XXX

XXX

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Józef Kemilk 04.04.2019
    Wyprzedziłem innych i masz średnią pięć:) Wiem, że to chwilowe, bo przecież jak tak można. Dzięki uni mówimy, piszemy i rachujemy. A tak byśmy mieszkali jak w buszu afrykańskim. Tyle nam dali, niemal jak osiołek ze stoliczka co sam się nakrywa.
  • Bogumił 04.04.2019
    Dzieki;)
  • stachuwichura 04.04.2019
    Nie trzeba być geniuszem, żeby stwierdzić, że wszystko się kiedyś rozpadnie, bo coś trwa dopóty, dopóki jest w tym jakiś interes. Z pogardą lub nie dla Boga jest to zupełnie niezwiązane...
  • Bogumił 04.04.2019
    Niby tak, ale dla wielu to nie jest oczywiste.
  • NihiluśSmurf 04.04.2019
    Bogumił, to Ty chyba nie widziałeś przebiegu konklawe. Lolz. Polecam serial "Rodzina Borgiów". Wiesz jak musiało być śmiesznie, kiedy z apokryfów klejono Biblię? Tam to pewnie szli tylko ludzi z nastawieniem mojego sąsiada idącego na zebranie wspólnoty mieszkaniowej: Idę się pokłócić i pośmiać.
  • Nefer 04.04.2019
    O, przeszedles do zaklinania rzeczywistosci niczym plemienny szaman. Zawsze to jakis postep. Zycze pomyslnych opadow deszczu.
  • NihiluśSmurf 04.04.2019
    Bogumił - za głupi, żeby myśleć, za mondry żeby przestać oddychać.
  • Zaciekawiony 04.04.2019
    Tak bardzo chciałeś dowodzić, że związek państw kończy się masakrą, że nagiąłeś chronologię do tezy. W momencie wystąpienia Zbrodni w Ponarach, Unia PL nie istniała już od 140 lat. Tak to sobie można dowodzić wszystkiego.
  • NihiluśSmurf 05.04.2019
    Kościół zaczął się mścić, bo przewidywał, że kiedyś ktoś podniesie rękę na boży majestat, a Jezus umarł za grzechy, których jeszcze nie popełniono. Nie po to Bogumił dyskutuje, żeby erudycją błyskać. Nie Bogumił? Kuń jest czorny, bo jest czorny, bo czorny jest, nie, Bogumił? Paczaj, Boguś, jaka harezja: https://youtu.be/T9iuJq4sPgA Bóg impotent - wyobrażasz sobie coś bardziej stosu godnego, przyjacielu?
  • Freya 05.04.2019
    Ma po prostu zadanie do wykonania, tak jak widać epatuje ONR-em i RN-em (obstawiam, że to jego mocodawcy), ale eksponuje także sympatie UPR-owskie. No i te religijne przesłanki, wszystko dopchane siłowo kolanem, żeby jakoś wyglądało ponętnie dla ludzi o niskiej świadomości. Tuba propagandowa – stare metody... :)
  • Bogumił 05.04.2019
    Freya Uśmiałem się jak norka. Freya, jednego czego ci na pewno nie mogę odmówić, to poczucia humoru. Ale wiesz, zastanawiałem się na zapisem do narodowców. Wydają mi się jedynymi sensownymi ludźmi w całym tym burdelu, choć stąpają jak chłopcy we mgle. Ale jest wśród nich dużo fajnych chłopaków i dziewczyn. Gdy jedną z nich zamknięto do więzienia, bo podrapała jakiegoś fajansa w mundurze, za to że próbował ją szarpać, w jej obronie stanęła cała Polska narodowa.
  • Freya 05.04.2019
    Bogumił; Eee... nie wierzę żebyś się tutaj tak eksploatował ze swoją "posługą" indywidualnie, jako całkowicie prywatna osoba, to by było zupełnie bez sensu. Szczególnie w obecnym czasie, gdy tak kotłują się różne formacje polityczne w kampanii przed wyborami do PE. Jejku... nie mów mi, że nadajesz z Torunia, kurde... :)))
  • Freya 05.04.2019
    Bogumił; Eee... nie wierzę żebyś się tutaj tak eksploatował ze swoją "posługą" indywidualnie, jako całkowicie prywatna osoba, to by było zupełnie bez sensu. Szczególnie w obecnym czasie, gdy tak kotłują się różne formacje polityczne w kampanii przed wyborami do PE.
    Jejku... nie mów mi, że nadajesz z Torunia, kurde... :)))
  • Nuncjusz 05.04.2019
    Freya Bogumił to Rydzyk? XD
  • Freya 05.04.2019
    Nuncjusz: Nie no co ty, taka persona tutaj... ale może być np. absolwentem rydzykowej szkoły medialnej...
  • Bogumił 05.04.2019
    Freya No po prostu poplułem monitor ze śmiechu. Dawno mnie nikt tak nie rozbawił, jak ty Freya. Jesteś w tym mistrzem;)))
  • NihiluśSmurf 05.04.2019
    "Bogumił może być asem PiSowskiego wywiadu i mnie dojadą kiedyś mandatami za przeklinanie, tak jak Ala Capone podatkami." Kiedyś się mówiło: Ty jesteś głupi, czy z SB? To może być ten kaliber człowieka.
  • Bogumił 05.04.2019
    A ty byłeś z SB czy ...?
  • Wrotycz 05.04.2019
    Rozpadł się ZSRR, Jugosławia, pewnie i UE kiedyś zniknie.
    Ale długo (jak na te obszary geograficzne) ludzie na wojnach nie ginęli. To, że bez krwawej wojny zniknął obóz warszawski - to niemal
    cud. Stąd i 4 czerwca naprawdę trzeba świętować. Niepotrzebna dygresja, sorry.
    Oczywiście, że UE ma wiele wad, lecz zalet z funkcjonowania w niej więcej. Choćby pokój na jej obszarze. Podstawowa potrzeba rozwoju.
  • Bogumił 05.04.2019
    Wrotycz, nie osłabiaj mnie, większej bredni na temat tego rzekomego pokoju zapewnionego przez UE nie słyszałem od czasu dyskusji z Angelą. CZyżbyś próbowała odebrać jej pierwszeństwo?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania