.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • upadła autorka 22.10.2016
    Piękny :) 5
  • Rasia 22.10.2016
    Dziękuję :)
  • NIka 22.10.2016
    Przepiękny..i taki prawdziwy... szczególnie urzekła mnie ostatnia zwrotka. Chyba najbardziej przemawiał przez nią cały ból i żal do rzeczywistego stanu rzeczy... zostawiam 5 i cieszę się, że znowu pojawił się wiersz w Twojej twórczości :)
  • Rasia 22.10.2016
    Jesteś jedyną (lub jedną z naprawdę niewielu) osób, które zawsze dają mi odczuć, jak cieszą się ze wstawionego przeze mnie wiersza. To dla mnie zawsze trochę takie absurdalne, bo napisanie kilku wierszowanych utworów nie czyni mnie poetą, w ogóle się nim nie czuję i wiem, że to nie moja droga, ale równocześnie rozczula mnie, że ktoś na te "przerywniki" wierszowane czeka. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :)
  • NIka 22.10.2016
    A pewnie, że czekam! I bardzo mnie cieszy każdy pojedynczy tekst jaki wstawiasz. Myślę, że chodzi tu głównie o szczerość wobec własnej twórczości. Nie starasz się pisać niczego na siłę, pod publikę, ale w każdym da się odczuć Twoje myśli, odczucia, spojrzenie na pewne kwestie. I chyba to jedna z ważniejszych cech :) Teraz to i mnie ucieszyły Twoje słowa !
    Ps. Jak będę miała dłuższą chwilkę na zadumę, odpiszę Ci na maila ! :D
  • Rasia 23.10.2016
    Cieszę się w takim razie, że zauważasz tę cząstkę mnie :) Nie mogę się już doczekać! :D
  • Rasia 22.10.2016
    Dziękuję za piątkę :)
  • Shina-san 23.10.2016
    Powróciłam ! Już dawno mnie tu niestety nie było, ale wreszcie znalazłam chwilę :3 No co ja mogę Ci powiedzieć ? Te moje komentarze dla Ciebie są już nudne ;/ No, ale powtórzę się, a co mi tam ! Piękny ! *.* Kocham jak piszesz, czekam na kolejne :3 5
  • Rasia 23.10.2016
    Bardzo miło mi widzieć u siebie dawną twarzyczkę :) Cieszę się, że znów tutaj zawitałaś, u mnie, jak widzisz, wiele się nie zmieniło, może tylko wstawiam odrobinę mniej. Strasznie się cieszę, że Ci się podoba, zwłaszcza że użyłaś takich mocnych słów, dziękuję! A komentarze nigdy nie będą nudne :)
  • KarolaKorman 23.10.2016
    Wszystko przemija bezpowrotnie, stare przyjaźnie się gdzieś zatracają, ale pamięć o nich jest piękna i wzruszająca, tym wierszem dałaś temu przykład, 5 :)
  • Rasia 23.10.2016
    Dziękuję bardzo, Karolciu, za taką ładną myśl :)
  • KarolaKorman 23.10.2016
    Wiersz jest piękny i to on mnie tak natchnął :)
    Czytając komentarze, piszesz, że wstawiasz coraz mniej, a jeśli wolno spytać, masz coś dłuższego w zanadrzu?
  • Rasia 23.10.2016
    Oczywiście, że można zapytać :) Zaczęłam coś dłuższego, ale bardzo ciężko mi się na tym skupić, bo po prostu brakuje mi czasu, potem znów muszę wracać do tego, co już napisałam i się w tym gubię, dlatego też pewnie odłożę to na jakiś czas, żeby sobie dojrzało i poczekało na lepsze czasy. A tymczasem dzisiaj wpadłam na pewien pomysł, więc może coś z tego urośnie :))
  • KarolaKorman 23.10.2016
    Życzę więc powodzenia i weny, i grzecznie będę czekać :)
    Ja też z czasem kiepsko teraz, tylko czytam, mało piszę, ale jest nadzieja, że długie wieczory będą sprzyjać, to i u mnie coś się urodzi :) Pozdrawiam, Rasiu, serdecznie :)
  • Rasia 23.10.2016
    Dziękuję Ci bardzo, w takim razie ja też mocno trzymam za Ciebie kciuki! :)
  • Perzigon69 23.10.2016
    Fajne rymy, na które jak zwykle zwracam uwagę, wielki plus dla ciebie :) Mocny utwór, nie powiem, czytałam go dwa razy. I za każdym razem zdawałam sobie sprawę z czegoś innego. Najbardziej trafiły do mnie słowa "Z początku tak niewinne zmiany nagle rozrastały się i zabijały wpierw niszcząc, trując, tworząc rany pozostawiając przeszłości zalążek mały" bo odnoszą się do mojej obecnej sytuacji. Dziękuję, że mogłam to przeczytać :)
  • Rasia 23.10.2016
    A mnie, szczerze mówiąc, ten fragment podoba się właśnie chyba najmniej, dlatego cieszę się, że dla innych jest inaczej :) Nie ma za co dziękować, to ja dziękuję za odwiedziny :)
  • Perzigon69 23.10.2016
    Rasia Każdy jest inny i każdemu co innego się podoba :)
  • ausek 23.10.2016
    Bliskie są mi Twoje słowa ;) 5
  • Rasia 23.10.2016
    Powiedziałabym, że to raczej niedobrze, aczkolwiek pewnie każdy w jakiś sposób może się z nimi utożsamiać, więc jestem raczej zadowolona :)
  • ausek 23.10.2016
    Otóż to. Każdy doszuka się w Twoich słowach swojej interpretacji, bolączki - czy jakby to jeszcze nazwać. W każdym razie dziękuję za chwilę pozytywnej refleksji. ;)
  • Rasia 23.10.2016
    To ja dziękuję, że mogłam Ci ją zapewnić :)
  • Pan Buczybór 23.10.2016
    Piękny wiersz. Tyle emocji w tak prostych słowach. 5
  • Rasia 23.10.2016
    Dziękuję Ci bardzo, cieszę się, że Ci się podoba :)
  • Literkowa Bitwa na Rymy, na Opowi.pl już po raz 16!

    Wszystkich piszących od dziecka, od wczoraj a także dopiero skłaniających się ku pisaniu wierszy i tworzeniu szeroko pojętej poezji, zapraszamy do wzięcia udziału w jedynym takim konkursie na Opowi: Literkowej Bitwie na Rymy.


    Więcej czytaj na profilu LBnR:

    http://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-rymy/


    Zgłoś chęć wzięcia udziału w 16 edycji Bitwy tutaj:

    http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-16-reaktywacja-w684/


    Daj się poznać, daj się ocenić, spróbuj nowych, poetyckich wyzwań! :)

    LBnR

    Neurotyk
  • Alexa 11.11.2016
    Czas gna jak szaleniec. Wszystko przemija bezpowrotnie... Pięknie ubrałaś to w słowa. Czytałam kilka razy, nie mogąc się oderwać. Zostawiam piąteczkę Rasiu :)
  • Rasia 11.11.2016
    Dziękuję Ci bardzo za słowa uznania, zwłaszcza jeśli chodzi o poezję :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania