-

-

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Okropny 07.05.2018
    Hallway - Highway.
  • Okropny 07.05.2018
    "jak wokalista z KISS'a." Jak wokalista KISS.

    Fajne. Salutuję.
  • Cyber.Wiedźma 07.05.2018
    Okropny, woooo... chyba pierwszy raz u mnie jesteś.
    Taki błąd zrobiłam? Oł noł! Będę się biczować do szóstej!
  • Okropny 07.05.2018
    Cyber.Wiedźma nie, bywalem u Ciebie zaraz na samym poczatku...
  • Cyber.Wiedźma 07.05.2018
    Okropny, serio? No patrz. Musiałam przegapić.
  • Okropny 07.05.2018
    Cyber.Wiedźma czytalem Reda do jakiegos czasu, a potem się zniechęciłem (tym obleganiem forum, szczerze mówiąc)
  • Cyber.Wiedźma 07.05.2018
    Okropny, Red to gówno. Wyrzuć z pamięci lub zamień na coś ciekawszego.
  • Okropny 07.05.2018
    Cyber.Wiedźma Red czy obleganie?
  • Cyber.Wiedźma 07.05.2018
    Okropny, najlepiej wszystko.
  • Okropny 07.05.2018
    Cyber.Wiedźma a, nie pierdol
    wrócę tu jeszcze, yo
  • Anonim 07.05.2018
    Ale się uśmiałem ;-D
    Wyobraźnia poszła w ruch i ... znalazłem się, dzięki Twojemu tekstowi, w autobusie...
    Jako jeden z pasażerów, dołączyłem się do:
    "Bawi cię te ciągłe spojrzenia na rozkład jazdy i zerkania na drzwi. Nie zaśmiejesz się, bo pomyślą, że jesteś z nim w zmowie. Spokojnie siedzisz i obserwujesz rozwój wydarzeń. Brzuch już cię (...) od powstrzymywania rechotu, ale nie pękasz."

    Dobre, bo prawdziwe ! ;-) Piąteczka za klimat :-)
  • Cyber.Wiedźma 07.05.2018
    Artbook, a dzięki. Miło, żeś zajrzał i na parę sekund wszedł do historii.
  • Canulas 08.05.2018
    "Domyślasz się, że to nie chodzi wcale o rozsadzający bębenki dźwięk, a samego kierowce," - ę (kierowcę)

    "Bawi cię te ciągłe spojrzenia na rozkład jazdy i zerkania na drzwi." - Raczej jak spojrzenia, to bawią. Bawią cięte ciągłe spojrzenia.

    "Pojazd, w końcu, zatrzymuje się na przystanku. " - z przecinków jestem debil, ale ten pierwszy chyba niepotrzebny.

    "Pojazd, w końcu, zatrzymuje się na przystanku. Wszyscy wstają i z impetem ruszają w kierunku wrót, za którymi czekała na nich wolność." - Cyber, strasznie Ci się rozpierdala nararcja. Mamy: Zatrzymuje, wstają, ruszają (wszystko teraźniejszy) i nagle, kurwa, niespodzianka CZEKAŁA? - czeka.

    "Bawi cię to, bo wiesz, że kierowca w rzeczywistości jest zwykłą pizdą, która mieszka w piwnicy rodziców.

    I mimo swoich satanistycznych zainteresowań był całkowicie niegroźny. " - i tak samo tutaj. Jest pizdą, mieszka, a potem "był niegroźny". Rozpierdolone nararcyjnie, aż tylko. Rozumiem, że póxno, ale weź to ogarnij.

    Czwórczyna, bo zamysł ok, to jednak nie godzi się nakurwiać takich, hmmm, wiesz... Z dobrego serduszka wszystko.
  • Cyber.Wiedźma 08.05.2018
    Can, no widzisz? Bolało wciskanie czwóreczki?
  • Canulas 08.05.2018
    Cyber.Wiedźma , nie - tu się należało, bo tu zeszłaś w technicznym aspekcie (pewnie pośpiech i zmęczenie, ale jednak) poziom niżej. W poprzednim Twym krótkim tekście wątpliwości nie były tak jednoznaczne, a bardziej pochodziły z subiektywnych odczuć. Dlatego się z tym wstrzymałem. Tutaj musiałem już Cię karnie bodnąć ostrym końcem kijka pod łopatkę.
  • Pan Buczybór 08.05.2018
    heh, pozory bywają mylące, choć dla osób obeznanych takie osóbki są całkiem proste. Piwniczak za kierownicą w zgrabnie napisanym tekście. Kupuję to. Pozdro
  • Karawan 08.05.2018
    Dwie uwagi; 1/ drabble , a nie druble ; 2/ forma drabble to limit słów sto. Tu jest ich więcej. Slang młodzieżowy pełen zbędnych moim zdaniem wulgaryzmów i dlatego cztery a nie pięć. :)
  • Nuncjusz 08.05.2018
    albo droubble - 200 słów
  • Skryty 18.05.2018
    I mimo swoich satanistycznych zainteresowań jest całkowicie niegroźny. -> I, mimo swoich satanistycznych zainteresowań, jest całkowicie niegroźny.

    Fajne, kupuję to. (Jak w sumie wszystko od Ciebie).
    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania