.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Pasja 10.06.2017
    Tragiczna wizja macierzyństwa. Była miłość gorąca i co kiedy on nie dorósł do macierzyństwa. Pozdrawiam
  • Enchanteuse 10.06.2017
    Bardzo mocny, z przesłaniem. Nie ma co się rozwodzić, 5 i tyle :)
  • Marzycielka29 10.06.2017
    5 za oddanie wielu uczuć w krótkim tekście.
  • Adam T 10.06.2017
    W pierwszej zwrotce, myślałem, że chodzi o matkę, ale potem wszystko wskazuje na to, że chodzi o partnera/kochanka, o jakiś "letni przelot", który... "zaowocował". Ostatnia zwrotka jest przygniatająca, "przyszłe zwłoki" rozumiem jednoznacznie i nieodwracalnie. Chociaż staram się sobie wytłymaczyć, że te zwłoki, to perspektywa tego partnera - ono dla niego "umrze". Ale chodzi raczej o to, co nieodwracalne - wydaje mi się, że oboje nie dorośli.
    Jest jeszcze inna opcja, ono urodzi się martwe i oboje już o tym wiedzą, tylko tu z kolei nie pasuje mi przedostatnia zwrotka.
    Ech, piątka za wspaniale dramatyczny wiersz.
  • riggs 10.06.2017
    Aż boli jak się to czyta 5
  • KarolaKorman 10.06.2017
    Końcówka straszna. W sensie, że smutna, przygnębiająca. Miłość upojna zamienia się w lodowatą i przykrą, okrutne :(
  • ausek 10.06.2017
    Dziękuję za pozostawione komentarze. Wasze interpretacje są dla mnie bardzo cennymi wskazówkami.
    Ostatni wers miał wywołać refleksję nad zakończeniem tej historii i chyba udało mi się to. ;)
    Adamie, cieszy mnie, że stworzyłeś własny ciąg zdarzeń na podstawie kilku zdań. Wiem, że ostatnia linijka może być szokująca, ale nie oznacza ona złego zakończenia. Dziecko, człowiek, który może osiągnąć w życiu bardzo wiele, ale w końcu i tak skończy jak każdy z nas - w piachu. Jak byłam mała, często mówiłam ''muszę to mieć''. Aż uziemiła mnie babcia, stwierdzeniem, że w życiu jest tylko jedna rzecz, którą muszę - muszę umrzeć. Dziękuję Wszystkim ;)
  • riggs 10.06.2017
    Umrzeć można za życia. Ważne żeby umieć żyć.
  • ausek 11.06.2017
    ''Umieć żyć''- tego uczymy się cały czas, choć z różnym skutkiem. ;)
  • Ritha 11.06.2017
    O wow, mocne, pesymistyczne, dobitne. Zasługuje na 5.
  • ausek 11.06.2017
    Dzięki ;)
  • Niemampojecia96 12.06.2017
    Jak ktos odcygania takie figury jak "cierpiec ze szczescia" to juz mnie ma. ❤ Dobre i nie dziwie sie, ze jakos tak rezygnujesz z publikowania na wloskiej, bo juz jestes bardziej bycza niz cala mafia wloska, to tu mozesz przyjezdzac jak do sanatorium. BYCZA caps lockiem, jak do soltysa, zeby.na bank bylo wiadomo. Ja kontent.
  • Niemampojecia96 12.06.2017
    Jak ktos odcygania takie figury jak "cierpiec ze szczescia" to juz mnie ma. ❤ Dobre i nie dziwie sie, ze jakos tak rezygnujesz z publikowania na wloskiej, bo juz jestes bardziej bycza niz cala mafia wloska, to tu mozesz przyjezdzac jak do sanatorium. BYCZA caps lockiem, jak do soltysa, zeby.na bank bylo wiadomo. Ja kontent.
  • ausek 12.06.2017
    Udało Ci się wywołać uśmiech na mojej twarzy, a to rzadkość. Uf, nie jestem bycza i przede mną dużo pracy. Tylko ostatnio jakoś brak mi motywacji. Raz z górki, raz pod górę... Byle do wakacji. Dziękuję za iskrę pozytywnej energii. ;)
  • Karawan 12.06.2017
    ...w nasz ukrop wkradł się mróz
    gdy dowiedziałeś się...
    W jakiś sposób odebrałem to jako kwintesencję poezji całego wiersza - gratuluję i Dziękuję!
  • ausek 12.06.2017
    To ja dziękuję ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania