Ty! - Drabble

Jesteś ze mną już tak długo. Znam Cię, a jednak, czasem wydaję mi się, że jesteś całkowicie obcy. Zawsze taki władczy, nieugięty. Choćbym nie wiem, co robiła, zawsze będziesz górą. Ty draniu! Zimny, nieczuły, pozbawiony skrupułów. Trzymasz mnie od tyłu, obejmujesz moje uda w miażdżącym uścisku. Siłą nieznanej mi mocy odbierasz mi wolę. Chcesz bym krzyczała, chcesz bym płakała. Lubisz to, wiem jak bardzo to lubisz. Jesteś panem, a ja uległą, poddającą się losowi kobietą. Nie! Ja walczę i nie przestanę, nie poddam się!

Czuję mrowienie na delikatnej skórze pośladków. Nie wygram...

- Taaaaak. Jesteś mooooja - odpowiada na moje myśli cellulit.

 

I tym akcentem życzę dobrej nocy ;)

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Rasia 25.09.2015
    *Uderza się w czoło* Tym razem chyba jednak przeholowałeś z tym humorem na dobranoc xD Masz jednak ciekawe spojrzenia na niektóre aspekty, zdawałoby się, że we wszystkim znajdziesz coś zabawnego ;p
  • Anonim 25.09.2015
    Podpisuję się pod Rasią, widać wena ci dopisuje, rzucasz tekstami jak z rękawicy, czego zazdroszczę. Co do tekstu, Chrisie skąd ci się biorą takie pomysły? Ja nadal utkwiłam od tygodnia nad "słoniem w składzie porcelany" i głowię się nad tematem, a ty z taką łatwością z każdego tematu robisz zabawny tekst jeśli oczywiście tego chcesz. W tym drabblu o dziwo, bardziej podobał mi się sam początek. Taki nieszkodliwy, zwyczajny, wredny i kojarzący się z mężczyzną :)
  • Niemampojecia96 26.09.2015
    ''wredny i kojarzący się z mężczyzną :)'' : )))))) Efira xddd. Swoją drogą, racja, że jak z rękawicy, jeszcze co ja widzę, gdzieś o 6 nad ranem napisać tak (ale to jakiś inny tekst), o 6 nad ranem to ja zasypiam w zenicie ogólnej niemocy, podziwiam, podziwiam.
  • KarolaKorman 26.09.2015
    Podejrzewałam, że jakiś pas do ćwiczeń, a to tylko skórka pomarańcza, hi, hi :)
    Super wyszło, na 5 :)
    Dobranoc :)
  • Marzycielka29 26.09.2015
    Hahaha :D 5
  • Czytelniczka 27.09.2015
    Czytając końcówkę śmiałam się sama do siebie. Niezwykłe poczucie humoru... Musiałam opublikować ten tekst na swoim blogu... http://pamietnik-pani-j.piszecomysle.pl/

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania