Ty

13.02.18

Spojrzał na mnie. On na mnie spojrzał! Czy już mu się podobam? Pewnie tak przecież mnie dostrzegł. Mam nadzieję, że nie zauważył jak ciągle się na niego gapie. To nie moja wina, że wygląda jak anioł. W poniedziałki o 14:45 zawsze ma treningi z koszykówki. Muszę znowu iść na tyły trybunów i go obserwować. Zaplanuje to tak, że jak będzie wychodził to na mnie wpadnie. Wtedy się umówimy jakoś na spotkanie. Właściwie w środy po 13:25 zaraz po łacinie, na którą razem chodzimy byłoby lepiej zorganizować taki ,,wypadek’’. To by było dziwne jakbym była jeszcze w szkole po koszykówce. Tym razem się uda.

Plan zajęć Kanekiego:

Poniedziałek: Kończy o 14:10, trening koszykówki, wraca o 18

Wtorek: Kończy 13:20, Idzie zawsze do biblioteki do działu ,,historia”

Środa: Kończy 13:25, Łacina, Wraca 15

Czwartek: Kończy 15 ,wraca od razu do domu

Piątek: Kończy 14:10, Widzi się z kolegami na boisku, wraca 15

Sobota: Spotyka się na boisku z chłopakami

Niedziela: Wychodzi co 2 tygodnie do kościoła

18.02.18

Umówiona na 15 w piątek. Jestem świetna w załatwianiu takich typu rzeczy. Poszło gładko. Moja bezbronna mina wszystkich potrafi uwieźć. Mam ochotę dotknąć jego ust. Jego skóra wydaje się taka delikatna. Ma ciepły głos. Gdy go słyszę wszystko staje się dla mnie kolorowe. Nie widzę nic poza nim.

22.02.18

Bawiłam się świetnie na randze. Co prawda za dużo nie mówił bo jest nieco nieśmiały, ale podoba mi się w nim to. Byliśmy w kinie, a potem wybraliśmy się do francuskiej restauracji. Prawie udało mi się go pocałować. Następnym razem się uda.

26.02.18

Kaneki ciągle nie odbiera ode mnie telefonów. Nie wiem co się dzieję. Jest aż tak zajęty czy próbuje mnie unikać? Co mam o tym myśleć?

3.03.18

Widziałam go z inną. Jestem w rozpaczy. Ten dupek dla mnie nie ma czasu, a dla niej tak, chociaż jej nie zna.

7.03.18

Kaneki chciał dziś porozmawiać ze mną w cztery oczy. Myślałam, że chce mi coś ważnego wyznać, ale zamiast tego powiedział, żebym do niego się nie zbliżała. Jak może mnie po tym wszystkim odtrącać? Czy on wie co ja teraz przeżywam? Tylko ty Kaneki umiesz mnie rozweselić, tylko ty potrafisz sprawić, że mój dzień staje się o niebo lepszy. Ty Kaneki. Nikt inny.

13.03.18

Postanowiłam porozmawiać z tą dziewczyną, która do niego ciągle podchodzi. Powiedział jej, że wiąże przyszłość z Kanekim i, żeby dała nam spokój. Ta wariatka zaczęła się rzucać przez co spadła ze schodów. Zawołałam pomoc. Przyjechała po nią karetka i zabrali ją. Co za nieszczęśliwy wypadek…

 

Gazeta wyborcza- Najnowsze fakty, Karolina Cieślak.

13.03.18 W szkole imienia Wiesławy Szymborskiej w Krakowie zginęła licealistka. Miała 17 lat. Na początku myślano, że spadła po prostu ze schodów, ale na szyi dziewczyny znaleziono sine ślady, które wskazują na podduszenie poszkodowanej przed śmiercią. W miejscu zdarzenia nie było monitoringu przez co nie można stwierdzić tożsamości mordercy. Jedyny świadek jakiego mamy, wezwał pomoc i potwierdził, że widział w okolicy 2 podejrzanych mężczyzn. Policja próbuje ustalić ich tożsamość. Dziewczyna pomimo śladów uduszenia zginęła od uderzenia w betonową podłogę. Taki uraz wystąpiłby tylko z czyjąś pomocą. Schody były niskie i normalny upadek z nich nie spowodowałby takich obrażeń.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Józef Kemilk 09.11.2019
    Raczej nie przepadam za takimi tekstami. Poniżej sugestie, co można by poprawić:
    - za dużo podajesz godzin. Nic one nie wnoszą, a tekst przez to nie wygląda najlepiej
    - pominąłbym plan lekcji Kaneckiego. To raczej nie będzie nikogo interesować.
    - sam tekst jest raczej planem, którym można się kierować w opisie czegoś większego.
    - "Umówiona na 15 w piątek" - słownie piętnastego i dodatkowo błąd logiczny (data powyżej 18.02.)
    - tekst nie jest płynny, a pod kolejnymi datami zbyt mało się dzieje (opisy, dialogi itp.)
    - Tekst z GW mało wiarygodny (słabo napisany).
    - interpunkcja słaba
    - Poniżej kilka błędów
    "Mam nadzieję, że nie zauważył jak ciągle się na niego gapie" - powinno być "gapię"
    "Muszę znowu iść na tyły trybunów" - trybun
    "Moja bezbronna mina wszystkich potrafi uwieźć" - chyba "uwieść"?
    "Nie wiem co się dzieję" - dzieje
    pozdrawiam
  • sisi55 09.11.2019
    Dzięki za wypisanie tego wszystkiego.
  • sisi55 09.11.2019
    No ja nie wiem, bo nie podkreślało mi tych błędów to myślałem, że dobrze jest. To miała być godzina piętnasta w piątek. Chodziło mi raczej o pokazanie takiego jakby pamiętnika, w którym dziewczyna zamieściła plan lekcji tego chłopaka. Podawałem godziny, żeby podkreślić to, że ma świra na jego punkcie. Zgadzam się z tym, że słabo napisane, mogło być lepiej, ale i tak wstawiam takie niewypały, żeby po kilku miesiącach napisać podobny i porównać jaki postęp zrobiłem.
  • Siusiu, dobre toto nie jest.
  • sisi55 15.11.2019
    Bartosz jeszcze cię zaskoczę, zobaczysz:3
  • Próbuj, Siusiu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania