Upadają Anioły

Owa Kraina wyróżnia się tym że jest pozbawiona sensu.

Tam widzę strupieszałego, wzburzonego, niknącego, bez skazy na dobrej duszy, z cierniem w sercu, Cherubina małego.

Też właśnie spostrzegłam na bieżąco umierającego Serafina.

W zastępstwie, ja tego jestem świadoma i pewna, że plonują tam upiory, czy ten świat nie jest szalony?

Ogarnęłam wzrokiem gdy odszedł honorowy wspomożyciel, przypatrywałam się kiedy ogół zadawał mu obrażenia.

Jakby mało miał już obciążenia.

Anioł dość ma już tego lżenia.

Na moich oczach, biedny, poraniony umiera.

Coś jeszcze na pożegnanie nam śpiewa.

W ludzi już powątpiewa i myślę, że się bardzo na nas gniewa.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Florian Konrad 24.02.2019
    no cyrk, jak można pisać "Ogarnęłam wzrokiem gdy odszedł honorowy wspomożyciel, przypatrywałam się kiedy ogół zadawał mu obrażenia." :))) ciężej się nie dało?
  • Pan Buczybór 24.02.2019
    Rymy częstochowskie, ale do końca nie jestem pewien, co to właściwie jest. Na pewno nie wiersz.
  • Anonim999 24.02.2019
    Od razu cyrk. Może trochę grzeczniej. Na innym portalu ludziom się podoba. Tak to wiersz. Przepraszam ale jestem AMATORKĄ a ten portal chyba nie jest przeznaczony jedynie dla wybitnych poetów.
    Starałam się go zaszyfrować w jakiś sposob aby byl bogaty w porownania o synonimy a nie taki prosty. Szanuje Panstwa zdanie ale troche mi przykro czytając takiw komentarze bo myslalam akurat, że to jeden z tych lepszych i byłam z niego dumna wręcz ale mi przeszlo.
  • Anonim999 24.02.2019
    Myślę, że to co Pan zacytował nie jest tak strasznie niezrozumiałe czy skomplikowane aby nie doczytać się sensu zdania, już pomijajac,że ogolnie mi nie wyszlo, uważam, że normalny czlowiek od razu chwyta o co chodzi.
  • Enchanteuse 24.02.2019
    Wiesz co, tak czytam i myślę: przez to, że chciałaś nadmiernie, wyszedł komediowy efekt.
    Stąd określenie "cyrk", którego użył Florian.

    Ale... nie obrażaj się, ani nie zasmucaj zbytnio. Jasne, że to portal dla amatorów i kazdy z nas na pewno wiele z niego z tego powodu wynosi. Dlatego zamiast się martwić, wyrzucać sobie, po prostu przeczytaj na chłodno go raz jeszcze, zastanów się, dlaczego jest to złe, dlaczego się nie podoba.
    Nie od razu Kraków zbudowano :)
  • Dekaos Dondi 24.02.2019
    Anonim999→''Upadają Anioły''→ W sensie metafory, można zrozumieć, jako upadek wartości, ale nie tych, których nie powinno być, ale właśnie tych, które definiują człowieka. Ktoś chciał ofiarować dobro i został odrzucony. Poczuł się zawiedziony niezrozumieniem.
    To jeno→subiektywna interpretacja ma i mylić się mogę.
    Co do samego tekstu... no cóż... też piszę różnie. Nie taki zły. Lubię ''dziwne'' sformułowania. Pozdrawiam
  • Mia123a 24.02.2019
    Uważam że trochę przekombinowany ten cały tekst. Zbyt dużo się dzieje w każdym pojedynczym zdaniu i finalnie nie ma to wogóle sensu. Słownictwo jest dość trudne i naładowane ile wlezie w ten tekst bez potrzeby zresztą. Czasami mniej a z sensem znaczy więcej i lepiej. Ale to tylko moja opinia.
    A i tak czasami zdarza się że zgrzyta między powiedzmy zaawansowanymi użytkownikami a Początkującym. Nie na się co przejmować, rób swoje o ile chcesz robić to tutaj.
  • Anonim999 24.02.2019
    Dziękuję za konstruktywną krytykę. Taka się przydaję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania