[usunięte na czas poprawek] Usłyszeć śmierć - Rozdział 16: Człowiek, którego znałam w dzieciństwie

 

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Canulas 07.09.2017
    Lucinda, Lucinda. Szybko, Lucindo. O tutaj. Na samym początku.

    Sporo czasu minęło, odkąd publikowałam poprzednią część tego opowiadania,ale. - trza nieco odsunąć, ale. (nie ma za co) ;)
    Uff, troszkę lepiej. Ps. Nie czytałem, bo trza od pierwszej, więc bardziej na "Granicę" będę póki co stawiał.
  • Lucinda 07.09.2017
    Dziękuję, Canulasie. Brak spacji poprawiłam. Tak to jest, jak się za szybko pisze...
  • Canulas 07.09.2017
    Lucinda Bałem się, że się obrazisz czy coś, ale wszystko w dobrej wierze.
    A w ogóle, to fajnie, że zrobiłaś błęd. Czyli jesteś śmiertelna ;)
  • Lucinda 07.09.2017
    Canulas, dlaczego miałabym się obrazić? Jeśli jakieś zastrzeżenie jest słuszne, to pozostaje mi przyjąć do wiadomości i podziękować, a jeśli bym się z czymś nie zgadzała, zawsze można pociągnąć rozmowę i dojść do jakiegoś wniosku z drugą osobą. Krytyki się nie boję, byle byłaby uzasadniona, a tu chodziło o zwykłą spację, więc nie ma się co kłócić. Podobne usterki mi się zdarzają ostatnio, jeśli nie przyglądam się tekstowi na ekranie, bo po prostu za szybko piszę i spacja mi czasem nie wskoczy.
    Cieszę się, że dowiodłam swojego człowieczeństwa :)
  • Marzycielka29 07.09.2017
    Te opowiadanie jest zupełnie z innej beczki niż poprzednie, ale równie interesujące i mające w sobie klimat, który Stworzylas. Czytałam je choc nie tak często jak "Granice" co nie zmienia faktu, ze podobało mi sie. Musze przypomnieć sobie wcześniejsze rozdziały, a za ten 5
  • Lucinda 07.09.2017
    Cieszę się w takim razie, że Ci się podobało, Marzycielko, i mam nadzieję, że wrażenie to nie minie wraz z następnymi rozdziałami :)
  • Freya 08.09.2017
    Szyfr jest bardzo przebiegły; już samo to, że posiada znaki diakrytyczne powinno zmylić wszystkich. Masz fajną zdolność pisania rozciągłego tekstu, który może być znośnym dla czytelnika. Pozdrawiam. ;)
  • Lucinda 08.09.2017
    Dziękuję i pozostaje mi mieć nadzieję, że z kolejnymi rozdziałami tekst nadal będzie znośny :)
  • KarolaKorman 08.09.2017
    ,, że jeśli toś czytał na bieżąco,'' - ktoś

    Nie musiała o nic prosić, sam zrozumiał, że postąpił zbyt pochopnie. Może wreszcie i relacje z ojcem się poprawią. Cieszę się, że wróciłaś do tego opowiadania. Zostawiam 5 i czekam na ciąg dalszy. Pozdrawiam :)
  • Lucinda 08.09.2017
    Miło mi Cię tu widzieć :) Opowiadania nawet przez chwilę nie zamierzałam porzucić i liczę, że uda mi się pchnąć je do przodu. Literówkę poprawiłam, może kiedyś nauczę się, żeby czytać, co piszę :D Dziękuję za wizytę :)
  • Louis 10.09.2017
    Nie wiem czy dobrze myślę, ale wydaję mi się, że to jej ojciec jest zabójcą. Hmmm Podobają mi się opowiadania, chociaż nie za bardzo znam się na muzyce i nie lubie kryminałów, ale ta seria jest naprawdę dobra i mnie wkręciła. Tak jak Granica :) Super piszesz :)
  • Louis 04.10.2017
    Będą jeszcze kolejne części? Pozdrawiam :)
  • Lucinda 05.10.2017
    Będą na pewno, nie wiem tylko jeszcze kiedy. Przez większość września miałam trochę pracy przy bitwach literackich, a muszę sobie całość odświeżyć, żeby dobrze z tym ruszyć, ale mam nadzieję, że nie potrwa to długo. Również pozdrawiam :)
  • NataliaO 27.11.2017
    to opowiadanie ma dobry klimat, taką dobrą barwę i zapowiada się, że nic nie będzie tu proste... 5 :))
  • Lucinda 28.11.2017
    Dziękuję za wizytę :) Sądziłam, że ta seria utonie sobie w odmętach opowi, tak wolno pisana... Miło jednak, że dotarłaś aż tutaj. Prosto nie miało być i raczej do samego końca nie będzie. Najgorsze, co mogłoby mi się tu przydarzyć, to zaplątać się w tym wszystkim.
  • Neli 23.04.2020
    Wracam tutaj po 3 latach, bo za niedługo matura i tak naprawdę dzięki Tobie nauczyłam się interpunkcji i poprawnego pisania, więc wielkie dzięki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania