raz zderzam się z tym stwierdzeniem, a ja nie wiem jaka jest "ta właściwa" Ritha :D Bo czasem piszę zabawne "z dupy", czasem cięższe emocjonalne, a czasem dialogowo-opisowo-riserczowe, i tera oświeć mnie, która Ritha to ta Ritha, którą się chce czytać? (pytam zupełnie poważnie)
  • Aisak 27.01.2018
    Canulas, chciałabym, ale czytam Mistrzów, i...za wysokie progi na moje umiejętności.
    Aczkolwiek bardzo dziękuję za zaproszenie, Can :)
  • Aisak 27.01.2018
    Ritha, jak dla mnie każdej po trochu. Masz pazur, który lubię, jak NMP w wierszach.

    Ogólnie to lubię Was czytać ludki krasnoludki :)
  • Ritha 27.01.2018
    Aisak jestem tera głupsza niż byłam :D Ale spox ;)
  • Aisak 27.01.2018
    Ritha, a napiszesz wiersz?
    O tych nożach?
    Napisz.
  • Ritha 27.01.2018
    Aisak nie chcę pisać już wierszy. Nie moja droga.
    #prozaforever :p
  • fanthomas 27.01.2018
    Ritha Ja to lubię najbardziej te zabawne z dupy ;)
  • Ritha 27.01.2018
    fanthomas ok, biorę po rozwagę :)
  • Karawan 27.01.2018
    tera oświeć mnie, która Ritha to ta Ritha, którą się chce czytać? (pytam zupełnie poważnie) - Ja te pisane z serca na gorąco, nie wydumane, bo ładnie obserwujesz ;)) 5
  • Ritha 27.01.2018
    Hm, myślę, że niestety moją spontaniczność, coraz częściej niestety wypiera dumanie... :)
  • Ritha 27.01.2018
    I aż 2 x niestety się wdarło. To znak! ;)
  • Karawan 27.01.2018
    Ritha Pani! Dumanie - to brzmi ubikacyjnie;) Na obstrukcję i niestrawność najlepsza obserwacja obrad sejmu (mnie od razu bierze na oba końce tzw. przewodu pokarmowego). A bardzie serio - to taki okresik - koniec zimy ma się dość wszystkiego i deprecha coraz mocniej dobiera się nam do d...! Nie dawać się! Uśmiechem cholerę po ślepiach! ;)
  • Ritha 27.01.2018
    "Dumanie - to brzmi ubikacyjnie" :D No może fakt..
    Nie dam się, spokojna Twoja rozczochrana, czy tam łysa ;)
  • Agnieszka Gu 27.01.2018
    "Dzień był wilgotny. Lekka mżawka, szarość nieba, te sprawy." - nie wiem czemu, ale jakoś mnie to wyjątkowo rozbawiło ;)
    "które nadal tańczy w jego żyłach. " - ładnie ujęte
    Zgrabnie to wyszło, bardzo nawet, Podobało mnie się :) Pozdrawiam
  • Ritha 27.01.2018
    Cieszę się :) Grazie :)
  • fanthomas 27.01.2018
    A co do tekstu to znow mi czapka spadła. Swietnie napisane, troche humoru, troche na poważnie 5
  • Ritha 27.01.2018
    No takie słodko-kwaśne ;)
  • Szudracz 28.01.2018
    Wycisnęłabym więcej z Ciebie w tym potencjale jaki posiadasz, ale nie marudząc, podoba mi się taki wariat. :)
  • Ritha 28.01.2018
    Czy wyście się wszyscy wściekli:D Ja nie jestem cytryna, zeby mnie wyciskac do ostatni kropli :D Proszę mnie nie porównywać do mła w szczytowej formie inno do innych :p ;)
  • Nuncjusz 28.01.2018
    Oczywiście! Popieram, porównujcie sobie np do mnie, wtedy obraz stanie się zgoła inny :)
  • Ritha 28.01.2018
    Nie przesadzaj Nun ;)
  • Lancelot 28.01.2018
    Kłaniam się po przeczytaniu tekstu niczym lump sklepowej. Ładne :) 5
  • Ritha 28.01.2018
    Klaniam się i ja :)
  • Canulas 28.01.2018
    ". U nas klatka dość ciasna, malowana w kwietniu i nie ma opcji, żeby obić ścianę!" - ja pierdolę. Mistrzostwo świata. Alternatywy 4 w trzech wymiarach.

    "Tu masz wywieszkę. - Wskazała ręką na wywieszkę." - a tak, drodzy państwo, się powinno pisać dwa takei same wyrazy blisko siebie, by nie "koliło" w oczka. Git zagranie.

    "- Tak, celem nabycia instrumentu wyszedłem. Byłaś w Salzburgu skarbeńko?
    - Czternaście pięćdziesiąt. Nie byłam." - no i to. Zwłaszcza drugi wers. Cudo.

    "Na stoliku, obok lampki i książki o osiemnastowiecznej historii Austrii, stał mały, plastikowy fortepian ze sklepu, gdzie jak sama nazwa wskazuje, wszystko jest po 2 zł." - nie ma litosci. Dwójka słownie (chyba lepiej)

    Osz kurde. Zajebiste, ale chciałem, żeby on był przez chwilę prawdziwym Mozartem. No chuj.
    I tak. very spoko.
  • Ritha 28.01.2018
    Oki, ofkors "dwa złote" winno byc. Prawdziwym Mozartem... przez mysl mi nie przeszlo, zeby byl prawdziwy :D
    Dzięki Can :)
  • Okropny 29.01.2018
    Pouśmiechane :)
  • Ritha 29.01.2018
    Git :)
  • Elorence 15.02.2018
    "Nasz Mozart jest po tomografii, kroplówka na wypłukanie pół promila, które nadal tańczy w jego żyłach. Psychotropy od jutra." - uśmiałam się do łez i musiałam gryźć się w pięść, bo prawie dziecko obudziłam.
    Mozart jako Lump, nie no, mistrzostwo :D
    Pozdro! :D
  • Ritha 15.02.2018
    Taki zestawik dostałam, zrobiłam co mogłam:D
    Dziecko bedzie happy, jak mamcia roześmiana;)
  • Blanka 26.04.2018
    "- Bynajmniej. Wcisnął na łeb grubą, gumową rękawicę. Wiesz, typu "napad na bank" w niskobudżetowej komedii. Wyciął dwie dziurki na oczy, a ta część z paluchami sterczała na wszystkie strony. Odciął sobie dopływ powietrza i padł."- :D :D się wzięłam i oplułam:D Ritha, jesteś niesamowita;)
  • Ritha 26.04.2018
    Hahaha, malo pamietam ten tekst. Dzieki za przypomnienie i za wizyte ofkors :))
  • Margerita 07.08.2018
    Bardzo mi się ten tekst podobał momentami nie mogłam ze śmiechu a co do sprzedawcy to powinien być trochę do klienta grzeczniejszy pięć
  • Ritha 07.08.2018
    Zatytuować tekst "Amadeo", to trza być mną... :/
    Cieszę się, że rozbawiłam, Mar :)
    Dzięki za wizytę :)
  • Ritha 07.08.2018
    Zatytułować*
  • hello.tonya 12.01.2019
    Może trochę odkopuję, ale to jest prawdziwe złoto. Czytało się świetnie, chciałam więcej po każdym zdaniu. Ekstra!
  • Ritha 12.01.2019
    Helloł hello.tonya
    Dziękuje pieknie :)
    Fajnie, ze sie spodobalo.
    Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania