W gąbkę pójdziemy drodzy panowie

W dzisiejszej gazecie Andrzej Bonowy przeczytał newsa. Jakoby pan Seba Podpaska dokonał wielkiej rzeczy. Spuścił w kanał trochę procentów, aby pomóc kobietom w tych ciężkich chwilach, kiedy je krew zalewa. Pomóc dzieciakom w pieluszkowym okresie, aby matki nie używały wielokrotnie tego, co jest jednorazowym produktem. Pomóc chorym przywiązanym do łóżka. No, i najważniejsza pomoc, dla ludzi w starczym wieku. Ludzi popuszczających urynę, jak i niemogących wyjść do toalety.

– Hurra! – zakrzyczał dumnie. – Moja w tym głowa, żeby tak pokombinować w tej sprawie, aby nie stracić.

Zagłębiony w druku - myślał intensywnie. Po tym jak zagraliśmy na nosie wszystkim, trzeba przejść suchą stopą po tym laniu wody.

– Wiem! – zawył radośnie. – Gąbka! Gąbka! Gąbka!… Będzie tarczą ochronną od upadku.

Zadzwonił do Jana Uzdrowiciela i podzielił się tym innowacyjnym pomysłem:

– Słuchaj druhu – mówił zachwycony. – Włożymy pomiędzy warstwy podpasek, pampersów i innych akcesoriów tego typu… gąbkę. – Rozumiesz! Będzie to wkład wymienny. Umieścimy w pakiecie jako filtr o różnym zapachu. I w ten sposób odbijemy sobie wacik. – He, he, he.

– Ty jednak jesteś Wielki – odpowiedział Uzdrowiciel. – Trzeba wypuścić wici i zacząć działać. – Jeszcze dodałbym do tego pakietu maseczki z wymiennym wkładem... Co o tym myślisz?

– Tak, tak, tak! – wyrzucił z siebie zachwyt pan Bonowy. – Nie ma na co czekać, bo wpadniemy sami w ten wykopany dołek. Gąbka wszystko wchłonie! – Zakończył.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • befana_di_campi 21.07.2020
    Wchłonie, a później prze-puści :-D

    Serdecznie :)
  • Pasja 22.07.2020
    Jak to bywa z gąbką.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 21.07.2020
    Śmiesznie, ale i gorzko. Jak często bywamy oszukiwani, fałszywe nowości aby oszukać. Jak często dajemy się oszukać hochsztaplerom? Pozdrowienia!
  • Pasja 22.07.2020
    Śmiesznie ale samo życie. Tekst był pisany na temat "Gąbka" Niepowtarzalnego Stylu. Dlatego taki pokręcony.
    Pozdrawiam
  • MarBe 02.08.2020
    Politycy, media, handel zakręcą nami i bujać będą aż wycisną jak gąbkę.
    Ciekawa i zabawna historyjka.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 03.08.2020
    Historyjka pisana na temat "gąbka" i dlatego taka pokręcona

    Wszystkiego dobrego

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania