.

.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Dekaos Dondi 11.11.2018
    Fajnie napisane i przemyślenia jak trzeba. Bo tak to czasami jest, że nie wiadomo...Pozdrawiam→5
    "uda się spokojnie w swoją drogę" - ciut nie pasi chyba... w nieznanym kierunku? albo jakoś tak?
  • xfhc 11.11.2018
    Dzięki za przeczytanie!
  • Canulas 11.11.2018
    Szeroko i ciekawie rozpisana sytuacja życiowa. Jednak od strony sensu, to te dywagacje wydają mi się mocno nadmuchane. Czy lepiej tak, a może lepiej tak?
    Ja wiem, że rozpisanie, lekkie przejaskrawienie czy nawet, miejscami, ocieranie się o kuriozum, służy samemu teksyowi i ok, ale od strony samego przedstawionego problemu tego w żaden sposób nie kupuję.
    Nie kupuję klasyfikowania ludzi pod żadnym kątem. A jeśli w tekście występuje coś takiego:

    "Ostatnim z widoków jaki młody człowiek ma ochotę zobaczyć jadąc wieczorem zatłoczonym autobusem, w którym brakuje wolnych miejsc, jest wsiadająca do niego, starsza pani przy kości." - to pomimo ociekających złotem, pięknych zdań i światłych przemyśleń, tekst jest dla mnie nie do uratowania. Ja jestem od razu z marszu bardzo negatywnie nastawiony i raczej późniejsze" wygładzacze" czy śmichy-chichy tego nie odmieniają.

    Prosta piłka.
    Zapytać kobiety czy chce usiąść i na bazie jej odpowiedzi, wsrać albo nie.
    Nie oceniam, bo gryzie mi się dobry zapis z podjęciem tematu jako takiego.
  • xfhc 14.11.2018
    Po czasie, masz rację, pierwsze zdanie można by napisać od nowa, i zmienić narrację na 1 os.
    Dzięki za komentarz!
  • Szudracz 11.11.2018
    Wsrać :) Can no wiesz co? Ja bym nie skorzystała z takiej propozycji. :))))
  • Canulas 11.11.2018
    Cicho tam, Szu. Nie śmiszkuj, bo jak do Ciebie wsranę...
  • Szudracz 11.11.2018
    Can Chciałbyś. :)) Łzy poleciały. Dzięki. :)
  • Canulas 11.11.2018
    Ech, Szu, Szu.
  • Nuncjusz 11.11.2018
    Mnie akurat ten problem nurtuje od dawna i uważam, że należy dac odpór sapiącym, starym babom, które notorycznie "umierają" tylko w środkach komunikacji miejskiej. Poza nimi mają wigor i więcej sił ode mnie.
    Sam jestem już staruchem, ale taka postawą tych babek się brzydzę.
    Nigdy nie miałem takich rozkmin i dylematów moralnych - stare baby jebać prądem!
  • sensol 11.11.2018
    :) wspaniały popis dialektyki. dobre!
  • Freya 11.11.2018
    Jednak ustępuję choć wiem, że często jest to roszczeniowa postawa tych osób, które bezzasadnie chcą se siąść...
    Kiedyś jechałem zatłoczonym nocniakiem i jedno miejsce było wolne - nikt tam nie siadał. Obadałem sprawę z dystansu, bo było to ciekawe... i już wiedziałem o co biega, więc przedmieściem się trochę dalej - jednak mając na uwadze zaistniałą sytuację. Znalazła się pani, która chciała wykorzystać bezmyślność innych... i natychmiast se tam klapnęła na ten fotel jebany.
    Dalej już nie obserwowałem, a i dobrze, że zaraz mogłem wysiąść, bo było teges dla mnie.
    Całe sedno tkwi w tym, że to siedzenie było całkowicie zarzygane - dosłownie wypełnione rzygami było całe siedzisko. Chujowa sprawa... :) Pzdr
  • kalaallisut 11.11.2018
    Ohyda ! ;)
  • kalaallisut 11.11.2018
    Hej, i ja takie sytuacje miewałam, też puszczałam takie Panie;) Podoba mi się tekst... pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania