hhhhhhhhhh

hhhhhhhhhh

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • comboometga 14.12.2015
    Na początku byłam zachwycona tą pracą. Lubie taką tematykę.
    Potem jednak wszystko zaczęło się mieszać i powtarzać - sama już nie wiem, o czym to dokładnie jest.
    Nie wiem też, czy to miał być wiersz czy opowiadanie, nie wygląda na żadne z nich.
    Daję 3 i zajrzę do drugiej części, może tam znajdę coś, w czym się nie pogubię.
    Pozdrawiam ;)
  • mortuum 14.12.2015
    Nie chciało mi się tego przetwarzać - ani na wiersz, ani na opowiadanie. Czasu na to nie miałam za bardzo, chęci tym bardziej. Powstało coś mojego.
    Wydaje mi się, że to nie jest nic trudnego. To zawieszenie w pewnym momencie, wystarczy zrozumienie chwil i nie patrzenie w jednakowy sposób na wszystko. Z jednej strony to nic innego, jak przechodzenie bohatera przez pasy, zatrzymanie się na moment - spojrzenie w szybę. A wszystko opiera się na zwykłym pobycie pośród ludzi, w mieście, gdy nagle zaczyna padać deszcz. Żadna skomplikowana wizja, zwykła codzienność. :)
  • ausek 14.12.2015
    A mnie się podobało i to bardzo. Z tak zwyczajnej sytuacji wyczarowałaś piękny obraz przed moimi oczyma :) 5
  • mortuum 14.12.2015
    Cieszę się, że Ci się podobało :)
  • Niemampojecia96 16.12.2015
    Maksymalnie zajebiste.
    ''Do chyba zawsze'', tu ceniąc ostrożność, gdyż licząc dziś wszystkie zawsze - mądry ten, kto dodaje chyba.
    I nie mam pojęcia, co by tu jeszcze rzec, godzina nieco usprawiedliwia to, byc moze.
  • mortuum 16.12.2015
    Bardziej niepewność, czy to oby na pewno będzie zawsze - czy pozostanie w takiej postaci, czy zmieni się, gdy pojawi się coś nowego. A w przypadku bohatera, czy zakocha się na nowo, czy zapomni o dawnej miłości. Bardziej też ośmieszenie "zawsze", które dla wielu tak trwałe i pewne, kończy się czasem bardzo szybko.
  • Niemampojecia96 16.12.2015
    Mniej więcej o coś takiego mi chodziło ; ), a co do pytań, to w przypadku jakiegokolwiek bohatera odpowiedź nasuwa mi się ta sama, gdyż jedyną rzeczą stałą jest zmiana.
  • mortuum 16.12.2015
    Wpadłam właśnie na pewien pomysł, i to dzięki Tobie. .-.
  • Niemampojecia96 16.12.2015
    Przystąp do realizacji : D. Jeszcze musi być część trzecia tych tworów, bo są naprawdę maksymalnie dokurwione&niesamowite, co prawda nie wszystko rozumiem, ale.
  • mortuum 16.12.2015
    A przystąpię, niech część dodatkowa złamie każdym słowem - taki zamiar mam na teraz. :3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania