Twój najczarniejszy sen.

.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Noren72 02.04.2017
    Może zabrzmi to idiotycznie, acz jako idiota nominowany chcę zapytać, czy ignorowanie (chociażby takich idiotów jak ja), nie jest wywyższaniem się nad bliźnim - idiotą swoim? Kontynując wątek, czyż nie jest owo wywyższanie się sprzecznym z przekazem Księgi o której wspominasz?

    Taka refleksja idioty.
    Pozdrawiam
  • athame 02.04.2017
    Nie.Taka dyskusja jest męcząca i bezowocna dla obu stron. Poza tym jesteś kłamczuch. Idiota nigdy nie powie, że jest idiotą. Masz jakieś pytania albo komentarz do całego tekstu? Czy tylko do ostatniego zdania? Nie będę ci tłumaczył dlaczego tak napisałem. Mam powody.
    Gdybym cię nazwał idiotą byłbym winny piekła, według słów Jezusa. Ja cię tak nie nazwałem, prawda?
  • Noren72 02.04.2017
    Twoje "Nie" jest bardziej wymowne niż reszta słów Twoich. Piekło pod nami, nad nami niebo, a w nas czyściec. Pozdrawiam, kaznodzejo:)
  • athame 02.04.2017
    Noren72 Dziekuję. Każdy m a prawo mieć swoją opinnię. Ja napisałem co mówią księgi. Napisałem pod twoim tekstem do NataliO bo niema jej utworów. Jeżeli cię to uraziło, przepraszam. Ale mogłeś sobie darować resztę, nie sądzisz?
  • Noren72 02.04.2017
    athame, nie ubliżam ci. Wybaczam i proszę o wybaczenie ;)
  • athame 02.04.2017
    Och. Przestań sie wygłupiać.To ja cie prosze o wybaczenie jesli cie w jakims stopniu uraziłem. Gdybys wiedział do kogo to napisałem, to bys widział inaczej. Pozdrawiam.
  • Noren72 02.04.2017
    Ależ ja jestem piekielnie poważny.
  • Jo-anka 02.04.2017
    Piekło tak naprawdę jest tu, na ziemi. My zaś sami, je tworzymy. My jesteśmy najgorszą plagą na ziemi, złem najgorszym. Nie ma bardziej okrutniejszego stworzenia niż człowiek ... Pozdrawiam.
  • athame 02.04.2017
    Zupełnie się z tobą zgadzam. Od trzeciego zdania. To znaczy żadne zwierze nie jest okrutne.
  • Noren72 02.04.2017
    Smutasy
  • Jo-anka 02.04.2017
    Noren72 Och ! Wiesz, że nie. Biorę ,,mietłe'' i lecę dalej ;) Tym razem z aparatem ;)
  • betti 02.04.2017
    Czytając Twój tekst, mam nieodparte wrażenie, jakbym rozmawiała ze Świadkiem Jehowy. Nie żebym miała coś przeciwko tej wspólnocie, bo szczerze mówiąc źle działają na mnie jedynie osoby, które w nic nie wierzą, niemniej jednak głoszenie swojej nauki na literackim forum, wydaje mi się dużym nietaktem, takim samym jak chodzenie od domu do domu...
    Wyznawcy każdej religii swoją wynoszą nad inne, to kwestia wiary. Jestem katoliczką, mówię prawdę, bo tego uczy mnie Jezus, co nie znaczy, że jestem wolna od grzechu. Wręcz przeciwnie. Grzeszę każdego dnia, bo jestem tylko człowiekiem. Takim, jakim stworzył mnie Bóg. Istotne jest, że zdaję sobie z tego sprawę i rozmawiając z Bogiem często pytam, dlaczego takie właśnie dał mi wady... Wiem, że to jest Jego plan, którego nie kwestionuję, bo ufam Mu bezgranicznie. Widocznie jest Mu do czegoś potrzebny taki robaczek jak ja...
    Jeżeli chodzi o piekło, ważne jest zrozumienie, dlaczego Jezus umarł dla nas na krzyżu... w tym jest cała odpowiedź, na każde pytanie.

    Pozdrawiam.elka.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Masz coś do ateistów? :) Fatalnie XDD
  • Jo-anka 02.04.2017
    Nuncjusz Ja mam. Pytanie. Wierzysz, że ludzie posiadają duszę?
  • athame 02.04.2017
    Nuncjusz To było do mnie? Chyba nie, mam nadzieje, mniemam, tak mi się wydaję, myśle sobie.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    athame to było do elki, pod jej wpisem jest moja odpowiedź
    Jo-anka, jeśli pytasz mnie, to odpowiadam,
    nie, nie wierzę, że ludzie czy cokolwiek innego posiada duszę :)
  • athame 02.04.2017
    Nuncjusz Tak i ja myślał. Przerabiali my to wczoraj razem z Światkami Jehowy, pamiętasz? Czytałeś com ci napisał, bom sprawdzał i nic nie widział. :)
  • Jo-anka 02.04.2017
    Nuncjusz Dziękuję za odpowiedź. ;)
  • Nuncjusz 02.04.2017
    athame czytałem oczywiście i jestem usatysfakcjonowany odpowiedzią; jeśli będę miał jeszcze jakieś pytania, nie omieszkam Cię o tym poinformować :)
  • athame 02.04.2017
    Droga Elu. Dziekuję,że dałas wpis.Wydaje ci się duzym nietaktem. A nie wydaje ci sie duzym nietatktem co ty robisz? Mam nadzieję, że może w końcu zrozumiesz.
  • betti 02.04.2017
    Athame, pamiętam jak na Ósmym pojawił się Świadek Jehowy i chciał nauczać - został od razu upomniany przez Admina. Odszedł, bo zrozumiał. Ja na forum wypowiadam się na temat wierszy, czyli robię dokładnie to, od czego jest forum.
  • athame 02.04.2017
    betti Jak byś wnikliwie przeczytała coś pomiedzy wierszami to byś dostrzegła, że do żadnego kościoła nie chodzę. A to, że ŚJ robią sobie dziesięć razy w tygodniu pranie mózgu to ich sprawa. Ja cię poprosiłem grzecznie, żebyś zostawia w spokoju niektóre osoby. Możesz sobie oceniać innych. Przeczytałem twój wpis na forum. Od razu wyczułem, że przyszłaś na opowiw jednym celu. Ale rób sobie co chcesz. Na mnie możesz ,,wieszać psy". Wezmę to pod uwagę i dalej będziemy przyjaciółmi z piaskownicy. Ale jeżeli nie dasz temu komuś spokoju, będę walczył z tobą do ostatniej kropli krwi. Robisz wrażenie osoby inteligentnej, a czemu pewnych rzeczy nie rozumiesz. Pozdrawiam.
  • betti 02.04.2017
    athame ta osoba to szczyt beztalencia i naiwności. Gdyby jeszcze dla dzieci pisała... chociaż dzieci teraz są mądre, byle czego nie kupią.
  • athame 03.04.2017
    betti masz pod moim portalem mail adres. Możesz do mnie napisać?
  • betti 03.04.2017
    athame nie trawię śliskich, fałszywych ludzi i nie interesuje mnie, co mają do powiedzenia.
  • athame 03.04.2017
    betti Tak właśnie myślałem. Interesuje cię tylko co ty masz do powiedzenia, bo masz zawsze rację. Masz wyjątkowy dar obażania ludzi. Nie mówię cześć, bo już nic nie napiszę.
  • betti 03.04.2017
    athame ja nie ukrywam tego, co chcę napisać, Ty musisz, dlatego biegniesz do każdego z tym mailem... śmieszne to.
  • AndreaR 02.04.2017
    Jestem agnostykiem, bardziej w stronę uwierzę jak dotknę i często sięgam po literaturę "kontrowersyjną" Np. "Krew z krwi Jezusa" (warto przeczytać. Przeczytałam z zainteresowaniem Twoje rozważania. :) 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania