Uzależnienie Miłości

Wstęp

Witajcie jestem Oliwia i chodzę do szkoły w Los Angeles. Mam 15 lat i mieszkam z mamą w domku jednorodzinnym który znajduje się kilka metrów od szkoły. Mieszkam tylko z mamą, ponieważ tok temu moja mama rozwiodła się z moim ojcem, tata nadużywał alkoholu więc mama postanowiła złożyć pozew o rozwód. Szczerze bardzo się z tego powodu cieszę mamy spokój. Jeszcze rok temu mieszkałam w Polsce miałam mnóstwo przyjaciół i super przyjaciółkę Martynę, byłam wtedy blisko brata który został w Polsce bo założył już rodzine, ma super narzeczoną Olę i wspaniałego syna Doriana. Przeprowadziłam się do Los Angeles trochę przez mojego cruscha Paytona już w 2019 roku w sylwestra zaczęłam się nim jarać jest taki seksowny. Bałam się przeprowadzić do innego kraju niż polski ale przywykłam już to tego klimatu. Przyjechałam tu w pierwszy miesiąc wakacji więc dopiero teraz będę szla do szkoły. Cieszę się bi zobaczę tam Paytona ale boje się swojej reakcji.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To dopiero pierwsza cześć a mam ich sporo <3

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Targówek 29.05.2020
    Widać, że tekst jest pisany przez typową instagramową nastolatkę wpatrzoną w Zachód. Postawię 3 na zachętę i z nadzieją, że poprawisz styl, ale to jedyne co mogę zrobić.
  • DEMONul1234 29.05.2020
    Nie stawiam ocen pierwszym opowiadaniom na profilu każdego nowicjusza, więc tu też tego nie zrobię. Co do tekstu... No nie wiem. Fragment trochę wyrwany z kontekstu, nie wiadomo czy to biografia, czy jakaś fikcja. Zarysu fabuły też brak. Rozumiem, że to pierwsza część itd, no ale powinno się dać czytelnikowi jakiś zarys, by chciał to dalej czytać.
  • Pan Buczybór 29.05.2020
    Napisanie "Polska" z małej litery to już dość znaczący błąd...
    Przede wszystkim leży interpunkcja. I masz masę powtórzeń. Narracyjnie jest chaotycznie, nijako, zbyt bardzo skrótowo
  • Akwadar 29.05.2020
    O, cholercia...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania