UE a kwestia uchodźców. O co chodzi w tym temacie !!!!

Ozar 6 godz. temu

Dziękuje za zainteresowanie.

Przepraszam za długość tekstu, ale tego nie da się opisać w kilku zdaniach.

To, co opisze poniżej proszę traktować jako jedną z teorii, o tyle może sensowną, że odpowiada chyba jako jedyna na wiele pytań, które pozostają bez odpowiedzi.

Wiedzę zaczerpnąłem z artykułów, a także z wywiadów które udzielili na youtube ludzie, którzy bądź byli blisko tzw. ośrodków władzy (nie mylić z politycznymi), bądź starają się zrozumieć niektóre z pozoru nie zrozumiałe działania. Przykładowo wywiad z Ronaldem Bernardem, czy Paulem Soorso, a także Krzysztofem Karoniem (polecam na youtube !!!!!).

Żeby zrozumieć o czym pisze, należy najpierw wyjaśnić pewną bardzo istotna sprawę. Większość z nas, zwykłych ludzi jest przekonana, że światem rządzą politycy, partię itd. To do pewnego stopnia prawda, ale jak mówi stare powiedzenie „rządzi zawsze ten który daje kasę”, albo „jak chcesz dotrzeć do źródła idź drogą kasy”. W wielkiej polityce jest dokładnie tak samo. Nic nie dzieje się przypadkiem, a o rzeczach globalnych decydują ludzie, którzy mają w kieszeni polityków, a także dostępne 24h media, które kłamią od zawsze.

Krótki wstęp...

Kiedy czytamy o historii uczymy się zazwyczaj ogólnie znanych opisów, czy wyjaśnień dlaczego coś się wydarzyło, a dlaczego wybuchła wojna, dlaczego ktoś podjął taką, czy inną decyzje.

Niestety zazwyczaj to, co uznajemy za prawdę historyczną wcale nią nie jest. Dam prosty przykład. Rewolucja bolszewicka w Rosji 1917 roku.

Kiedy zapytamy przeciętnego człowieka o co tam chodziło usłyszymy kilka wersji: Partia bolszewicka pod przewodnictwem Lenina obaliła system caratu i przejęła władzę, albo bolszewicy dokonali zamachu stanu w celu przejęcia władzy. Czasami ktoś bardziej znający temat powie: Niemcy wypuścili Lenina z więzienia, po to żeby rozpętał rewolucję w Rosji i dzięki niej objął władzę, a potem podpisał rozejm z Niemcami, co miało zlikwidować walkę na dwa fronty i umożliwić armii cesarskiej przerzucenie wojsk na front zachodni i pokonanie Francji (to akurat w dużym stopniu się powiodło).

To wszystko prawda, jednak tylko opisująca sam skutek, a nie przyczynę, czyli mówiąc prościej każda z tych odpowiedzi jest dobra, ale nie odpowiada na pytania: Dlaczego? Kto to finansował ?

Komu zależało na obaleniu rządów cara , a potem rządu Kiereńskiego? (premier Rządu Tymczasowego)

Prawda jest całkiem inna. Rewolucja bolszewicka 1917 roku nie była spowodowana spontanicznym wybuchem niezadowolenia uciemiężonych „mas” robotników i chłopów. Przewrót bolszewicki został wymyślony i przeprowadzony według bardzo dokładnych wytycznych międzynarodowej, głównie amerykańsko-żydowskiej wielkiej finansjery.

Bardzo dobrze opisał to Garry Allen:

„Jedynym logicznym krokiem jest uznać, że jeżeli żydowscy bankierzy finansowali komunizm, nie bojąc się go, to musiało tak być dlatego, że go w kontrolowali.” Czyż może jeszcze być inne sensowne wyjaśnienie? ” Patrząc logicznie na ową „rewolucyjną” dobroczynność interlichwiarzy ,lub jak kto woli ówczesnych „globalistów” ,oczywiście ,nie!

Czyli reasumując chodziło o przejęcie kontroli nad Rosją, a szczególnie nad jej zasobami naturalnymi. Czy wiecie, że za Cara to właśnie Rosja wydobywała najwięcej ropy ?

Po rewolucji wydobycie spadło do około 10% . A kto wszedł na rynki ? Głównie opanowane przez Żydów firmy amerykańskie i europejskie !!!!

Reasumując, jak podejrzewam o w/w faktach nie wie 99, % ludzi.

Obecnie jest dokładnie tak samo. Większość ludzi opiera swoją wiedzę na mediach, które tak naprawdę są tubami propagandowymi głoszącymi to co im nakazano głosić. Ludzie słuchając, czy oglądając różne media nie dowiedzą się prawdy. Ta w mediach nie istnieje. One wyznają i przekazują nam coś, co można nazwać właśnie obowiązującą prawdą.

Przepraszam za długi wstęp, ale chciałem pokazać różnicę między taką właśnie obowiązującą prawda, a rzeczywistą prawdą.

Co do teorii, to nie napisze dokładnie jak ona brzmi, ale postaram się opisać swoimi słowami choć jej sens.

Jak już napisałem w poprzednim poście, pewna grupa nazwijmy ją dla ułatwienia Grupą X, postanowiła mówiąc prosto zrobić potężny bałagan na Bliskim Wschodzie. Obalono Kadafiego, Asada (prawie), sfinansowano powstanie ISIS itd. Doprowadziło to do totalnego chaosu, którego jednym z efektów była i jest do dzisiaj masowa emigracja ludzi do Europy.

Pytanie, które powinniśmy sobie zadać brzmi następująco:

O co w tym wszystkim chodzi?

I tutaj pojawia się nasza Grupa X. Ci ludzie (głównie najwięksi bankowcy), mają w swoim życiu tylko jeden cel jakim jest maksymalizacja zysków.

Tu musimy niestety znowu cofnąć się do historii, ale bardzo skrótowo. Jak zapewne wiecie pomysł utworzenia UE narodził się jeszcze w latach 50-tych. Jednym z ojców założycieli był Robert Schuman, francuski polityk o poglądach chrześcijańsko-demokratycznych. Przez kolejne lata etapami tworzono to, co dzisiaj nazywamy UE. Jednak w odróżnieniu od poglądów ojców założycieli, obecna Unia nie kieruje się już ani chrześcijaństwem, ani demokracjom. Tak skrótowo można powiedzieć, że w pewnym momencie swojego istnienia UE skręciła bardzo ostro w lewo...

Już nie Robert Schuman, czy Jean Monnet, albo Konrad Adenauer są idolami politycznymi. Zastąpił ich wszystkich Altiero Spinelli, włoski komunista, zwolennik federalnej koncepcji zjednoczenia Europy. Teraz jego nazywa się teraz ojcem Unii Europejskiej. Ten polityk był jednym z autorów „Manifestu z Ventotene” (autorzy pisali go siedząc w więzieniu, osadzeni tam przez Mussoliniego). Ten dokument (tu odsyłam na youtube – Krzysztof Karoń !!!!), opisywał jak powinna wyglądać przyszła Europa pod rządami komunistów. Jednak różnica między powiedzmy wizją Lenina, czy Stalina, a Spinellego była dość duża. Włoch chciał wprowadzić komunizm boczna drogą, bez rewolucji, bez siłowego obalenia rządów demokratycznych. To była dużo bardziej sprytna wizja, polegająca tak w skrócie, na omotaniu społeczeństw europejskich w takim stopniu, że same się na tą wizję zdecydują. Zakładała ona m.in. totalną dyskryminacje, a w zasadzie izolację kościoła katolickiego, niszczenie kultury i tradycji państw, wprowadzenie tych wszystkich multikulti, danie bardzo dużych praw wszelkim organizacjom lewicowym, poparcie dla gejów, a także stopniowe opanowanie wszelkich struktur tak rządowych, jak i samorządowych, a także pełna kontrola mediów.

Czytając Manifest znajdziemy tam bardzo wyraźne zapisy jak ma wyglądać przyszła Europa. Po pierwsze ma mieć wspólny rząd, wspólną policje, wspólne wojsko, wspólną politykę tak wewnętrzną, jak i zagraniczną, wspólny sektor bankowy, wspólną politykę fiskalną itd.

A dlaczego tak ma być?

Otóż chodzi o to, żeby wszystkie władze UE były w jednym miejscu, tak, żeby Grupa X mogła mieć nad wszystkim pieczę w np. Brukseli (a nie jak teraz w 28 państwach, co nie jest proste)

To, czego obecnie jesteśmy świadkami, jest powolnym wprowadzaniem tej wizji w życie. Jednak nie udaje się to tak szybko, jakby tego chcieli wyznawcy Spinellego. Okazało się, że społeczeństwa nie dają się tak łatwo zmanipulować. W takich państwach jak Węgry, Polska, częściowo Słowacja i Czechy, ostatnio także w Austrii, a nawet w Niemczech do głosu zaczynają dochodzić partie prawicowe, oparte w mniejszym, czy większym stopniu na tradycji, a także odwołujące się do korzeni chrześcijaństwa. To wielki problem dla tej neokomuny.

I tu dochodzimy do zasadniczego pytania:

Jak w takiej sytuacji wprowadzić komunistyczny zamordyzm? (oczywiście pod inną nazwą)

Można, czy nie ? , wszak podobno mamy demokrację !!!

Niestety można. Jak?

Ano bardzo prosto. Trzeba spowodować chaos tak wielki, żeby ludzie ze strachu pozwolili na zmniejszenie swoich swobód obywatelskich. Trzeba wytworzyć taką sytuację w państwach UE, w której sami ludzie będą się zgadzać na coraz to nowe zaostrzenia. I tu wraca sprawa uchodźców, którzy doskonale się do tego nadają, a każdy kolejny zamach powoduje przykręcenie śruby, tak potocznie mówiąc, a z każdym kolejnym krokiem zbliżamy się do dyktatury. Mało tego, odpowiednio przeszkoleni ludzie starają się podburzać mieszkańców miejsc w których przebywają emigranci w celu zaostrzenia konfliktu. Co do tych zamachów, to są teorię, że niektóre z nich są delikatnie mówiąc sterowane przez służby specjalne.

Teoria o której tu pisze zakłada, że ta cała szopka z obaleniem szefów państw Bliskiego Wschodu i całego dalszego burdelu ma właśnie taki cel.

Przemawia za tym wiele faktów. Wypisze je skrótowo:

1. Po obozach uchodźców chodzą tzw. naganiacze, którzy namawiają ludzi do emigracji, tłumacząc im, że tu na nich czekają mieszkania, kasa, a nawet kobiety.

2. Koszt takiej emigracji waha się wg różnych źródeł od 1000 do nawet 5000 $$. Przeciętnego uchodźcę oczywiście nie stać na taką sumę i tu nagle znajdują się sponsorzy. A jakie to daje w sumie kwoty łatwo policzyć.

3. Naganiacze nie tylko namawiają, czy opłacają to wszystko, ale także dokładnie podają tym ludziom do jakich krajów mają iść, a jakie omijać (tu chwała im za to !!!!!, bo nas omijają)

4. Tak wielka ilość owych emigrantów pozwala spokojnie śród nich przemycić spora grupę przyszłych zamachowców.

 

Reasumując Grupa X chce totalnego bałaganu i co za tym idzie zaostrzania wszelkich przepisów. To jakby nowa forma komunizmu, ale tym razem opartego nie na bzdurnych ideach, ale na twardym i dopracowanym do perfekcji scenariuszu.

Można się z tym zgodzić, lub nie, ale mnie osobiście daje ta teoria wiele do myślenia.

Podobnie ma się sprawa z ogólnie mówiąc terroryzmem. Wielu ludzi, szczególnie w USA głośno mówi o tym, że za tym całym terroryzmem stoją nie islamiści (mam na myśli nie wykonawców, a zleceniodawców), a służby specjalne. To jednak temat na inny artykuł.

 

Proszę nie oceniać tego tekstu pod względem błędów i innych takich zbyt surowo, gdyż napisałem go na gorąco i nie miałem czasu poprawić. Starałem się przekazać treść i trochę zaniedbałem formę.

 

Ozar

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Nuncjusz 27.10.2017
    Dobrze, już się bałem, że na forum założyłeś nowy wątek do tego :) Ufff
  • Ozar 27.10.2017
    Temat jest ciekawy, ale tylko dla tych którzy chcą , albo choć próbują zrozumieć co tak na prawdę się dzieje. !!!!!!
  • D4wid 27.10.2017
    Ciekawa teoria lecz gorzej z jej weryfikacją. Czas pokaże
  • Ozar 27.10.2017
    Tak. To prawda. Czas pokaże czy zaleją nas emigranci ....
  • Zaciekawiony 27.10.2017
    Aha, czyli wielki spisek Onych którzy rządzą światem. Nic nowego. Już słyszałem to w setkach wersji.

    "1. Po obozach uchodźców chodzą tzw. naganiacze, którzy namawiają ludzi do emigracji, tłumacząc im, że tu na nich czekają mieszkania, kasa, a nawet kobiety." - naganiacze zwykle są związani z przemytnikami i robią to aby zarobić

    "2. Koszt takiej emigracji waha się wg różnych źródeł od 1000 do nawet 5000 $$. Przeciętnego uchodźcę oczywiście nie stać na taką sumę i tu nagle znajdują się sponsorzy." - tymi sponsorami są zwykle rodziny emigrujących. Opowieść o tym że napożyczali się w kraju aby zapłacić przemytnikom pojawiają się w każdej relacji

    "3. Naganiacze nie tylko namawiają, czy opłacają to wszystko," - nie, nikt tych ludzi nie opłaca, naganiacze każą sobie płacić za kontakt z właścicielami łodzi. Transport jest płatny z góry. W istocie nie zależy im na tym czy migranci dotrą na miejsce, stąd częste wysyłanie całej grupy na

    http://www.rp.pl/Uchodzcy/170719745-Przemytnicy-migrantow-reklamuja-sie-na-Facebooku.html
  • Ozar 27.10.2017
    Zaciekawiony . Nie robił bym sobie z tego szydery. To bardzo poważny temat. Jeśli ktoś wyłożył prawie miliard $$ , to wątpię żeby był to tylko kaprys bogatego miliardera.
  • Zaciekawiony 27.10.2017
    Kto wyłożył miliard? Przecież piszę, że rodziny migrantów składają się przemytnikom.
  • Ozar 27.10.2017
    Nie rozumiesz. Rodziny tak, ale nie przy milionie emigrantów !!!!!!!
  • Zaciekawiony 27.10.2017
    Czemu nie? W Syrii przed wojną mieszkało 19 milionów ludzi. Wystarczy żeby 6% rodzin złożyło się na migrację jednej osobie z rodziny i mamy milion ludzi. Suma na jedną rodzinę jest niska.

    Równie dobrze można twierdzić, że ktoś opłacił Polaków fundując im wyjazd za granicę, bo to nie możliwe aby 2,5 miliona ludzi zapłaciło za podróż do Anglii, Francji i Niemiec. Jak weźmiemy koszt podróży autokarem do Wielkiej Brytanii i przemnożymy przez miliona polskich imigrantów ekonomicznych, to wyjdzie coś koło miliarda.
  • Ozar 27.10.2017
    Tak. Wychodzi na to , że ktoś dał miliard dolarów tym tzw. emigrantom...
    .
  • Zaciekawiony 27.10.2017
    Nie, nie wychodzi. A ty w ogóle nie czytasz komentarzy
  • Ozar 27.10.2017
    Wychodzi na to, ze per saldo to sie opłaci !!!!
  • Niemampojecia96 27.10.2017
    Osobiscie interesowal mnie mniej wiecej dwa lata temu troche inny odlam tego tematu, o ktory deko sie ocierasz.

    Otoz terroryzm i manipulacja informacjami o nim/jak i nim.

    Moje zainteresowanie zaczelo sie od rozmow z pewnym czeczenskim jegomosciem w Niemczech, ktoresmy z nudow, a potem z mego wstrzasu i uporczywych nawrotow do tematu - prowadzili.

    To mi dalo pewne pojecie o "sterowaniu" informacjami podawanymi do glowy przecietnego czlowieka i manipulacją wydarzeniami i opiniami o wydarzeniach.

    Moje pojecie o Czeczenii, o tym co sie dzialo i dzieje w Czeczenii i tak dalej - bylo zerowe.

    Zapodane mi informacje zwalily mnie z nog. Nie zgadzaly sie z niczym, gdy probowalam szperac w mediach, natomiast zgadzaly sie i powielaly w ustach wielu ludzi, ktorzy w tamtym czasie przeyjechali z Czeczenii do Niemiec.

    Moje zainteresowanie tematem Czeczenii wzroslo do rozmiarow wrecz niezdrowych. Mniej wiecej zeszlej zimy poznalam rdzennego Rosjanina, ktory przyjechal do Polski studiowac filozofie.

    Byl to typ wrazliwy, nieglupi, nie jakis okrutny czy nieczuly na ludzka krzywde, ale naprowadzony na Czeczenie nie wiedzial, o co mi chodzi.

    "Czeczenia? Wiesz, w sumie nie ma czegos takiego jak Czeczenia. Bo Czeczenia jest czescia Rosji.
    Wojna w Czeczenii? Nie ma wojny w Czeczenii. Owszem, byla, w latach 90.
    To niebezpieczny region. To islamisci, organizuja zamachy. I nie ma Czeczenii. To czesc Rosji. "

    Nie wiem, dlaczego moja fiksacja skupila sie wowczas akurat na Czeczenii, polaczyla jakos z wymierajacym kolejnym pokoleniem poronionej RAF (frakcja czerwonej armii), to gdzies poprowadzilo mnie az do terroryzmu, motywow, USA i wlasnie bardzo frapowalo mnie to, o co tu sie ocierasz


    "Co do tych zamachów, to są teorię, że niektóre z nich są delikatnie mówiąc sterowane przez służby specjalne. "

    Zywie pewnosc, ze wiekszosc.
    Wiem, to smiala i radykalna opinia, lecz samych zamachowcow (zamachowcow, nie "zamachowcow") uwazam za ofiary zmanipulowane jedna z wielkich poteg manipulacyjnych, jaka odwiecznie jest kazda religia.

    Moja osobista teoria jest taka, ze o bardzo wielu rzeczach nie mamy pojecia.
    Moje pojecie (fragmentaryczne, moze iluzyjne) o Syrii czy Czeczenii wzielo sie z przypadku.

    Obstaje za tym, ze Ameryka urzadza terroryzm pod pozorem walki z terrorem.

    Mnie osobiscie malo obchodzi jaki bankier pociaga za sznurki.

    Mnie bardziej obchodzi najnizszy szczebel, ktory siedzi x lat w tureckim wiezieniu dostajac miske ryzu dziennie i bedac codzien torturowanym za czyny, ktorych nie popelnil.

    Moje zainteresowanie nie ma podloza moralnego, zrodzilo sie ze swoistego wstrzasu, jaki wywolaly we mnie pewne relacje.
    Jak to?
    Co ty?
    Naprawde?
    Niemozlwie.

    Bardzo wiele rzeczy niemozliwych dzieje sie na naszych oczach przebranych w kostiumy, spowitych w biale rekawiczki.

    Mozemy sie tym interesowac, siedziec i jojczyc o tym na opowi.
    To generalnie tyle.

    Skoro nie potrafilismy zrobic nic w sprawie Iraku, nie bedzieny potrafili zrobic niz z mglistymi teoriami.

    Gdy nabiora ostatecznych ksztaltow - zobaczymy. Ale rak tych na gorze nie zobaczymy nigdy, totez ten temat mnie nie pociagal jakos nigdy..
  • Ant 28.10.2017
    Wow, masz łeb!
  • Niemampojecia96 28.10.2017
    Merci. (U mnie pogoda średnia, raczej zimnawo.)
  • Ozar 28.10.2017
    Niemampojęcia96 masz rację bo to nie istotne czy chodzi o Czeczenie, czy Syrię, czy choćby Afganistan generalnie schemat jest ten sam. Komuś zależy na rozpętaniu wojny i ona się rodzi. A terroryzm to sprawka służb które albo to robią, albo zapewniają sprzęt, logistykę i potem zacieranie śladów, albo kierowanie śledztwa na inne tory. To tak na prawdę ułatwia wprowadzenie coraz większego zamordyzmu, a do tego potężnie rosną zyski szczególnie tych korporacji które produkują broń. Kiedyś jeden z dyrektorów NASA zapytany dlaczego Amerykanie nie lecą na Marsa pokazał czołg Abrams i powiedział, cytuje z pamięci "Tu macie wyprawę na Marsa". To nie wymaga komentarza.
  • Ozar 28.10.2017
    Zaciekawiony. Czytam komentarze. I raczej nie wierze, że w kraju gdzie miasta wyglądają jak po dywanowych nalotach gdzie nie działa już nic, ludzie którzy uciekli z takiego piekła mieli przy sobie tysiące dolarów. Ale nawet gdyby, to co powiesz o emigrantach z Afryki dla których 1 $$ to już spora kasa a 1000 czy 3000 pewnie nawet nigdy na oczy nie widzieli. Nie. Nie wierzę że ich było na to stać. A że dostawali kasę potwierdzają zarówno sami uchodźcy, jak również dziennikarze którzy dostali się do obozów.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania