Tylko jeden dzień

Jeszcze jeden dzień, kolejny dzień

jutro rano powiem że chce jeszcze jeden dzień!

Nie

poproszę o skarb , czy świat różowych barw.

Nie

o oczywisty znak by ułatwiony mieć start

ale zawołam – Daj mi dzień, jeden dzień!,

bo do spełnienia mam sen

i wystarczy kolejny dzień .

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Podoba mi sie, dobre przeslanie, ktore mowi o tym, ze tak naprawde nie domagasz sie od zycia latwych rozwiazan ani samych dobrych momentow lecz zeby mimo przeciwnosci losu I trudnosci odnalezc sie w tym wszystkim poprzez dazenie do swoich pragnien oraz aby kazdego dnia uczyc sie zyc bez zadnych iluzji czy oczekiwan.
    Popraw mnie, jezeli zle zrozumialam Twoj wiersz :)
  • wojtas326 12.11.2018
    Nie ma co poprawiać:) Dobrze rozumiesz ????
  • Canulas 13.11.2018
    Znów interpunkcja nierówno i niepotrzebnie po spacji. Wiersze akurat są takimi twórcami, gdzie możesz się bez niej obyć, tylko całość musi być poprowadzona jednolicie na całej długości tekstu.
    Z boku może to wyglądać na przypierdalanie się, ale jeśli tekst jest tak krótki, tym bardziej musi być dopracowany.

    "jutro rano powiem że chce jeszcze jeden dzień!" - chcę.

    Tego nie oceniam, choć zamysł ze spiralnym napowtarzaniem frazy uważam za dość udany.
  • betti 13.11.2018
    W tak krótkim tekście tyle powtórzeń niestety razi, przecież nasz język jest bardzo bogaty.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania