...

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Elorence 28.12.2018
    Co, do cholery?
    Co to ma być?!
  • Elorence 28.12.2018
    Dobra, ochłonęłam, więc mogę przejść do właściwego komentarza.
    Camilla mnie wnerwia. Okej, Dylan powiedział, że jej nie kocha, ale czemu ona wyszła z Robertem?! Sama popełniła ten błąd... nie dziwie się, że się wkurzył i ją zostawił. Kto normalny czeka poza klubem na podwózkę?! Zawiniła ona. Ani nie Mike, ani nie Dylan. Tylko ona. Rozumiem, że chciała się na nim odegrać... Ale no cóż, nie wyszło.
    I ten Jack. Nie czułam, żeby było coś nie tak. Ale mnie zmylilas. Myślałam, że wstawiłaś go tutaj, aby pokazać zazdrość Dylana, a tu taka niemiła niespodzianka... Zatłukłabym go! To nie wina Camilli, że go nie chciała... co za dupek! Jasny gwint! Udusilabym go!
    Ale mam nerwy... dziękuje Ci bardzo :/

    Wciąż #teamDylan!
    Buziaki ❤️
  • candy 28.12.2018
    Elorence owszem, jej błąd, że z nim wyszła, ale właściwie to ona nie chciała się odegrać na Dylanie. Było jej wszystko jedno, czy tym go zrani, czy nie. Przecież i tak by się o tym nie dowiedział, a ona chciała tylko z kimś pogadać. Potem zrozumiała, że popełniła błąd i chciała się zmyć. A Dylana tu wina, że nie został z nią, nie zaczekał, nie reagował na jej prośby, tylko po prostu odszedł, przez co stało się to co się stało.
  • Elorence 28.12.2018
    candy ale w teraźniejszości, Dylan zachował się cudownie ❤️ I jak go tu nie uwielbiać? A temu właścicielowi... Boże, co jest z nim nie tak?! Udusić to mało...
  • candy 28.12.2018
    Elorence tak, to mu trzeba przyznać :D aczkolwiek myślę, że taka obrona należy do obowiązku każdego faceta, jeśli ktoś na jego oczach krzywdzi kobietę...
  • Elorence 28.12.2018
    candy, ale nie wszyscy sobie tak radzą :D
  • Paradise 28.12.2018
    I Ty się dziwisz, że nie lubię Camilli... a jak mam ją lubić jak odwala takie rzeczy? Mogła wyjść z klubu iść do akademika, a nie wychodzić na "rozmowę" z barmanem! I to było wiadome, że Dylan się tam zjawi, bo mu na niej zależy! Proste, że jej szukał, tym bardziej jak usłyszał, że jest w klubie pijana...
    Dobra, może trochę mi jej szkoda, ale to nie zmienia faktu, że mnie denerwuje od samego początku.
    A i mam nadzieję, że ten "kolega" Hilary to nie Dylan, na którego wpadła przypadkiem, a on chciał "odreagować"...
    Ok, ale Dylan w teraźniejszości <3 <3 <3
    Mam nadzieję, że teraz ich stosunki (hehe) będą coraz lepsze :D
    Buziaki <3
  • candy 29.12.2018
    Ależ Ci trudno dogodzić :((
    Owszem, mogła, zdecydowała się na to pod wpływem chwili, ale zaraz tego żałowała.
    To z Hilary mogłoby być ciekawe xDD ale nie, chyba nie tak akcję pokieruję.

    Hehe. Stosunki. :DDD

    <3
  • Minia215 28.12.2018
    Odrobinę niespojnie.... Z logicznego punktu widzenia skąd ten Jacek wziął sznur i nóż?
  • Elorence 29.12.2018
    On ją obserwował. Pojawiał się wielokrotnie tam, gdzie Camilla. Raczej nikt nie decyduje się na gwałt w ciągu chwili. Musiał to planować :)
  • candy 29.12.2018
    Minia215, a czytałaś wszystkie rozdziały? Było o Jacku wspominane kilka razy. On zapraszał ją na kawę, chciał nawiązać kontakt, a główna bohaterka była z Dylanem, więc miała inne rzeczy na głowie, odrzucała go, choć w delikatny sposób, bo po prostu czuła się przy nim niekomfortowo, za co nie należy jej też winić. Mało to chodzi po świecie psycholi? Jeśli Jack chciał, by była w końcu "tylko jego" to się wcześniej "przygotował" do tego, by faktycznie mu się to udało. Poza tym, było także wspominane, że był raczej chudej postury, więc może nic by mu nie wyszło, gdyby nie miał "pomocy" w postaci noża oraz sznura. Proponuję najpierw przeczytać dokładnie całość, a dopiero później zarzucać mi brak logiki.
  • Speker 29.12.2018
    Co to jest?! Tego się nie spodziewałem. Najpierw ten Cooper teraz to?! Jestem w szoku.. Biedna Camilla. Znam taki przypadek z życia prywatnego.. Za każdym razem kiedy czytam o gwalcie serce dudni i dlonie same zaciskaja się w pięść... Sprawdź tytuł "nieodnaleziona"
    Co do rozdziału jestem pełen zachwytu nad płynnością z jaką się poruszasz między czasami i wątkami.
    Emocje jak na diabelskim młynie..
  • candy 30.12.2018
    Dziękuję ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania