...

...

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • illibro 12.03.2019
    No i się wzruszyłem. Ładnie napisane.
  • pkropka 12.03.2019
    Dziękuję bardzo :)
  • 00.00 12.03.2019
    A może lepiej odnaleźć jego. :) Chyba te kawałki, które oddaliśmy z części siebie nie jesteśmy w stanie w całości zabrać z powrotem. ,, Wielkie podzielenie...''
    Porusza sentymentalnie.
  • pkropka 12.03.2019
    Dziękuje Północ za odwiedziny.
    Czasem wspomnienia okazują się piękniejsze, niż to, co mogłoby być.
    Ładny tekst piosenki :)
  • Do pewnych miejsc nie ma powrotu, nawet jeśli jeżdżą w tamtym kierunku pociągi nigdy możemy nie uzbierać na bilet powrotny, zostaje jazda na gapę...
    Fajny tekst!
  • pkropka 12.03.2019
    Dzięki Maurycy :)
    Zgadzam się, czasem droga powrotna nie jest dostępna. A czasem nie warto na nią wchodzić.
  • sensol 12.03.2019
    ładnie nostalgiczne. "nikt tak pięknie nie mówi, że się boi miłości" (znak czasów Żabka zamiast dobrych pączków) nie da się wrócić do przeszłości. jej juz nie ma. jest tylko w naszej pamięci
  • pkropka 12.03.2019
    Ładnie powiedziane i zgadzam się całkowicie. Zostają tylko wspomnienia i nauka na przyszłość.
  • Adelajda 12.03.2019
    "Im niżej spadał temperatura" - spadała

    Ładny obrazek zmalowałaś. Smutny, nostalgiczny, tęsknota bije z każdego zdania. Trochę mi się skojarzyło z tekstami Rithy.
    Podoba mi się.
    Pozdrawiam :)
  • pkropka 12.03.2019
    Dzięki za czujność, już poprawione :)
    No jak z tekstami Rithy, to uznam to za komplement. Dziękuję.
    Pozdrawiam również.
  • jesień2018 12.03.2019
    Boże, jakie piękne. Mam łzy w oczach, naprawdę. Cudowne, smutne, bardzo prawdziwe.
  • pkropka 12.03.2019
    Dziękuję bardzo Jesień. Bardzo mi miło. <3
  • jagodolas 12.03.2019
    Mnie też ruszyło, ale jest w tekście taki rodzaj smutku, z ktorego trza się jak najszybciej wydobyć. Inaczej rozwałka, stanięcie w miejscu i ...jnia. Całościowo bardzo na tak
  • pkropka 12.03.2019
    Miło mi Jagodolasie :)
    Jeżeli martwisz się o mnie, to nie potrzeba. Smutek nie jest mój. Ale ogółem się zgadzam, tkwienie we wspomnieniach nigdy nie przynosi niczego dobrego.
  • jagodolas 12.03.2019
    :) Chodziło mi bardziej o moją reakcję na tekst, z ktorego bije rodzaj oblepiającego smutku a że nie lubię rozdrapywań to z automatu włączył się alert: uciekać. Podzielam, tkwienie nie przynosi niczego dobrego :)
  • pkropka 12.03.2019
    O to zupełnie co innego. W takim razie jestem zadowolona, że tak na Ciebie zadziałał :)
  • Bożena Joanna 12.03.2019
    Są chwile w naszym życiu, których nie da się zapomnieć. Mimowolnie powracają do nas, chociaż już żyjemy w innych świecie. Mnie też nękają podobne wspomnienia. Przynoszą ból, ale i pamięć szczęśliwych wydarzeń. Serdecznie pozdrawiam!
  • pkropka 12.03.2019
    Dziękuję za refleksję. Myślę, że każdy ma takie wspomnienia, to one nadają życiu smak. Pozdrawiam :)
  • Bożena Joanna 12.03.2019
    Są chwile w naszym życiu, których nie da się zapomnieć. Mimowolnie powracają do nas, chociaż już żyjemy w innych świecie. Mnie też nękają podobne wspomnienia. Przynoszą ból, ale i pamięć szczęśliwych wydarzeń. Serdecznie pozdrawiam!
  • franekzawór 12.03.2019
    Dobrze napisany tekst, po wypaleniu piołunu był dość fascynujący. Ładne zamknięcie.
  • pkropka 13.03.2019
    Czuję się zaszczycona Frankuzaworze, że umiliłam Ci palenie :)
    Dziękuję.
  • franekzawór 12.03.2019
    Uciekanie od siebie to ekstaza, ἔκστασις - bycie na zewnątrz siebie.
  • Elorence 19.04.2019
    Jakie to... smutne. W głowie miałam swoje wspomnienia. Tak, to były piękne czasy i równie smutne. Ale uczucia były bardziej namacalne. Nie wiem, takie mam odczucie.
    Bardzo ładnie napisane :) A, że ostatnio sama wkopuję się w dołek (na potrzeby pisania), Twój tekst na pewno mi w tym pomógł.
    Tak mi się teraz nasuwa, że ucieczki są bezcelowe. Gdzieś to przeczytałam: "i tak wszędzie dopadnie cię twoje życie". To prawda :)
    Pozdrawiam! :)
  • pkropka 20.04.2019
    Dziękuję bardzo za wizytę. :)
    Zgadzam się, że ucieczki są bezcelowe. Ale czasem wydają się łatwiejszą opcją.
    Pozdrawiam cieplutko :)
  • Anonim 02.07.2019
    Świetne!
    Powiem Ci, że gdybym to przeczytał kilka lat temu, pewnie bym się rozkleił. Ja, niby facet...
    I w zasadzie tyle, co mam do powiedzenia na temat treści. Bom zamyślony, bardzo...

    Natomiast wpadła mi w oczy jedna literówka:
    Jeżeli mijając kogoś na ulicy, spojrzałeś mu w czy i uśmiechnąłeś się, patrzył jak na wariata.

    Pozdrówka!
  • pkropka 02.07.2019
    Zaczynam zauważać prawidłowość, które teksty Ci się bardziej podobają.
    Faceci mają pełne prawo się rozklejać, jeżeli mają ochotę. W końcu mamy równouprawnienie ;)

    O rety! Pięć razy musiałam przeczytać, żeby zobaczyć te literówkę. Dobre oko, poprawię :D

    Pozdrawiam też :)
  • Anonim 02.07.2019
    PKRopko,
    a cóż to za prawidłowość?
  • pkropka 02.07.2019
    Z braku określenia, powiedziałabym że melancholijne, trochę miłosne Ci się u mnie podobają. Nie wiem jak u innych, więc nie mogę powiedzieć, że jest to reguła ogólna. ;)
  • Anonim 02.07.2019
    pkropka,
    i masz rację :) Chciałem Cię sprawdzić :) Wiesz, najlepszym opowiadaniem, jakie czytałem na portalach, jest "Ogień zgasł" Bruna Kadyny, a drugie to chyba tekst Justyski z TW9.
    A "Psa, który jeździł koleją" pamiętam jako jedyne opowiadanie z podstawówki.

    Pozdrawiam.
  • Bogumił 02.07.2019
    Przypomina mi to opowieść o psie który jeździł koleją. Też miałem takie hobby. A raczej przymus psychiczny. Dopiero niedawno mi to minęło.
  • pkropka 02.07.2019
    Pies który jeździł koleją był piekielnie smutny :(
    Takie jeżdżenie jest fajne żeby się zresetować. Ale fakt, gorzej jeżeli odbierasz to jako przymus.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania