.

 

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Felicjanna 03.03.2018
    Moim zdaniem spoko. Jeśli chciałaś odmalować kołka u władzy, głupiego jak but i szafującego górnolotnymi frazesami- to cel osiągnięty, chociaż sadyzmu jakoś mało.
    Pozdrówka
  • Pasja 03.03.2018
    Dzięki Felicjanno. To przemówienie i dlatego tego sarkazmu mało. Gdy ruszy wypiek chleba, można sobie wyobrazić znęcanie się na ludności.
    Pozdrawiam
  • Canulas 04.03.2018
    Bo ten, który śpi jest bezużyteczny. - to, jeśli można, zabieram.

    Co do tekstu, gdybym ja coś takiego trafił, gówno bym napisał (już Tw4 obnażyło moją elastyczność). Patrząc pod tym kontem, gratuluję umiejętności.
  • Pasja 04.03.2018
    Wszystko by było ok. gdyby nie gatunek. No weź i pisz epilog lub expose. I to i to nie ma szerokiej formy, żeby zaszaleć. Bo trzymają ramy. A chciałam trzymać się gatunku.
    Pozdrawiam:)
  • Tanaris 04.03.2018
    Tekst wcale nie taki zły, a gatunek to moja wina, sorki. :p Ale dałaś sobie radę, nawet jeśli okazał się problematyczny.
    Perkotać pokrywki - tak zrobiło się domowo. :D
  • Pasja 04.03.2018
    Nie! to nie twoja wina tylko ,,kości" Ale taki trening też daje w kość. Trzeba szare komórki pobudzić. I gdyby nie TW nigdy bym tego nie napisała. Są dobre i złe strony.
    Pozdrawiam serdecznie
  • MarBe 04.03.2018
    Ludziom znacznie lepiej by się żyło, gdyby nie było tych, którzy chcą nimi kierować oraz manipulować. W ich przekonaniu najlepiej jest jak ubieramy, jemy, zachowujemy, postępujemy i myślimy tak jak chcą. Kiedy jesteśmy indywidualistami, to dla "wiedzących lepiej" jesteśmy wrogami i trzeba nas zniszczyć.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 04.03.2018
    Oj tak lepiej by się żyło, gdyby nikt nami nie kręcił. Wszystko pod dyktando i tak jak oni zagrają.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Kim 04.03.2018
    Ciężki zestaw miałaś, Pasjo, ale bardzo zacnie udało Ci sie wybrnąć, choć popieram Fel, że sadyzmu mało. No ale co zrobić, jak dostało się taki ciężki zestaw. Nie mniej, podziwiam za podjęcie zestawu + chęć trzymania się gatunku.
    Co do tekstu - błędów nie znalazłam, przyczepić się nie ma do czego, więc tylko rąbka kapelusza uchylę.
    Pozdrawiam :)
  • Pasja 04.03.2018
    Dzięki Kim za szczerość i cóż mogę rzec. Bawimy się dalej.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Agnieszka Gu 04.03.2018
    Witam,
    "Za miesiąc pod ziemią mają już perkotać pokrywki wypełnionych wrzącymi roztworami pękatych kolb." - piękne zdanie
    "Bo tylko wypytywanie to wnikanie w głąb czlowieka, i tam gdzie stosuje się pytania jako instrument władzy, wrzynają się one jak nóż w ciało pytanego." - ciekawe spostrzeżenie (plus literówka - człowieka)

    Jak dla mnie, świetnie ci wyszła ta przemowa. Kawał dobrej roboty. Prawie mnie przekonałaś ;))
    A poważnie, dobrze się to czyta, płynnie. Bardzo podoba mi się bogate słownictwo. Zestaw był mega trudny, więc tym bardziej szacun, jak sobie świetnie poradziłaś :)
    Pozdrawiam :))
  • Pasja 05.03.2018
    AGu bardzo miło słyszeć, że poradziłam sobie. Dzięki temu dowiedziałam się o tym gatunku. Dlatego chyba złe posunięcie o likwidacji tej tabeli. Emocje były i zawsze są w tekstach, a gatunek?
    Pozdrawiam serdecznie
  • Agnieszka Gu 05.03.2018
    pasja W tej kwestii nie mam zdania, szczerze mówiąc. W sumie, nic nie stoi na przeszkodzie, aby samodzielnie sobie coś wylosować dodatkowo z tabeli gatunków ;) A też i nigdzie nie jest powiedziane, że kiedyś nie wrócimy do tego. Czas pokaże ;))
  • Pasja 05.03.2018
    Agnieszka Gu ja też nie. To tylko moje przemyślenia.
    Pozdrawiam
  • KarolaKorman 05.03.2018
    Pomożecie? Pomożemy! - chórem oczywiście :)
    Bardzo dobry tekst :) Prócz tego, że napisany świetnym słownikiem, to jeszcze daje do myślenia.
    Mnie nim urzekłaś :)
    Bez wahania 5 :) Pozdrawiam :)
  • Pasja 05.03.2018
    O tak słynny okrzyk towarzysza Edwarda. Cieszy mnie taki komentarz, zwłaszcza od Ciebie.
    Miłego dnia i dziękuję.
  • Ritha 09.03.2018
    "„Widzisz” — powiedział — „ludzie tak zawsze nazwą wodę, jak im będzie robić szkody". Bo ta niepozorna woda płynąca głębokim rowem zarosłym zielenią łopuchów, wikliną, mętna od mułu, przeciekająca leniwie pod mostami, chłodna i spokojna, ciurkająca sobie, zamieniała się przed wiosną, na krótko zresztą, w pełną furii, rozjuszoną lochę — wściekłą samurę" - świetny fragment

    "ta rzeka może zmienić koryto do którego wszyscy będą wpychać swoje ryje." - dałabym przecinek przed "do którego"

    "Bo ten, który śpi jest bezużyteczny" - hehe, no, jakby nie patrzyć
    Moim zdaniem bardzo ciekawy pomysł z tym chlebem, przemowa też udana, zestaw trudny, poradziłaś sobie :)
  • Pasja 09.03.2018
    Dziękuję za miły komentarz.
    Pozdrawiam:))
  • Elorence 18.03.2018
    "Witajcie Towarzysze!
    Na początku chciałbym wam podziękować za dobry wybór. Nie zawiodę i razem dźwigniemy kraj z upadku. Dam wam pracę i dostatek, spokojną starość jak dożyjecie i cichą śmierć.
    Dziękuję jeszcze raz."

    Przeczytałam to i już wiedziałam co się święci. Przypomniał mi się Orwell i jego sławne "1984".
    Pasjo, tekst wyszedł Ci genialny :) Kolejne Tw, kolejny strzał w dziesiątkę.
    Pozdrawiam :)
  • Pasja 19.03.2018
    Ciężko mi się pisało jako przemówienie. No chyba ten Orwell jest jak najbardziej trafiony.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania