Poprzednie częściW oczy spójrz
Pokaż listęUkryj listę

W oczy spójrz - Rozdział 2

Rozdział 2

Tata obudził mnie i kazał iść do Najwyższej Rady .

- Co się stało ? - spytałam

-To związane jest z twoimi mocami - odpowiedział.

A więc poszłam , kiedy dotarłam i weszłam przez wielkie drzwi wszyscy już tam byli.

Starsi i Rada siedzieli już w ławach , ale ja nie wiedziałam co mam w tej sytuacji zrobić.

- Podejdź Majto ! - powiedziała Tajkata - Wiemy , że nie ujawniły się jeszcze twoje moce , prawda ?

- Tak - nie wiedziałam co mam dalej mówić.

-Tak się składa , że wiemy dlaczego jeszcze nie masz mocy . Musisz przejść próbę Sajta. - powiedziała.

- Czym jest próba Sajta ? - zapytałam .

- Próba Sajta to trudna gra z czasem . Chodzi w niej , że masz dokładnie 6 dni i 2 godziny do zatrzymania procesu odtwarzania twoich mocy. - poinformowała mnie

- To znaczy , że ... Muszę przejść do innego wymiaru i przeżyć tam 6 dni oraz 2 godziny , bo inaczej nie uzyskam mocy ? - zapytałam

- Dokładnie. - odpowiedziała

- A ile mi zostało czasu otworzenia portalu ? - zapytałam , zamiast panikować .

- 15 minut - odpowiedziała

Nie wiedziałam co mam zrobić. bardzo chciałam mieć moce , ale jednocześnie się bałam.

Jeżeli nie przejdę próby mocy to nie będę miała mocy na zawsze .

- Majto ! Jeżeli masz obawy nie musisz tego robić . - poinformowała mnie .

- Chce , ale ... Bardzo się boję - powiedziałam.

Chciałam , ale obawy narastały z każdą minutą .

Kiedy portal się już otworzył Tata i Mika stali przy mnie.

- Majto ! Siostrzyczko uważaj tam na siebie. - powiedziała moja siostra pełna obaw .

- Dobrze .- powiedziałam przytulając się do nich

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania