.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Antoni 28.01.2017
    Dobre. 4 . W pisaniu staraj się walczyć nad nadmiernymi imiesłowami i używaniem przysłówków. Będę czytał Twoje teksty.
  • Mrocznyumysł 29.01.2017
    Dziękuję. Postaram się.
  • Adam T 29.01.2017
    Muszę przyznać, że zmiażdżyłeś mnie tą historią. Zestawiłeś człowieka z psem, nie dając człowiekowi żadnych szans. Do tego pies jest młody, czyli słodziak. Okrutne, bolesne w przekazie opowiadanie. Ogromna piątka:)
  • Mrocznyumysł 29.01.2017
    Dzięki. No właśnie, o ile łatwiej jest się nam pochylić nad słodkim psiakiem, niż nad śmierdzącym, brudnym bezdomnym.
  • Freya 29.01.2017
    "Strumie różnobarwnie ubranych" - strumienie
    "a poza rodzice zawsze" - a poza tym
    "po czym usiał próbując zamerdać" - usiadł
    "zaciskając szydełka czerwonych" - skrzydełka?
    Fajny tekst... głęboki przekaz.
    Po długiej nieobecności wreszcie coś nowego. Pzdr ;)
  • Mrocznyumysł 29.01.2017
    Dziękuję. Błędy zaraz poprawię. Faktycznie zrobiłem sobie przerwę. Witam wszystkich ponownie! Co do skrzydełek wiem, że się to wcale z tym nie kojarzy, ale tak się to nazywa.
  • Pasja 29.01.2017
    Pociągi bardzo często są metaforą upływającego życia. Przyjazdy i odjazdy. Świetne ujęcie bezdomności. Piątka i zdrówko
  • Mrocznyumysł 29.01.2017
    Bardzo dziękuję za komentarz i ocenę.
  • motomrówka 29.01.2017
    Bardzo dobre opowiadanie. Ha! Nie wiem co napisać. Poruszyłeś mnie bardzo tym tekstem, Mrocznyumyśle. 5
  • Mrocznyumysł 29.01.2017
    Dzięki. Cieszę się, że opowiadane wywarło aż takie wrażenie.
  • Ashley 29.01.2017
    Wow - nie wiem co więcej powiedzieć ... 5
  • Mrocznyumysł 29.01.2017
    Bardzo dziękuję
  • Dark1 31.01.2017
    Tekst dobry w swoim przekazie i szkoda, że taki krótki. Masz już w pewien sposób wyrobiony styl, co jest pozytywem w twoim pisaniu. Dlatego odważę się przyczepić czegoś innego w Twoim tekście. Mianowicie zwróć uwagę na pierwszy akapit. Przeczytaj go na głos i zobacz ile razy użyłeś wyrazu ''się''. To także zaliczamy do powtórzeń - unikaj tak dużego nagromadzenia. Powodzenia w dalszym pisaniu.
  • Mrocznyumysł 31.01.2017
    Dzięki, nie zwróciłem na to uwagi, a faktycznie sporo się ich nazbierało.
  • Mrocznyumysł 31.01.2017
    Dzięki, nie zwróciłem na to uwagi, a faktycznie sporo się ich nazbierało.
  • Szalokapel 18.02.2017
    Jestem i ja, z opóźnieniem niemałym. Komentarzem długim też się nie podpiszę - jestem na telefonie. Spróbuję wszystko dobrze i wystarczająco podsumować.
    Zacznę od tego, że dużą uwagę zwracam na opisy, lubię jak jest ich dużo, ale też bez przesady. Tutaj wszystko było idealnie wyważone. Słowa i użyte przenośnie na pewno ubarwiły sam tekst. Wygląd psa, który ze szczegolnoscia zaoferowałeś czytelnikom był świetnym "występem". Podkręcił klimat. Całość jest ślicznie złożona. Zdania trzymają się siebie wzajemnie. Najwieksze wrażenie zrobiły na mnie opisy, są naprawdę genialne. Fabuła wyszła ciekawie. Jestem wrażliwa i nie ukrywam, iż opowiadanie nakłoniło mnie do pewnego rodzaju refleksji, świetnie to obmyśliłeś. Przemyślenia bohatera dodają tego "czegoś". Trzymam kciuki za Twoje dalsze postępy literackie, Mrocznyumyśle. Pozdrawiam, Szalo.
  • Szalokapel 19.04.2017
    Mrocznyumyśle, wracaj no!
  • Mrocznyumysł 21.08.2017
    Dziękuję za komentarz i pozdrowienia. Cieszę się że tekst Ci się spodobał. Staram się, ale mam faktycznie duże problemy z aktywnością. Za co wszystkich przepraszam. Również pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania