---

---

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (75)

  • betti 01.12.2018
    Mam nadzieję, na bardziej optymistyczny nie koniec, a rozwój właśnie, bo lubię być w taki sposób czarowana słowem... bardzo lubię.

    Pozdrawiam.
  • Tjeri 02.12.2018
    Dziękuję, nie spodziewałam się, bo to słowa bardziej od serca niż głowy :)
  • betti 02.12.2018
    Tjeri nie można mieć aż tak czystego serca, to wprost nieprzyzwoite... ale fajnie mieć głowę pełną pomysłów. To + intelekt wychodzi coś dobrego - poezja.
  • Halmar 15.07.2019
    O tak, pani Anna znana jest ze swojego krysztalowo czystego serca. Wzorowa chrzescijanka. Przecież to tak bardzo po chrześcijańsku: zdradzać, oszukiwać, konstruować intrygi, montować fałszywe dowody. Takie oto wartości chrześcijańskie zaszczepia swojemu potomstwu. A klęcząc co niedziela w kościele mamrocze klątwy przeciwko tym, których uważa za swoich wrogów :)
  • betti 15.07.2019
    Halmar najważniejsze, że świetnie pisze - a o to chodzi na portalu literackim.

    Ty też dobrze piszesz szkoda, że tak często - głupoty, które poza Tobą nikogo nie obchodzą.
  • Canulas 15.07.2019
    Halmar, naprawdę, daj se już siana z tym utyskiwaniem, bo koło chuja to wszystkim lata. Fajnie piszesz, to pisz. A jak Ci koleżanka poszła w troki walić się na kindybał i poroże przebija kapelusz, weź ją na słowne solo czy coś. Ale już przestań łkać, bo od potopu Twoich łez trzeba Noemu płacić nadgodziny.
    Z pozdrowieniami.
    Ogar kobicino
  • Halmar 15.07.2019
    betti Ty z tym swoim nadmiarem czasu i odgrywaniem roli adwokata coraz bardziej mi kogoś przypominasz. Ty naprawdę nie potrafisz się powstrzymać przed skomentowaniem każdej wypowiedzi, która się pojawia na tym portalu? To jakaś nowa jednostka chorobowa :))
    A co do błogosławionej Anny czystego serca - w normalnym świecie takie osoby są poddawane społecznemu ostracyzmowi. Umiejętność składania wyrazów nie jest powodem do stawiania na piesestale. Michael Jackson, zum Beispiel, był wielkim artystą, ale ponieważ okazał się zboczencem, przestano go grać. Gdyby nasza portalowa święta miała trochę wstydu, zniknęłaby stąd.
  • puszczyk 15.07.2019
    Halmar
    Muszę sobie przypomnieć, cz niejaka H., kiedy się spotykała z pelikanem, była wdową, rozwódką, czy cnotą...?
    Wiem!!! Była szczęśliwą mężatką! :)))
  • Enchanteuse 01.12.2018
    Płynie, ten wiersz płynie, poprzez niewymuszony rytm i rymy.
    Coś pięknego.

    Pozdrawiam :)
  • Tjeri 02.12.2018
    Wielkie dzięki, bardzo miło :)
  • Canulas 01.12.2018
    System oceniania to naprawdę ciemnogrod. Do końca roku na tym pojedziemy, ale jak na początku ta szopka z wstawianie lag z anonim, ogólnie z ocenianiem bez komentarza czy coś, dalej będzie trwała, to raczej Opowi stanie się stricte towarzyskim grajdołkiem.
    Bardzo piękny i wymowny kawałek literackiego pieczywka.
    Pozdrox
    5++
  • Tjeri 02.12.2018
    Bardzo dziękuję :).
    Co do systemu oceniania... Jest on ważny dla tych, co stawiają pierwsze kroki w pisaniu i portalach. Dla nich ocena to ważna informacja i konkretny odnośnik w ocenianiu twórczości swojej i cudzej. Nie, żebym czuła się starą wyjadaczką ;), ale bez żadnej przesady i szczerze - na oceny nie patrzę. Nie cieszą mnie wysokie i nie załamują niskie. Jedyną wartością i odniesieniem są komentarze.
    Tak więc mnie samej na zmianie systemu nie zależy. Ale jeśli portal ma pełnić rolę edukacyjną, to lepiej je zlikwidować, niż tkwić w takiej formie.
  • Enchanteuse 02.12.2018
    lajkuję ten komentarz.
  • Canulas 02.12.2018
    Ano zobaczymy, może jakieś zmiany będą.
  • betti 01.12.2018
    Przecież tu cały czas chodzi o to, żeby był właśnie towarzyski, a nie merytoryczny... gdzie pójdą te osły od jedynek, tu ich świat!
  • Canulas 01.12.2018
    Jedno nie musi wyklucza drugiego. Ludzie są tu codziennie, znają się, przyjaźnie czy też konflikty są rzeczy ludzką. Jednak, nie wiem, to tylko moja opinia, troszkę tak z miesiąc, może półtora, robi się większy syf.
    Nie ma co pod tak zacny tworem rozstrząsać tego.
  • Pięknie, jeden z lepszych wierszy jakie tu czytałem.
  • Tjeri 02.12.2018
    Pięknie dziękuję :)
  • Dekaos Dondi 01.12.2018
    Tjeri→Ja bym tak ładnie nie potrafił napisać. Pozdrawiam→5+
  • Tjeri 02.12.2018
    Serdecznie dziękuję, na pewno dasz radę napisać lepiej :).
  • bardzo się zaczytałam i milczę O!
  • Tjeri 02.12.2018
    Wielkie dzięki :)
  • Tjeri 02.12.2018
    Wow... Człowiek przyśnie, a tu tyle pięknych komentarzy. Dziękuję!
  • Zaciekawiony 02.12.2018
    Jeszcze nie zasypiaj. Piękny wiersz.
  • Tjeri 02.12.2018
    Czasem nie wiadomo co lepsze. Tkwić w sennej iluzji, czy otworzyć oczy... Dziękuję.
  • sensol 02.12.2018
    coś ma
  • Tjeri 02.12.2018
    Spasiba
  • Freya 02.12.2018
    Eee - rzadko coś piszę pod wierszykami, no bo tak jakoś... ale ten mi się podoba i teges. Ostatni wers jest nieco przygnębiający - trochę szkoda ponieważ to, że jest chujowo - raczej większość posiada takową wiedzę.
    "Pióro" może mieć znaczenie nie tylko elementu ptasiego skrzydła, lotki czy puchu - lecz zarówno symbolikę narzędzia piśmienniczego - coś utrwalającego tylko dla siebie - albo i w szerszym pojęciu. Natomiast "pył" kojarzy się jednoznacznie ze zniszczeniem lub śmiercią, gdyby to był "pyłek", to wierszyk nabrałby dodatkowej siły wyrazu, bo motyle żywią się nektarem albo pyłkiem kwiatowym - na skrzydłach mają łuski, lecz my odbieramy to jako ich własny - motyli pyłek. Tak postrzegam Twój wiersz - w ten sposób :) Pzdr
  • Tjeri 02.12.2018
    Dziękuję za słowo i interpretację. To największa frajda zobaczyć coś swojego nie swoimi oczami.
    Że trochę smutne? To pożegnanie - chciałam by czuć było i piękno i żal.
  • Ritha 02.12.2018
    Piekne. Zwlaszcza poczatek mi sie podoba.
    Pozdrawiam
  • Tjeri 02.12.2018
    Dziękuję bardzo :)
  • Pan Buczybór 02.12.2018
    fajne 5
  • Tjeri 02.12.2018
    Wielkie dzięki
  • jolka_ka 02.12.2018
    Powtórzę za poprzednikami: piękny, subtelny wiersz.
  • Tjeri 02.12.2018
    Pięknie dziękuję.
  • kalaallisut 02.12.2018
    Ja na szybciutko, bo przelotnie w weekend... Bardzo bardzo ładny i fajnie że wpadłaś z nim tutaj:) pozdrawiam gdzieś pomiędzy ;)
  • Tjeri 02.12.2018
    Dziękuję :). "Pomiędzy" znaczy gdzieś między portalowo? Znamy się gdzie indziej? Czy nadinterpretuję? :)
  • kalaallisut 02.12.2018
    Tjeri Nie;) moja wina nie doprecyzowałam pomiędzy się czuję w Twoim wierszu też tak sennie ;)
  • Tjeri 02.12.2018
    kalaallisut, raczej moja - ale tylko dlatego, że miałam kiedyś taką sytuację - gdy ktoś w komentarzu przedstawił mi się i dopiero "zajarzyłam" że się znamy :D
  • Neurotyk 02.12.2018
    "głęboko

    prawie już na dnie przykryję kocem

    i włosów pasmem

    złe myśli"

    oraz

    "stąpając cicho wąską ścieżynką

    będziemy zrywać dojrzałe słowa

    by je zasuszyć ułożyć w wersy

    i między kartki ukradkiem schować"


    ...nudne, jak zgrana płyta, bez chociażby ciekawego pudełka.

    Zasuszyc słowa, ułożyć w wersy i schować między kartki. Bardzo naiwne, często przechodzące do głowy, nawet mi w starych wierszach.

    Za to kawał poezji jest gdzie indziej u Ciebie:


    jodły i buki

    wtedy się wyśnią

    i zimorodek nad stawem leśnym


    w końcu ten senny stan nas pomyli

    i przyjdzie zdmuchnąć

    pióro po ptaku i pył motyli


    Baj
  • Tjeri 02.12.2018
    Dzięki piękne. Ano czasem banały przychodzą do głowy. Cieszę się że końcówka przypadła Ci do gustu. :)
  • Neurotyk 02.12.2018
    Tjeri ja banały radzę odcinać rozgrzanym ostrzem poezj ;)
  • Tjeri 03.12.2018
    Neurotyk - generalnie masz rację, ale z generalizowania nic dobrego dla świata nigdy nie wynikło :D
  • sensol 07.12.2018
    coś ma
  • Tjeri 29.12.2018
    Dzięki
  • riggs 14.07.2019
    Bywam ostatnio od przypadku, uciekłem w pracę, ale oceniający wzbudzają zainteresowanie ocenianych... Tekst mega...coś pięknego
  • Tjeri 14.07.2019
    riggs, ślicznie dziękuję :)
  • Ives 15.07.2019
    "na dnie przykryję kocem" ?
  • Tjeri 15.07.2019
    Bardzo wszystkich proszę o niekarmienie trolli - przynajmniej pod moim tekstem. Z góry dziękuję.
  • Ives 15.07.2019
    Trolle same się (sobą) karmią i wiersz do tego jest niepotrzebny. Dzbany. Ad rem. Nie pasuje mi "na dnie przykryje kocem" i to na początku wiersza.
  • Tjeri 15.07.2019
    Ives - nic nie poradzę. Jednemu pasi, drugiemu nie. Bronić nie zamierzam - każdy ma prawo do własnej oceny i interpretacji.
  • Tjeri 15.07.2019
    A wszystko zależy gdzie weźmiemy oddech. Ale to kwestia subiektywna. Głupio by było by wszystkim podobało się wszystko. W każdym razie dzięki za czytanie i szczery koment.
  • Halmar 15.07.2019
    Te, święta, a dobrze się bawiłaś, montując swoje plugastwa w Photoshopie? Pewno przednio, skoro pelikan tak ochoczo wszystko łyknął. Sama umiałaś, czy potomstwo ci pomagało?
    Pozdrowienia dla rogatego małżonka.
  • akwamen 15.07.2019
    Halmar ale jaja hi, hi
  • puszczyk 15.07.2019
    Masz rację, przepraszam.
    Niemniej pokazałem tylko hipotetyczny scenariusz u przybyłej tu strażniczki moralności i krynicy wartości chrześcijańskch.
    Źdźbło w oku sąsiada widzi...
  • Halmar 15.07.2019
    A ty coś za jeden? Kolejny wyznawca kultu Anny spod znaku świętej szpary czy kolejny lowelas?
  • betti 15.07.2019
    Na pewno nie amator Twoich wdzięków - jak widzę.
  • Halmar 15.07.2019
    betti Ty z tym swoim nadmiarem czasu i odgrywaniem roli adwokata coraz bardziej mi kogoś przypominasz. Ty naprawdę nie potrafisz się powstrzymać przed skomentowaniem każdej wypowiedzi, która się pojawia na tym portalu? To jakaś nowa jednostka chorobowa :))
    A co do błogosławionej Anny czystego serca - w normalnym świecie takie osoby są poddawane społecznemu ostracyzmowi. Umiejętność składania wyrazów nie jest powodem do stawiania na piesestale. Michael Jackson, zum Beispiel, był wielkim artystą, ale ponieważ okazał się zboczencem, przestano go grać. Gdyby nasza portalowa święta miała trochę wstydu, zniknęłaby stąd.
  • akwamen 15.07.2019
    Halmar nic innego jej nie pozostało jak ze wszystkich sił świecić światłem od gówna odbitym na opowi ha, ha, ha
  • betti 15.07.2019
    Halmar ostatnio jak ''rozmawiałyśmy'' opisywałaś cm Jurka i jak warty on grzechu?
  • betti 15.07.2019
    akwamen podnieciłeś się, o rany... nie zrób sobie krzywdy.
  • akwamen 15.07.2019
    betta doznalaś orgazmu,,,,, wreszcie wiesz jak to jest hi, hi
  • betti 15.07.2019
    akwamen przy tobie ktoś się kiedyś podniecił? Trudno w to uwierzyć...
  • akwamen 15.07.2019
    betta dawaj szczególy dawaj! ha, ha fajnie tak opowiadać historije osobiste czyjeś hi, hi, dawaj całą korespondencje jaką masz albo inne wiadomości hłe, hłe
    Bójta sie wszyscy i wszystkie które żeśta z nią pisywali albo nie daj bog stykali, bo wypucuje wszystko wszystkim publicznie hłe hłe,
    ale z niej donosiciel i sprzedawczyk hu, hu, hu
  • akwamen 15.07.2019
    betta najpierw pyta potem se odpowiada to jak z tym tańcem hi, hi
    powiem ci a później rozgadasz po świecie , ni kuta nic ci już nic nie powiem he, he
  • betti 15.07.2019
    akwamen więc to było tak... weszłam na portal, napisałam komentarz - obraziłam idiotę i do tej pory nie może dojść do siebie. Porteczki się trzęsą, gafa za gafą... i coraz bardziej się pogrąża.
    A najlepsze jest to, że myśli iż jest dowcipny, czyli patrząc z boku , taki kogucik jak z bajki Halmar.
  • puszczyk 15.07.2019
    Kocham Cię, Betti :)))
  • Ant 15.07.2019
    Piękne wyznanie
  • akwamen 15.07.2019
    sprawa się rypła hi, hi
  • betti 15.07.2019
    Nie Ty jeden... nie wiem, co jest, ale te chłopy za mną przepadają...
  • betti jak ty to robisz? że tak lgną do ciebie faceci
  • betti 15.07.2019
    Francis - Gorzalka o to chodzi, że nic. Rozumiesz?
  • puszczyk 15.07.2019
    Zasłużyła Ant.
    Trudno, stanę w kolejce.
  • akwamen 15.07.2019
    ułomków hi, hi
  • puszczyk 15.07.2019
    Tuzy inteligencji zostały wypchnięte poza kolejkę, to płakusiają po swojemu - hi, hi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania