.

 

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Canulas 22.04.2018
    "Kątem oka naliczyłem na parkingu dwadzieścia cztery auta." - aj, pomyliłaś się. Tych aut było na pewno 23 ;)

    "Przed wejściem stało trzech monstrualnych osiłków. Mimo dobrej formy i znajomości walki nie chciałbym się z nimi spotkać w parterze." - słusznie rozumuje nasz bohater.

    "Prawdziwy mężczyzna powinien od czasu do czasu dać komuś w mordę – słyszałem głos długiego ja." - A to ciekawe. Inspirujące.

    "Wcisnąłem sprzęgło, gaz zbyt za mocno i ruszyłem z piskiem." - zbyt mocno albo za mocno.

    "— Za dzieciaka, który płacze, bo ojciec zaginął, za głodnego Afrykanina, co zamiata główna po psach bogaczy" - gówna.

    OK, Thelmę widać, ale delikatnie. Niezorientowani, cóż... Nie zorientują się.

    Już od kilku Twoich tekstów się nad czymś zastanawiam. Teraz mnie trafiło i już wiem. Wyślę w drugim komentarzu, bo boję się, że na tel. ren się skasuje.
  • Canulas 22.04.2018
    Mianowicie, w jakiś magiczny, niespotykany w zasadzie u nikogo innego, robisz risercz. Twoje przypisy, risercz, są jakieś takie... Z autobiograficznym wydźwiękiem. Tak nie nachalne i jakieś takie miękkie, jakbyś to wszystko przeżyła. Czuć tą magię. I to nie tylko z tego tekstu. To jest coś, co zaobserwowałem u Ciebie i Karoli Korman. We wszystko jestem wstanie uwierzyć. Traktuję wspomnieniowo.
    Zajebista robota.
    Ukłony.






    Faktycznie, wiosna, to Twoja pora roku.
  • Pasja 22.04.2018
    Witaj
    Can jesteś bardzo miły i cieszy mnie twój pozytyw wobec moich tekstów. 12 stycznia ub.roku założyłam tutaj pierwszy wpis i Karola właśnie była moją czytelniczką, a zarazem promotorką. Ona prowadziła mnie i poprawiała. Drugą wierną czytelniczką była kochana mróweczka... Tak bardzo brakuje jej. Więc mój staż nie jest długi. Masz rację, kiedy o czymś mam pisać to poszukuję wiadomości, faktów i słucham co inni mają do powiedzenia. Podróże bardzo kształcą, ale nie samochodowe, tylko takie komunikacją miejską.
    Dziękuję bardzo za czuje oko. Podaruję ci twoją liczbę 23 i zmienię. A Thelma pojawi się w całej okazałości w trzeciej części.
    Kłaniam się
  • Canulas 22.04.2018
    pasja , heh, super ;) dwadzieścia trzy <3
  • MarBe 22.04.2018
    Podobnie jak bohater zostałem oczarowany pięknością, oj chciałaby dusza do raju.
  • Pasja 22.04.2018
    Prawdą jest, że mężczyźni zatracają czas rzeczywisty.
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
  • Justyska 22.04.2018
    Zaraz, zaraz fioletowa gumka? Czyżby Thelma stała się postacią wędrującą po opowi?:)
    Jak zwykle pięknie napisane, tajemniczo.
    Pozdrawiam:)5
  • Canulas 22.04.2018
    Wypożyczoną, Justysko, wypożyczoną ;)
  • Justyska 22.04.2018
    Canulas ok, ok już się bałam, że jakiś duch i do moich folderów zajrzy, a ja strachliwa jestem:)
  • Pasja 22.04.2018
    Justyska pożyczył mi, bo muszę ją dokarmić, bo po tej wędrówce Thelma ma anemię.
  • Pasja 22.04.2018
    Justyska dziękuję i miło, że czytasz.
    Pozdrawiam cieplutko
  • Justyska 22.04.2018
    pasja żeby duchy wypożyczać, świat stoi na głowie :p
  • Pasja 22.04.2018
    Justyska na Opowi. Wszystko może się zdarzyć.
    Miłej nocki
  • Canulas 22.04.2018
    Kiedyś by powstała na ten temat creepy pasta
  • Blanka 23.04.2018
    No tak, fioletowa gumka i wszystko jasne:) Thelma skradła serce wszystkim:) Pasja, bardzo mi się podobało. Ciekawe i takie...dopracowane. Tak jak ktoś wyżej chyba już wspomniał - widać, że zbierasz informacje, rzetelnie podchodzisz do tematu no i do czytelników. Brawo, Pasyjka. :)
  • Pasja 24.04.2018
    Miło bardzo gościć cię i za słowa budujące. Chodzi zwłaszcza o czytelnika.
    Pozdrawiam cieplutko
  • Bożena Joanna 23.04.2018
    Wciągająca opowieść. Zastanawiam się, czy Czerwona Sikorka to dziewczyna z budki suflera. Napięcie wzrasta.... Pozdrowienia!
  • Pasja 24.04.2018
    Joanno jeszcze chyba jedna część i wszystko się wyjaśni. A może pociągnę już kiedyś jako osobne opowiadanie. Cieszy mnie, że wciągnęło i zapraszam.
    Miłego dnia
  • Agnieszka Gu 25.04.2018
    Podleciałam i tu ...

    "Przyciemnione światło i nastrojowa muzyka, mroczny i leniwy klimat sprzyjał nawiązywaniu różnych kontaktów." — i już czuję ten klimat...
    "Zupełnie jakby pójście do nieba wymagało przejścia przez bramkę kontroli bezpieczeństwa w każdej strefie tranzytu ku przestworzom. " — świetne zdanie ;)

    Ciekawe opowiadanko, Zobaczymy jak dalej się potoczy :)
    Tymczasem mały drobiazg: raz piszesz Czerwona Sikorka z dużej litery, raz z małej... To zabieg celowy?
    Pozdrowionka
  • Pasja 26.04.2018
    Tu też witam i dziękuję za zainteresowanie.
    Błąd poprawiłam i nie wiem dlaczego tak było.
    W następnej już się wyjaśni.
    Miłego dnia
  • Dekaos Dondi 28.04.2018
    Sorry,że tak późno. Gładko się czytało. A to wbrew pozorom, bardzo ważne. Ciekawe opisy, takie dające popalić wyobraźni. i dialogi. Przynajmniej w moim odczuciu, bo nie mogę odczuwać...cudzym. Przeczytałem dwie części. I dlatego przeczytam następne. Pozdrawiam→5
  • Pasja 28.04.2018
    Witaj
    Miło cię gościć i dziękuję za przeczytanie.
    Pozdrawiam
  • KarolaKorman 03.05.2018
    Ja też zwróciłam uwagę na tę fioletową gumkę :) Taki szczegół, a jednak przyciągnął nie tylko mój umysł :)
    Wielka dziura skrywa mroczne tajemnice, a sikorka nadleci dopiero jutro, poczytam, zobaczę :)
    Zostawiam 5 gwiazdek :)
  • Pasja 04.05.2018
    Witam
    Thelma wszystkich zakreciła pozytywnie. Miło cię gościć i dziękować za słowa.
    Pozdrawiam
  • Elorence 18.05.2018
    Wreszcie tu jestem!
    Przeniosłam się w zupełnie inny świat, który mnie mega wciągnął! Pasjo, czapki z głów!
    Ciekawe, kim jest Czerwona Sikorka. I ciekawe, komu przyłożył w twarz.
    Lecę od razu do kolejnej części :)
    Pozdrawiam ciepło :)
  • Pasja 19.05.2018
    Witaj
    Dziękuję za zainteresowanie i pozytywny odbiór.
    Pozdrawiam serdecznie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania