TW zaległe #1

Niechciane dziecko

Miedza

Pierwszy odwiedził mnie z wody

 

- Dzień dobry. Kim panowie są?

- To Franciszek Alojzy, a ja jestem jego ojcem. Szuka pracy. Przyniosłem jego CV.

- Widzę kompletny brak doświadczenia, kiepskie wyniki w nauce, aspołeczny tryb życia…

- Proszę go przygarnąć. Przepychany z miejsca na miejsce w końcu nabawi się jakiejś depresji. Albo grzybicy.

- A co ja jestem? Przytułek dla ubogich sierot?

- Nie, ale podobno szuka pan pracowników.

- Co za dzień. Pierwszy odwiedził mnie z wody. Przyszedł taki dziwak z błoną między palcami i chciał dostać robotę. Ciekło mu z różnych dziur w ciele i w ogóle cuchnął szlamem.

- Szmalem?

- Szlamem! Potem przyszedł facet z kredą zamiast twarzy. Naprawdę nawet ciężko go opisać, a co dopiero zatrudnić. No a teraz ten niemrawy osobnik. On by się tylko nadawał, żeby na miedzy stać i patrzeć jak ziemniaki rosną. Mogę go odesłać do Ziutka, mojego szwagra.

- Tak pan mówi? Co, Stasiu, chcesz pracować jako rolnik?

- Yhm.

- No i sprawa załatwiona. Kto tam następny? Może w końcu ktoś normalny.

- Facet z trzema sutkami na czole i garbem.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • marok 11.07.2018
    Nastała moda na zaległości
  • Canulas 11.07.2018
    "On by się tylko nadawał, żeby na miedzy stać i patrzeć jak ziemniaki rosną. " - haha, świetne.
    Krótka forma, ale nic nie kuleje. Zadowolonym. Podniosło mi radość.
  • Nuncjusz 11.07.2018
    No nawet, choć te krótkość bym wydłużył ;)
  • Canulas 11.07.2018
    Na niektórych "złych" stronach są pewne stosowne preparaty. Czy działają, nie wiem. Próbuj. Co Ci szkodzi.
    Szacunek, że tak publicznie i w ogóle... :)
  • Nuncjusz 11.07.2018
    Canulas nawet nie muszę odwiedzać podejrzanych stronek, wystarczy przejrzeć spam na mojej poćcie
  • Nuncjusz 11.07.2018
    A tak poza tym
    Może i mały, ale za to wariat :)
  • Canulas 11.07.2018
    Nuncjusz, no dobszz, dobszz :)
  • Keraj 11.07.2018
    Rolnik szuka pracownika.5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania