UWAGA SPOILER - FilipzKonopii

Serwus!

 

Gotowi na kolejny UWAGA SPOILER? - Nie! Rozkręcam serię, dlatego będę z początku spamował wpisami. Większości, która się wypowiedziała, pomysł się spodobał. Forma już nie koniecznie...ale to nie pomidorówka, żeby każdy lubił ;) Dzisiaj...tj. w dzień pisania, a nie dodania tekstu - rzucił mi się w oczy Pan FilipzKonopii. To pewnie za sprawą ciekawego avka. Postanowiłem, więc przejrzeć jego teksty. Losowo wybrałem dwa, a mianowicie: ,,Upał'' i ,,Śwagier''. Spodobał mi się wpis Filipa na grupie, że woli dodać jeden spójny tekst niż tasiemca, którego przeczytają nieliczni. I otóż ja się całkowicie zgadzam z tym użytkownikiem!

Zostając jeszcze chwilę przy temacie. Nie uważacie, że jeśli ktoś tworzy 10 serii na raz, to nie każdej może poświęcić 100% siebie?

,,Upał'' jest wierszem...przyjemnym, niebanalnym. Łatwo się go czyta, ale nie będę się nad nim dłużej rozwodził, bo i nie wiem co powiedzieć. Przejdę, więc do drugiego tekstu. ,,Śwagier'' podpasował mi nie tylko pod względem formy, ale i tematu.

Już na początku poznajemy tutaj typowego Janusza cebulaka i jego syna Sebę. Wstęp jest jak dla mnie epicki. Zabawny, zgrabnie napisany, a przede wszystkim trochę prawdziwy. Nasuwa mi się jedno określenie - satyra. Warto też zwrócić uwagę na osobę mówiącą w tekście. Ja odebrałem go jako...takiego marudę, pana z wysokich sfer, który ma się za lepszego.

Jak już wspomniałem, początek tekstu bardzo mi się podobał. Z czasem poziom humoru trochę się sypie, ale szybko wraca na poziom. Cieszę się, że mogłem znaleźć tutaj coś po prostu zabawnego. Przyjemne oderwanie się. Dlatego polecam wam ,,Śwagra'' bo jest krótki, a konkretny w dodatku zabawny. Na pewno zajrzę jeszcze na profil FilipazKonopii i mam nadzieję, że się tam spotkamy.

To by było tylę na dzisiaj. Co prawda krócej niż poprzednio, ale też nie chcę waz przytłoczyć ścianą tekstu. Na koniec zdradzę, że teraz zastanawiam się nad ,,twórczością" pewnej Pani, która ostatnio jest mało aktywna. Domyślacie się może, o kogo chodzi?

PS. Strzeżcie się nadinterpretacji.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Majeczuunia 03.05.2015
    Niektóre teksty masz naprawdę urywające dupę, a w następnej kolejności zajmiesz się BreezyLove :)
  • Nithael 03.05.2015
    UWAGA SPOILER- dominator parkietu ;) Czekałem na kolejną recenzję i jest :) Dziś było spokojnie :) Szkoda że tak krótko napisałeś, ale wiadomo, nie zawsze co długie jest dobre ;) Daje 5 i czekam na kolejne wydania :) Tak trzymać ! :)
  • Nithael 03.05.2015
    BreezyLove, no właśnie co z nią ? Pustka i smutek gdy jej nie ma :(
  • Ekler 03.05.2015
    Przepraszam, nie podałem adresów do tekstów.
    Linki:
    Śwagier : http://www.opowi.pl/swagier-a4345/
    Upał : http://www.opowi.pl/upal-a4363/
  • Anonim 03.05.2015
    he he
    no w sumie to pean pochwalny
    aż się rumienie
    dzięki :shy:
  • KarolaKorman 03.05.2015
    Będę śledzić kolejne :)
  • Neli 03.05.2015
    Fajny ten pomysl ze Spoilerem.
  • BreezyLove 04.05.2015
    Nithael wróciłam :) Twój komentarz wywołał uśmiech na mojej twarzy :)
  • Nithael 04.05.2015
    BreezyLove o rany jesteś :D a myślałem że Cię już porwał jakiś zbirowaty książę i nie chce Cię nam oddać :P
  • BreezyLove 04.05.2015
    Nie mogłam opuścić swoich wiernych fanów :p
  • KarolaKorman 04.05.2015
    A księcia to ona pewnie więzi gdzieś w swoich piwnicach :)
  • BreezyLove 05.05.2015
    Zgadłaś Karola ;) uwięziłam księcia i wróciłam do was :)
  • Ekler 05.05.2015
    Kim jest książę i dlaczego jego piwnica jest pod moim wpisem ;_; ?
  • xnobodyperfectx 05.05.2015
    Może to ty jesteś w piwnicy?
  • Lubie zabawne teksty które nie są poważne do bólu dupy więc na pewno zajrzę do "Szwagiera" ale wiersz sobie odpuszczę ze względu na swoją awersję do poezji.
  • Anonim 01.07.2015
    Jacek, ale spróbuj chociaż, wiersz jest jebnięty, może akurat Ci przypasuje :)
  • Vampircia 27.02.2016
    Zgadzam się, że tworzenie 10 serii na raz to nie jest dobry pomysł. Ja bym miała problem już z dwoma jednocześnie. Aczkolwiek ja stanę w obronie tasiemców. Cenię ludzi, którzy tworzą dłuższe teksty i konsekwentnie rozbudowują własny wszechświat. Przykre jest dla mnie, że wkroczyliśmy w czasy, w których maksymalny czas skupienia internauty jest tak krótki, że coś dłuższego niż kilka stron już go przerasta. "Co prawda krócej niż poprzednio, ale też nie chcę waz przytłoczyć ścianą tekstu" - jeśli pozostałe recenzje są dłuższe, to dla mnie jest to jak najbardziej plusem:)
  • Nuncjusz 06.12.2016
    Ktoś czuje się na siłach reaktywować ten pomysł Eklera?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania