Uciekinier

~ Prolog ~

 

Witajcie w moim świecie. Każdy z nas zasługuje na odrobine słońca w swoim życiu. Mam nadzieje, że to słońce zaświeci także dla mnie. Są chwile gdy chcemy się po prostu poddać, zniknąć z powierzchni Ziemi ale zdałem sobie sprawę, że ucieczka w niczym nie pomoże. Priorytetem w moim życiu jest rodzina. Warto ją docenić, gdyż czasem bardzo szybko można ją stracić i wtedy będzie już za późno. Istoty ludzkie istnieją we wszechświecie by do czegoś dążyć, coś osiągnąć. Ja staram się żyć tak jakby każdy dzień był moim ostatnim dniem. Jestem bardzo otwarty w stosunkach międzyludzkich ale jeżeli istnieje jednostka, która zrobiła coś niewyobrażalnie okropnego to dążę do jej destrukcji. Byłem naiwny, że moje życie się ułoży tak jakbym tego chciał. Cały czas mam przed oczami minione wydarzenia…

 

,,Budzę się w jakimś dziwnym, obskurnym i tajemniczym miejscu. W mojej głowie gonitwa myśli. Serce zwiększyło ilość uderzeń na minutę. Rozglądam się i nic nie widzę. Jest ciemno. Mrok ogarnął całe pomieszczenie. Mój wzrok musi się przyzwyczaić do braku światła. Ręką sięgam gdzieś by zyskać jakieś wskazówki co do miejsca mego pobytu. Natykam się na drewniane podłoże jakby jakaś skrzynia. Próbuję ją otworzyć ale nie mam siły. A co z mamą, gdzie ona jest co jej zrobili? Retrospekcja wydarzeń, które miały miejsce kilka dni temu…."

 

Cała moja historia jest inna niż wszystkie. Warta opowiedzenia…

 

Dalsze części będą się pojawiać. Mam nadzieję ze wam się spodoba.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • KarolaKorman 08.05.2017
    Brak paru przecinków, ale to ogarniesz z czasem. Nie wiem dlaczego środkowa część jest w cudzysłowie. Czy to cytat? Jeżeli nie, nie powinno go tam być. Zgrabnie napisane i zachęcające do kontynuacji. Dam 5 i witam :)
  • maga 08.05.2017
    Pierwsze zdanie przypadło mi bardzo do gustu - ,,Każdy z nas zasługuje na odrobine słońca w swoim życiu" i później kolejne ciekawe zdanie, które gryzie sie z tym pierwszym ,,ale jeżeli istnieje jednostka, która zrobiła coś niewyobrażalnie okropnego to dążę do jej destrukcji" To z elektryzowało tekst. Napisane jest bardzo estetycznie i klarownie. Takie jest moje zdanie. 5)
  • Pasja 08.05.2017
    Pierwsza część to wprowadzenie fabuły twojej powieści. Życie, każdy ma wiele do opowiedzenia. Ty dobrze zacząłeś. Druga część to już początek twojej opowieści. Tajemniczość, ciemność i skrzynia i myśl o mamie. Czekam z zaciekawieniem na dalszy ciąg. Pozdrawiam i piątka
  • riggs 08.05.2017
    Czekam na c.d.
  • riggs 08.05.2017
    No i piona na początek
  • Oddech Syfu 08.05.2017
    Rodzina jest bardzo ważna. Trzeba do pewnych spraw dorosnąć i je zrozumieć. Ja dziś po moim dziadku, noszącym mnie z uśmiechem na rękach, mam tylko czarno-białe fotografię. Nigdy nie zapominaj, co masz. Memento mori. Piątka.
  • MyWholeWorld 08.05.2017
    Zgadzam się z tobą, rodzina to jedna z ważniejszych wartości, które powinniśmy doceniać :) Dziękuję za komentarz :D
  • fanthomas 12.05.2017
    Dobrze napisane. 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania