.

.

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (63)

  • Anonim 22.03.2017
    hejka Ela.
  • betti 22.03.2017
    Witam. Widzę, że zdałaś sobie trud... to miłe.
  • Anonim 22.03.2017
    nie zadałam sobie trudu, ty zwykła pamięć, trudno zapomnieć Elę xd
  • Anonim 22.03.2017
    to*
  • betti 22.03.2017
    Niektórzy tak twierdzą, ale im nie wierzę...
  • Anonim 22.03.2017
    pamiętam wszystkich, których spotkałam na swojej drodze, Ciebie Elu, nie zbyt miło wspominam :)
    ale podoba mi się walka o dobre wiersze, walcz więc, niech lud pisze dobrą poezję.
    kiedyś przyleci ófo i oceni.
  • betti 22.03.2017
    Domyśliłam się... musiałam się po Tobie przejechać. Przypuszczam, że gdybyś napisała dobry wiersz, taka sytuacja nie miałaby miejsca.

    Pozdrawiam.elka.
  • Nuncjusz 22.03.2017
    betti elka - w skrócie butelka
  • Anonim 22.03.2017
    skądże :) nie miałam przyjemności.
    ale wiersz pamiętam.
  • Okropny 22.03.2017
    To już nie wiadomo, Elka czy betti
  • betti 22.03.2017
    Okropny, elka oczywiście, Nie mogłam jednak tak się tutaj zarejesrtować, ponieważ ten nick, był już w obiegu, razem ze wszystkimi elami itd, dlatego betti, od Elizabeth
  • Okropny 22.03.2017
    betti i zdecydowałaś się już co do swojego wieku? Ustaliłaś, na ile opowijczykom chcesz zdradzić o sobie; oraz czy dasz nam znać, co to za elitarne forum, gdzie nie dorastamy do pięt?
  • Neurotyk 22.03.2017
    poema.pl
  • betti 22.03.2017
    Okropny, przyszłam tutaj z Ósmego piętra. Można się tam dużo nauczyć, bo oceniają poeci, między innymi Tadeusz Knyziak [Coobus], Leon Gutner itd.
    Gdy zaczynałam swoją przygodę z poezją, straszono mnie, żebym właśnie tam wystawiła swoje wiersze, a przekonam się, jaką jestem grafomanką. No cóż, na początku było faktycznie ciężko, ale ktoś dopatrzył się u mnie talentu i objął patronatem. Dzisiaj chcę zwrócić dług, zanim wyrzucę pióro.
    Chciałam przekazać Wam odrobinę mojej wiedzy i wtedy Was tam wysłać. Jednak po drodze, ktoś sobie przypomniał o PP, gdzie wystawiłam może ze dwa wiersze.

    I to by było na tyle.
    Pozdrawiam.elka.
  • Nuncjusz 22.03.2017
    Fajny wierszyk, romeo julia te sprawy, betti nie wymiekaj przypadkiem, ja cie lubię :)
  • betti 22.03.2017
    Dziękuję, że chociaż Ty doceniasz, to co robię tutaj.
  • bagno 22.03.2017
    No i dupa
  • Szudracz 22.03.2017
    Dupa w szafie
  • Pasja 22.03.2017
    Jaka dupa?
  • Noren72 22.03.2017
    Oto poszlaka drogi "Łot&Son i e"
  • Szudracz 22.03.2017
    Ta z kawału, przynajmniej będzie zabawnie.:)
  • bagno 22.03.2017
    A co do tego zacnego forum to jest to to z którego po zwróceniu uwagi zniknęłaś poetko?
  • Anonim 22.03.2017
    czy to nie wszystko jedno, elka czy butelka;
    tak a propos Ela, mam taki wierszyk, ale czegoś w nim brak, nie mam pojęcia o co kaman, dasz radę pomóc?
  • betti 22.03.2017
    Dawaj ten wierszyk, zobaczymy, ile w nim życia.
  • Anonim 22.03.2017
    a co to znaczy zobaczymy, to jakaś komisja, jury z chałtury? dobra wstawię, bardzo się natrudziłam, może coś będzie z tego.
  • Pan Buczybór 22.03.2017
    Kolejny wiersz prosto z Werony. Chyba lubisz Włochy, co nie? 5
  • betti 22.03.2017
    Lubię Szekspira.

    Pozdrawiam.elka.
  • Neurotyk 22.03.2017
    Już Cię ktoś nie lubi (vide: średnia).
  • betti 22.03.2017
    Ty też?
  • Neurotyk 22.03.2017
    Ja? Nie, lubię, jeśli można tak powiedzieć o kimś, kogo się nie zna, tylko czytało się kilka wpisów :)
  • Anonim 22.03.2017
    mleczko

    stałam sobie na ulicy
    tej jedynej w mej dzielnicy
    przejeżdżała ciężarówka
    zamuczała z wewnątrz krówka
    chciało mi się bardzo mleka
    zawołałam więc z daleka
    proszę pana proszę pana
    tam są tańce u cygana
    i cyganki w pięknych chustach
    co czytają Marcel Proust'a
    nic nie słyszał pan kierowca
    rejestracja była obca.
  • betti 22.03.2017
    Przepiękny, wstawiaj od razu na Ósme.

    Pozdrawiam.elka.
  • Neurotyk 22.03.2017
    http://osme-pietro.pl/
  • Anonim 22.03.2017
    nie, dziękuję, albowiem lękam się wysokości.
  • Anonim 22.03.2017
    ale może coś jednak więcej by się zdało napisać, co Elu? tak się starałam :(
  • betti 22.03.2017
    Nie lękaj się, mam tam przyjaciół, mogę im Ciebie polecić, komu jak komu, ale mi na pewno nie odmówią...
  • Anonim 22.03.2017
    ale co mi da ósme piętro? to opowi jest gorsze, bo na parterze? tak się nie godzi Elu, to dobry portal, bardzo miłe nicki.
  • Noren72 22.03.2017
    Z ósmego piętra będziesz mogła spoglądać z góry. Na innych.
  • Anonim 22.03.2017
    jasne, zakręci mnie się w głowie, i zlecę, i tyle było tego włażenia na ósme pięterko. to ja se wolę na parterku w sweterku. mogę?
  • betti 22.03.2017
    Zbyszku, Ty już trochę załapałeś, o co chodzi w poezji... jeżeli będziesz pracował, Ósme piętro niedługo stanie przed Tobą otworem. Jeszcze trochę...
  • Noren72 22.03.2017
    Elu, nie kuszą mnie złotogłowia, ni laury. Wspomnij, proszę, o tym jak wspomniałem, iż nie jestem poetą. Nie piszę wierszy, a to, co tutaj zamieszczam jest tylko wpisem, niczym więcej.
  • Neurotyk 22.03.2017
    betti, to ósme piętro to jakieś niezborny w warstwie technologicznej – to zwykłe forum...
  • betti 22.03.2017
    Zbyszku, możesz być poetą i to, czy nim będziesz, zależy tylko od Ciebie. Od razu zwróciłam uwagę, że coś Ci w duszy gra, tylko trzeba to oszlifować, jak brylanty.

    Trzymaj się cieplutko.
  • betti 22.03.2017
    Neurotyk, gdy wstawisz tam wiersz, wtedy zobaczysz, że to nie jest zwykłe forum.
  • Neurotyk 22.03.2017
    betti, ee tam, nic mnie nie zaskoczy!
  • betti 22.03.2017
    Neurotyk, a wstawiłeś tam wiersz?
  • Neurotyk 22.03.2017
    betti, nie, ale byłem na Poemie i wiem, co to znaczy krytyka :)
  • betti 22.03.2017
    Nie wiem, jaka krytyka była na Poemie, więc ciężko mi się odnieść.
  • Neurotyk 22.03.2017
    betti, krytyka, między innymi krytyków z zawodu oraz autorów z książkowymi publikacjami.
  • betti 22.03.2017
    Znam tylko Algę z Poemy, bo pisała na Ósmym, że też tam wystawia. Dobre były jej wiersze. Tyle mogę powiedzieć.
  • Okropny 22.03.2017
    a, chuj, list otwarty do betti mogę zostawić tutaj

    betti:
    jestem z innej bajki - nie będę srał wzniosłymi strofkami, pisał grzecznie, przykładnie i ładnie, a już na pewno nie po to, żeby czytelnik był zadowolony. Jestem lujem, i żaden user z żadnego forum, żadną krytyką czy 'dobrą radą' mi nagle nie wjedzie na ambicję, żebym, nie wiem, pisał ładniej czy lepiej, czy stawiał ładniej przecinki albo się pierdolił z wielkością liter na początku zdań - bo jemu się tak spodoba bardziej, bo on jest uznanym kurwa mistrzem słowa, a ty jesteś jego spijaczką słów, chłonniczką popleczniczką i ogólnie poetyka kulawika w małym palcu. Chuj mnie to boli, czy jestem poprawny czy nie w swojej poezji. Mnie inaczej uczyli - poezji nie będzie mi definiował żaden psychopatol - może sobie podefiniować po swojemu, a jak uzna że jestem grafomanem, czy też mam talent ale brakuje mi... czegoś, to good for him, słońce. Wisi mi to i powiewa, nie piszę dla uznania czy dla szlifowania warsztatu ani już w ogóle dla kogoś innego. Piszę, bo piszę. Tak samo spawam, maluję i odlewam. Będę chciał sobie odlać dzika z mosiądzu, chuja z silikonu czy zespawać maskę ze starej sprężyny - to sobie zrobię. Możesz powiedzieć, co o tym sądzisz, albo że ty zrobiłabyś to inaczej, spoko. Ale mówienie mi, że zrobiłem coś źle - i to jest źle, naprawdę, ty tak stwierdzasz i to, że ja się nie zgadzam świadczy o moim niedojebaniu - możesz sobie wsadzić.
  • betti 22.03.2017
    Okropny, nie musisz pisać grzecznie, wzniośle itd. Ty pisz przede wszystkim dobrze.
  • Okropny 22.03.2017
    ja swoje powiedziałem, a teraz proponuję, żebyś wzięła to sobie do serca.
  • betti 22.03.2017
    Okropny, co mam wziąć sobie do serca? Że nie masz ambicji?
  • Okropny 22.03.2017
    że mam, ale jej nie pojmiesz, bo za dużo ciebie w tobie. You're so full of yourself, jak powiedziałby jakiś anglofon
  • betti 22.03.2017
    Skoro tak uważasz...
  • Anonim 22.03.2017
    mleczko

    stałam sobie na ulicy
    tej jedynej w mej dzielnicy
    przejeżdżała ciężarówka
    zamuczała z wewnątrz krówka
    chciało mi się bardzo mleka
    zawołałam więc z daleka
    proszę pana proszę pana
    tam są tańce u cygana
    i cyganki w pięknych chustach
    co czytają Marcel Proust'a
    nie zrozumiał pan kierowca
    rejestracja była obca.


    wydedukowałam, i jest majstersztyk :) Elu, for U.
  • Footloose 22.03.2017
    Bardziej mnie poruszają komentarze pod Twoimi wierszami, niż one same. Tyle w nich głębi.
  • gnuj 22.03.2017
    okrpony ty tepy chuju masz 1 na wszystkich textach za to szkalwoanie betti chuju
  • betti 22.03.2017
    Fakt, te wiersze są do niczego, oczywiście poza wierszem Świnki, która prezentuje się z taką poezją liryczną, że po prostu brak mi słów, na wyrażenie uznania. Nie wiedziałam, że Świnki mają tyle ukrytego talentu...
  • Anonim 22.03.2017
    chyba zmienię nick, dziękuję Ela, jesteś nieoceniona.
  • Anonim 22.03.2017
    albo niedoceniona.
  • betti 22.03.2017
    To już Twoja decyzja, czy zmienisz, czy nie. Ja szczerze mówiąc różnicy nie widzę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania