Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Dekaos Dondi 08.12.2017
    ''błękit nad nimi zakwita'' Ładny wiersz -pozwala wczuć się w drzewa. Jakby były - ''kimś'' a nie ''czymś''. Aktualnie czytam - ''Sekretne życie drzew''
    Może stąd - tak napisałem. Pozdrawiam Cię Artbook. - 5
  • Anonim 08.12.2017
    Dzięki Dekaos Dondi :-) Ten zabieg, który dostrzegłeś: "Jakby były - ''kimś'' a nie ''czymś'" - to antropomorfizacja. Fajnie, że zwróciłeś uwagę na ten szczegół :-) Dziękuję za komentarz i ocenę, pozdrawiam !
  • Pasja 08.12.2017
    zwolniły swój bieg
    na chwilę snu
    będąc znakiem
    refleksji - bo drzewa tak zwyczajnie budzą się, aby złapać trochę uśmiechu. Pędzą w swoim rytmie nie widzą po drodze, tego, że żyjemy i trzeba przystanąć i odpocząć. Przemyśleć i zapomnieć.
    Bardzo miłego:) 5
  • Anonim 08.12.2017
    Witaj pasja :-) Tak, drzewa wbrew pozorom, żyją z nami w komitywie ;-) Teraz są bez liści i zieleni, która cieszy oko, ale szczerze mówiąc chciałem zobaczyć w nich coś więcej niż stojące czarne drzewa...pozdrawiam i dziękuje za komentarz oraz ocenę ! :-)
  • Tina12 08.12.2017
    Gdy ludzie mogli być tak mądrzy jak te wiekowe drzewa.
  • Anonim 08.12.2017
    O tak, niektórym gatunkom drzew można pozazdrościć lat...na przykład takie sekwoje, potrafią pożyć nawet tysiące ;-) Pozdrawiam i dziękuję za wizytę Tina12 :-)
  • Tina12 08.12.2017
    Artbook
    Wiem w USA w parku Yosemite są piękne sekwoje. I jeśli kiedyś mój skromny budżet pozwoli odwiedze to miejsce.
  • Tina12 08.12.2017
    Tina12
    Oczywiście zaraz po wizycie w Austaralii

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania