W oczy spójrz

Rozdział 1

Mam na imię Majta. Mam 12 lat i mieszkam w mieście o nazwie Zajwa.

Mieszkam z tatą i siostrą Miką. Mamy nigdy nie poznałam. W moim mieście niema zwykłych ludzi , tylko ludzie z mocami,

których używają do chronienia naszego świata. Moje moce jeszcze się nie ujawniły.

Tata mówi, że to trochę dziwne. Moce powinny ujawnić się w wieku 12 lat , a dokładnie w dzień urodzin.

Od moich urodzin minęły już 6 miesiące i moje moce się jeszcze nie ujawniły.

Coraz bardziej zazdroszczę mojej starszej siostrze mocy. Mika ma moc gwiazd , czyli potrafi przenieść wroga do innej galaktyki.

Ona ma 15 lat . Mice moce też ujawniły się później , ale jej moce ujawniły się dwa dni po urodzinach.

Następne częściW oczy spójrz - Rozdział 2

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Aisak 29.10.2019
    Jedynka dla kolejnego trolla.
  • Pan Buczybór 29.10.2019
    Szybko osadząsz Aisak. Jak dla mnie to tylko spamowe, słabiutkie opowiadanko, dalekie od możliwości czytania, a nie dowód trollingu.
  • Aisak 29.10.2019
    A spam, to nie trolling?
    Jeśli ktoś świadomie pisze teksty w powuższym stylu, to jest trollem i zasługuje, albo na całkowite olanie, albo na jedynki.

    Spójrz na opowiadanka Piotra1988, to jest dopiero trolling.

    Zabawa zabawą, trolling trollingiem.
  • Piotrek P. 1988 29.10.2019
    Jeśli moje opowiadania są trollingiem, to na pewno nieświadomym i niezamierzonym. Zdecydowanie nie mam złych intencji. Jednym się spodoba, a innym nie. Każdy ma swój styl. Pozdrawiam :-)
  • Canulas 29.10.2019
    Jeśli faktycznie masz dopiero 144 miesiące to spoko. Jak udajesz, to nie spoko. Bez oceny, Pozdrox

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania