Poprzednie częściTylko jeden dzień

Tylko przeczytaj

tylko te papierosy

tylko te drinki

tylko te ciuchy

tylko te szminki

 

tylko fryzury

tylko te fury

tylko te dziary

tylko pochwały

 

tylko wspomnienia

tylko te bóle

tylko zwątpienia

całuj mnie czule

 

abym pamiętał

i nie narzekał

bo na spełnienie

przyszłość tu czeka

Następne częściTylko cienie

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • bogumil1 30.11.2019
    To mi się podoba o wiele bardziej od poprzedniego. 5.
  • wojtas326 30.11.2019
    Dzięki!! Miło mi
  • AlaOlaUla 30.11.2019
    No i fajnie?
  • Klaudunia 30.11.2019
    To ci się podoba
  • AlaOlaUla 30.11.2019
    Fajne jest to, że ten autor nie siedzi w ramie. Dzisiaj podał zupełnie coś innego i to mnie cieszy. Nie przejmuj się innymi.
    Ważne, co tobie się podoba?
  • Klaudunia 30.11.2019
    AlaOlaUla To, co mi się podoba, obrzydza innych. A to coraz bardziej mnie pogrąża i prowadzi na dno
  • AlaOlaUla 30.11.2019
    Klaudunia a co ci się podoba?
  • Klaudunia 30.11.2019
    AlaOlaUla To, co uznasz za głupie i bezsensowne
  • AlaOlaUla 30.11.2019
    Klaudunia Nie znasz mnie. Nie wiesz, co mi się podoba, a co nie. Coś może mi się podobać, ale z pewnych względów tego nie akceptuję.
  • Klaudunia 30.11.2019
    AlaOlaUla To może napiszę ci w skrócie, co lubię, i co jest głównym tematem mojej ,,twórczości", a ty mi napiszesz, co o tym myślisz?
  • AlaOlaUla 30.11.2019
    Klaudunia ok
  • Klaudunia 30.11.2019
    AlaOlaUla No to tak w skrócie - kazirodztwo (wyłącznie mężczyźni, na przykład ojciec z synem, chłopak z wujkiem itd.), homosekualizm, mężczyźni zniewieściali do granic możliwości, rodzący dzieci (to akurat nie jest jeszcze temat moich wierszy i opowiadań), związki starszych mężczyzn z młodymi chłopakami, rodziny królewskie złozone jednocześnie z mężczyzn (moje wymysły), choroby psychiczne, szaleńcy, ludzie nienormalni, mafia, gangsterzy i tak dalej. Oprócz tego jestem silnie zafascynowana Finlandią.
    Jak sobie coś jeszcze przypomnę, to dopiszę : )
  • Klaudunia 30.11.2019
    Rodziny złożone wyłącznie z mężczyzn, wybacz błąd : )
  • AlaOlaUla 30.11.2019
    Klaudunia nie lubisz kobiet? Nie chodzi mi o aspekt fizyczny, ale mentalny. Kobieta powinna wspierać inne kobiety.

    Chyba, że nie jesteś kobietą, albo nią się nie czujesz, to byłoby zrozumiałe...

    Uwielbiam mężczyzn. Lubię im się przyglądać, obserwować, lubię oglądać fotki, takie różne xd, ale jestem kobietą i jestem połączona z innymi kobietami. Cieszą mnie ich sukcesy, wygrane i szczęście. Nie wyobrażam sobie świata innego niż taki, jakim jest teraz. Mieszany.

    Mężczyzno zniewieściali dp granic możliwości, to inna wersja kobiety. Mężczyzni zazdroszczą kobietom, że mogą rodzić dzieci.

    Świat złożony tylko z Mężczyzn? To wojsko. Wszystko, co opisujesz są tematami tabu. Ale to wszystko istnieje od początku świata. Kazirodztwo, homoseksualizm, choroby psychicznie np ze związków kazirodczych.
    Więc to czym się fascynujesz jest stare jak świat i przez świat wyparte.
    Ojcowie spółkujący z synami? Wiesz dlaczego to jest straszne? Bo mężczyzna postrzegany jest jako zdobywca, samiec alfa, jeśli zostanie zdominowany przez innego mężczyznę, tzn że jest słaby, jak kobieta.

    Cóż mogę więcej napisać, chyba tylko tyle: pokaż nam swój świat, jeśli uznamy, że jest zbyt obcesowy napiszemy/szę o tym.

    Więc powodzenia w pisaniu i pamiętaj o +18.
    ???
  • Klaudunia 30.11.2019
    AlaOlaUla Dla mnie mężczyzna jest słaby, gdy ulega kobiecie. Nie, lubię niektóre panie (na przykład moją nauczycielkę biologii ; ). Ale poza tym nienawidzę kobiet. Faktycznie, źle się czuję z tym, że jestem dziewczyną. Myślisz, że powinnam pokazać innym swój własny świat?
  • AlaOlaUla 30.11.2019
    Klaudunia możesz delikatnie zaprosić innych do swojego świata.
    Delikatnie, żeby nikt nie padł na zawał?
  • Klaudunia 30.11.2019
    AlaOlaUla Baaaardzo śmieszne ; )
  • wojtas326 30.11.2019
    Dziękuję :)
  • wojtas326 30.11.2019
    Klaudunia zrodził się nam niecodzienny temat?
  • Klaudunia 30.11.2019
    wojtas326 Nie rozumiem
  • wojtas326 30.11.2019
    Klaudunia wiem co chcesz osiągnąć przez to pytanie;) Fajnie że napisałaś coś o tym jak postrzegasz swiat:)
  • wojtas326 30.11.2019
    Klaudunia *stwierdzenie:)
  • Klaudunia 30.11.2019
    wojtas326 Ah tak. Dziękuję : )
  • Joanna Gebler 01.12.2019
    Nigdy za bardzo nie orientuje się w wierszach, bo to zwyczajnie nie moja bajka, ale ten bardzo mi się spodobał :)
  • wojtas326 02.12.2019
    Dziękuję:) Wiersze są dla każdego... KAŻDEGO;)
  • AlaOlaUla 01.12.2019
    Zapraszam do wzięcia udziału w Bitwie na Rymy. Szczegóły na forum. Czas do 6 grudnia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania