-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Canulas 22.07.2018
    "Hit prawie wszystkich dyskotek - ,,Piernikowa Chata" zespołu The Witches. Takie podziemne ,,Despacito", czyli wszyscy znają, " - hahahah


    Fajne Cy... Tara. Fajne, bo nienachalna. Fajne, bo nie udawanie. Fajne, bo luźne. I fajne, bo... fajne.
  • Tara N'tula 22.07.2018
    Canu, dzięki.
  • Elorence 22.07.2018
    Uwaga! Komunikat!
    Ogłaszamy tworzenie nowego projektu TW 3.0!
    Wszystkich zainteresowanych zapraszamy jutro (poniedziałek, 23.07.2018) do wątku "TW 2.0". Obrady rozpoczną się między godziną 19 a 20.

    PS: Przepraszam za spam :)
  • Elorence 22.07.2018
    "Jej odpowiedź zagłuszył kawałek puszczony przez DJ'a. Hit prawie wszystkich dyskotek - ,,Piernikowa Chata" zespołu The Witches. Takie podziemne ,,Despacito", czyli wszyscy znają, ale nikt nie umie powtórzyć tekstu." - hahahahaha.

    Ale... "Despacito" to Ty szanuj!

    Nie no, super tekst :) Świetne dialogi.
    Nieźle wybrnęłaś z Piernikowej Chaty.

    Pozdrawiam :)
  • Tara N'tula 22.07.2018
    Dzięki Elo.
    No jakoś się udało.
  • nimfetka 22.07.2018
    Ło, ale szybko. Ja nawet tytułu nie wymyśliłam. Dobrze poprowadzona historia. Przyjemnie mi się czytało. :)
  • Tara N'tula 22.07.2018
    nimfetka, dziękuję.
  • Agnieszka Gu 25.07.2018
    Witam,
    "Karla nigdy nie użalała się nad sobą. Nie jęczała, nie truła innym dupy i miała w nosie niesprawiedliwość tego świata. " — już ją lubię ;))
    "Tuż przy toaletach wmurowano w ścianę teleport," — teleport! genialne :)
    ",,Piernikowa Chata" zespołu The Witches" — zarąbiście wplotłaś TW ;))
    "Taki los Strażnika Czasu" — urzekłaś mnie bez reszty :)

    Lubię twój polot pisarski, nie masz granic, szybujesz tematycznie w okolice fizyki, astronomii a to peryferia, wśród których często sama bywam. Pozdrowionka :)
  • Tara N'tula 25.07.2018
    Dzięki AGuś.
    W kwestii wyobraźni nie wolno mieć ograniczeń.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania