Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Kiedy ranne wstają w zboże

Gnojówko! Me serce tam, gdzie bije twe źródło

Ty cieczo wzgardzana, ty koisz gdzie rana

Tyś cud naturalny, na wsiach odczuwalny

Polska gnojowica wrze w żyłach i cycach

Czerwony pomidor, zielona kapusta

Nie rośnie tylko, od obietnic na ustach

Zewrzyjmy pęcherze! Wypnijmy pośladki!

Niech płynie strumień życia, śmierdzący i rzadki

Niech nastanie ulewa, grad z wrzącej gnojówki

Utonie kto nigdy, nie wydalił parówki

I pan przedsiębiorca, i na obczyźnie zdrajca

Niech wejdzie w gnojówkę po cipę, po jajca

I rośnie jej poziom, wzburzają się fale

Już pływa Warszawa, a także Podhale

I cud w polityce, reforma w kościele

Gnojówki tak dużo, mądrości tak wiele

I dzieci jest mnóstwo, płuc nie toczy rak

Już wbiegam do środka, papieru tam brak

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • yanko wojownik 14.04.2019
    Widzę świeże jakże znajome powiewy - o kurwa - nie mogę do końca doczytać... śmiech nie pozwala.
  • yanko wojownik 14.04.2019
    O w mordę - przekląłem.
  • Ogonisko 14.04.2019
    Ten rok ogłaszam, rokiem gnojówki. Organizuję zapisy, na wycieczkę na Mazury, dnia 11 maja. Znam kilka miejsc, z których szlachetna gnojówka czmycha z ziemi, niczym suseł spod kamienia. I chciałbym się nimi podzielić.
  • Ogonisko 14.04.2019
    Ten rok ogłaszam, rokiem gnojówki. Organizuję zapisy, na wycieczkę na Mazury, dnia 11 maja. Znam kilka miejsc, z których szlachetna gnojówka czmycha z ziemi, niczym suseł spod kamienia. I chciałbym się nimi podzielić.
  • yanko wojownik 14.04.2019
    Ogonisko, Niestety w bieżącym roku nie dam rady, maj, czerwiec i chyba jeszcze trochę dłużej będę mocno zajęty (jeśli będę, bo może mnie rzeczywistość zdekapitować), rób jednak zdjęcia nagrywaj dźwięki i kręć filmy, zawsze to choć miło popatrzeć i posłuchać, jeśli już nie można poczuć.
  • Ogonisko 14.04.2019
    yanko wojownik . Po wycieczce, w takim razie. Zebrane już pieniądze przeznaczam na siebie.
  • yanko wojownik 14.04.2019
    Ogonisko, To zdecydowanie właściwe posunięcie, zamiast np. na kogoś i on by nie chciał, by się uchylał, trzeba by go przekonywać, a siebie to łatwiej..
  • Ogonisko 14.04.2019
    yanko wojownik. Dokładnie. Z tego co sobie przypominam, nigdy nie miałem żadnych roszczeń wobec siebie samego, jeśli chodziło o nabyte dobra.
  • yanko wojownik 14.04.2019
    Ogonisko, rzekłbym, że to jak najbardziej właściwa postawa.
  • A. Hope.S 14.04.2019
    W gnojów moc!!!! Straty rozwaliłeś właśnie system ;D ;D;D gratulacje!
  • Ogonisko 14.04.2019
    Nie gratuluj mi, tylko róbmy gówno!
  • A. Hope.S 14.04.2019
    Ogonisko dobra kupa nie jest zła :D
  • yanko wojownik 14.04.2019
    A. Hope.S, No to już cię nie naprawimy, a była nadzieja jeszcze świtem.
  • A. Hope.S 14.04.2019
    yanko wojownik ale mam pompe… ;D ;D ;D mnie nie da się naprawić od paru lat, tu nadziei dawno brak.
  • yanko wojownik 14.04.2019
    A. Hope.S, będziesz pisarką ludową - co zrobić... po tym dziele, to ja już nie poradzę, też przyznaję, ze zacne.
  • A. Hope.S 14.04.2019
    yanko wojownik wiesz Jasieńku, nie wolno być ciągle poważny, bo człowiek zwariuje, dlatego musimy czasem flaka rozluźnić... a czy pisarką ludową... zobaczymy co czas pokaże.
    P.S kurczak też się mylił... miało być" papatki uchatki"
  • yanko wojownik 14.04.2019
    A. Hope.S , "nie wolno być ciągle poważny, bo człowiek zwariuje, dlatego musimy czasem" - no tak, a ja to prawie nawet cały czas.

    "papatki uchatki" to niesamowitości - pięknie, ale był jednak był blisko, a ja to nic nie skumałem.
  • A. Hope.S 14.04.2019
    yanko wojownik to oznacza w moim języku dobranoc idę spać... i nie mów, że jest nie mądry, bo wszyscy wiemy, że to KUPA
  • yanko wojownik 14.04.2019
    A. Hope.S , no tak - tj. wiem, bo się dowiedziałem przed chwilą, czytając Twój komentarz. co do mądry, nie mądry w chwili obecnej, to trochę mi się chyba coś zamazało.
  • A. Hope.S 14.04.2019
    yanko wojownik Nie wiesz zacny Moście, czy gdzieś można tu w serwerze popisać bez osób, którzy są nie ***** widziani...?
  • yanko wojownik 14.04.2019
    A. Hope.S, tutaj wszytko jest widoczne dla wszystkich raczej.
  • A. Hope.S 14.04.2019
    yanko wojownik jasiu… ja posiadam głowę, oczy i posiadam mózg, więc o tym WIEM :D :D
  • yanko wojownik 14.04.2019
    A. Hope.S, ale ja miałem wrażenie, że pytasz (przez znak zapytania) - czasem jestem postrzegawczym idiotą.
  • Angela 14.04.2019
    Moja babcia mawiała, że na gnoju chleb się rodzi, więc git i ten tego*****
  • yanko wojownik 14.04.2019
    Teraz już często na chemii, ale kiedyś w rzeczy tak było.
  • Ogonisko 14.04.2019
    Dziękuję za ocenę. Nawiązując do twojej babci, drżę cały gdy pomyślę sobie - że być może nawet w niedalekiej przyszłości - nawet gnojówka będzie deficytowym towarem.
  • yanko wojownik 15.04.2019
    Ogonisko "będzie deficytowym towarem" - Tak może się stać, zjawisko zanikania jest zauważalne i postępuje. Doszło do tego, że w wiele miejsc niegdyś niedostępnych bez obuwia specjalistycznego, dzisiaj można dość w trampkach. To coś znaczy i wróży.



    .
  • Canulas 15.04.2019
    Radosna częstochówka, dość melodyjna. Możesz amputować kropkę z tytułu, jeśli masz chęć.
  • Ogonisko 17.04.2019
    Mogę i mam.
  • A. Hope.S 15.04.2019
    Ogonisko mam do zacnego Pana małą prośbę... w bardzo bliskiej przyszłości. Mogę ?
  • Ogonisko 15.04.2019
    Uprzedzania z góry, jestem gołosłowny.
  • Ogonisko 15.04.2019
    Ogonisko * uprzedzam.
  • A. Hope.S 16.04.2019
    Ogonisko nie ta fala Wiesiu... chciałam cię prosić abyś zajrzał w moje poprzednie rozdziały i napisał gdzie tekst jest niezrozumiały, lub domaga poprawy. Tego bym sobie życzyła, by ktoś wyłapał moje błędy, ponieważ mój tok myślenia jest czasem inny niż od zwykłych czytelników.
    P.s Bym sie odwdzięczyła za twoją pomoc.
  • yanko wojownik 17.04.2019
    A. Hope.S S Nie ze złośliwości, a naprawdę z sympatii - jesteś inteligentna i przejdziesz nad tym, bez żalu, pokażesz, żeś faktycznie wojowniczka, boś jest,.
    - Na zimno kalkulując na korektę z dobrych chęci bym nie nie liczył, użytkownicy coś tam podpowiedzą, jednak ze stałych raczej nikt się nie zadeklaruje - takie mam wrażenie, i nie ma co mieć
    im tego za złe, bo przecież przychodzą tu z pasji, niektórzy dla rekreacji, pomiędzy swoimi zadaniami w codziennej egzystencji, ale szansa jest, że może ktoś z zewnątrz zauważy (mógł zauważyć - już nie) i zaproponować. Szkoda że jesteś niecierpliwa. Podobno to Twoja druga powieść, ale nie potwierdzona informacja.









    .
  • yanko wojownik 17.04.2019
    A. Hope.S. Mnie się wydaje, że nie licząc zapewne istniejąc subkont, to tutaj czytelnik = autor - zasadniczo.
  • yanko wojownik 17.04.2019
    A. Hope.S

    PS
    To tyle i porzucam temat - bądź dalej aktywną użytkowniczką portalu i dobrą koleżanką, bo jesteś zajefajna bardzo.
  • Ogonisko 17.04.2019
    A. Hope.S trudno jest wyłapać błędy, jeśli usunęłaś swoje teksty. Co się stało Hope?
  • yanko wojownik 17.04.2019
    znów zostawiłem kropkę od poszerzania horyzontów... - tak mam zawężony. ta informacja - znaczy może mylna - tak mi tylko coś się obiło.
  • Ogonisko 17.04.2019
    Myślałem, że mi się przeglądarka zawiesiła w telefonie, a to tylko zwinna kropka.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania