Typowy dzień z mojego życia

Witam.

 

To ja może coś o sobie powiem.

 

Ogólnie uczę się dość dobrze, a tak poza tym mam strasznie krzywe palce wskazujące.

 

Codziennie rano staję przed lustrem i zaczynam robić różne miny, zazwyczaj są głupie, ale czasem udaje mi się zrobić minę przypominającą jednego z najsłynniejszych polskich bohaterów. Moim ulubionym jest Tadeusz Kościuszko. Ah! Jaki z niego świetny bohater narodowy!!!!

 

Jednak czasem ciekawość tego, co zobaczę w lustrze tego dnia wyrywa mnie do przodu, wtedy zaczynam robić miny przed umyciem zębów. Kończy się to uważnym studiowaniem gęby przypominającej Myślący Widelec.

 

Tak poza tym pasjonuję się pasjonatami wszelkiej maści i rodzaju. Moim największym marzeniem, mogę wręcz uznać to za cel swojego życia, jest założenie profesjonalnego biura zajmującego się ocenianiem pensjonatów w zależności od ilości kamieni przez nie posiadanych.

 

Po głowie chodzi mi również założenie państwa w południowej Italii opierającego swoją gospodarkę tylko na handlu mandarynkami.

To byłoby na tyle.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Canulas 08.02.2019
    Momentami można się uśmiechnąć. Nie wiem jednak czy miejscami nie upchałeś(Aś) tego absurdu trochę zbyt na siłę.
  • MyslacyWidelec 10.02.2019
    Hmmm, dzięki za komentarz przede wszystkim :D. Odnośnie ilości absurdu, możliwe, że trochę przegiąłem. Będę starał się to lepiej wyważyć w następnych opowiadaniach ;)
  • Pan Buczybór 08.02.2019
    hmm, trochę suche. Czekam na coś więcej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania