...

...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • littlelies 23.12.2015
    Cześć. Nie mogę napisać czegoś typu " ciekawy pomysł", ponieważ nie umiem wyobrazić sobie dalszego ciazgu tej historii. Mimo to może okazać się ciekawa po rozwinięciu. Tekst sprawił mi wiele trudności z przeczytaniem go. Jest w nim dość dużo poważnych błędów, postaram się wymienić kilka z nich:
    1. "Moment, w których chumury zasłaniały je był" - *chmury
    2. "Wyglądał to jakby wtopił się w podłoże" - *wyglądało to
    3. "Czerwone baleriny uderzały o kostkę" - czyje baleriny? W tekście nie ma nic o tym.
    4. " Pierwsze uderzenie o podłoże, drugie i brak uderzenia." - myslę, że lepiej by było gdyby było tak: ...drugie i brak kolejnego...
    5. " Bestia zwiła się z bólu." - *zwijała lub zwinęła
    6. "...została uszkodzona, ale mała koturna zadała jej nie mały ból." - czyja koturna?
    7. "Podniósł drobne ciało i ruszył w stronę domu." - kto podniósł i czyje ciało?
    8. "...ukazując czarne jak węgiel oczy, po chwili opadły spowrotem." - *które po chwili opadły, *z powrotem
    Poza tym są jeszcze inne błędy.
    1. Skoro słońce świeciło mocno, a chmur było mało, to jakim cudem przesłoniły słońce na tyle, że nie było nic widać?
    2. Dziewczynka nie widziała metrowego węża? To raczej dziwne.
    Więcej błędów nie znalazłam, ale to nie znaczy, że ich nie ma. Opowiadanie mnie nie zchwyciło, ale może później będzie lepiej. Powodzenia z dalszymi częściami. Zostawiam 3 :)
  • persse 23.12.2015
    myslałam, że z kontekstu da się odnieść czyje to baleriny oraz kto kogo podnosi. Co do słońca to po prostu zakryła słońce i zatrzymała promienie, nie wszystkie. Oczywiście nie będe się kłócić tylko popracuje nad tym, by nie było jakichś niejasności.
  • littlelies 23.12.2015
    Oczywiście, z kontekstu można wynieść o kogo chodzi, jednak "przerwa" pomiędzy tymi fragmentami jest zbyt długa i można się pogubić. :) Jednak to tylko moja opinia. Może ktoś inny uważa inaczej i odnalazłby się tam.
  • persse 23.12.2015
    littlelies W sumie tak to czytam i może faktycznie trzeba było napisać do kogo należą ;)
  • persse 23.12.2015
    chmura zakryła słońce*
  • Maleńkaa 23.12.2015
    Pomysł jest dobry, jednak nie mogę powiedzieć, że ciekawy, ponieważ nie mogę sobie wyobrazić dalszego toku tej historii. Jeśli wymyślisz coś interesującego dalej, to z pewnością będę czytać, na razie 4 i powodzenia w dalszym pisaniu! ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania