-

 

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Wrotycz 06.01.2019
    Świetne, jak dla mnie najlepszy Twój tekst!
    Brawo, brawo! ;)
  • stefanklakson 06.01.2019
    Dzięki! To taka satyra, ale myślę, że dość emocjonująca.
  • Agnieszka Gu 06.01.2019
    Witam,
    Aż strach coś napisać ;p ;)) a poważnie, zgrabnie napisane opowiadanko.
    Pozdrawiam
  • stefanklakson 06.01.2019
    No pod takim tekstem krytykować, to aż strach ;) ale to już stary tekst, szkoda, że takie pomysły nie trafiają mi się częściej.
  • sensol 06.01.2019
    nasz stefan dba o nas jak najlepszy ojciec. a jeszcze niektórzy wbijają mu szpilki. to nie ludzie to wilki. tym bardziej że wcale nie padało
  • stefanklakson 06.01.2019
    A ja, jeżely pan pozwoly… z przyjemnościom.
  • Freya 06.01.2019
    Taa... wporzo jest, niby zabawnie ale w zasadzie sprawy są poważne... To dosyć charakterystyczna cecha twoich tekstów - proporcje satyry w kontekście istotnych rzeczy. Można sobie odbierać jedno lub drugie w zależności od potrzeb nastroju :) Pzdr
  • stefanklakson 06.01.2019
    Tak, jakoś tak wychodzi samo z siebie, ale ponieważ teksty te są takie, a nie inne, więc nie są one niestety dla każdego. Pozdrawiam, Stefan.
  • pkropka 06.01.2019
    Uważam, że to jeden z gorszych tekstów, jakie czytałam. Zupełnie nieśmieszny, pełen błędów i niedociągnięć. Totalna porażka. Ode mnie 5 ;)
  • stefanklakson 06.01.2019
    Dziękuję za komentarz, kropeczko. Pozdrawiam, Stefan.
  • AnonimS 06.01.2019
    Satyra na przerost ego i jak pobyt żołnierza na wojnie moze wypaczyć jego zdolności postrzegania. Pozdrawiam
  • stefanklakson 06.01.2019
    Żołnierze z oddziałów specjalnych muszą mieć wyprane mózgi, inaczej nie byliby w stanie zabijać jak maszyny. Pozdrawiam, Stefan.
  • AnonimS 06.01.2019
    stefanklakson bardziej mentalność psychopaty i zero skrupółów.
  • stefanklakson 06.01.2019
    AnonimS Tak jest, czytałem nawet, pamiętam, że przedstawiciele niektórych zawodów posiadają cechy psychopatyczne, tj. dzięki temu nie odczuwają strachu. Jak również np. bankierzy ;) dlatego mogą doić nas z forsy bez żadnych wątpliwości.
  • AnonimS 08.01.2019
    stefanklakson o to,to
  • Pasja 06.01.2019
    Witam Stefana
    Bardzo zwięźle opisana walka z pewniakami. Tylko wilki tak mogą się rozprawić, a co z owieczkami?

    Potem w podobny sposób kolejno zajął się "knedlem", "gawełkiem" i "gargamelkiem", plującymi jadem nienawiści krytykami-dyletantami z bożej łaski... rozprawiaj się jak tylko możesz.

    Koniec jednak wieńczy dzieło... znakomite. Tylko trzeba mieć czym strzepywać.

    Pozdrawiam serdecznie
  • stefanklakson 06.01.2019
    Pasjo, ja np. widzę w tym tekście odrobinę co innego niż np. zobaczył AnonimS. Różni obserwatorzy widzą często różne rzeczy w niby tych samych? tekstach, bo przecież tekst jest jeden. Co znaczy walka z pewniakami? Nazwa bohatera nie jest tu symboliczna, tylko na modłę np. naszego Navala z Gromu. Nie wiem czy wiesz, że żołnierze nie znają się w Gromie z imienia i nazwiska, podobnie jak gangsterzy w filmie Reservoir Dogs, który to film bardzo lubię. Mnie jako autora, ponieważ ja nie potrafię pisać opowiadań z prawdziwego zdarzenia, a może jeszcze nie jest na to odpowiedni czas, interesuje czy było śmiesznie, ponieważ ja kiedy pisałem to dla mnie opowiadanie było zabawne ze względu na przejaskrawianie. Dziękuję, że zechciałaś poświęcić swój czas na przeczytanie tekstu, pozdrawiam Stefan.
  • Pasja 06.01.2019
    Oj tam, oj tam umiesz ty pisać wyśmienicie Autorze. :) Opowi. chyba też jest takim Gromem wszak mamy tylko nicki. A Tarantino to klasyka.
  • stefanklakson 06.01.2019
    Pasjo, tekst ten nie był napisany ani pisany na portal Opowi. To tekst z 2017 r.
  • stefanklakson 06.01.2019
    Również nie dowiedziałem się od Ciebie czy tekst się podobał czy nie? ;) Ja poważnie nie kumam niektórych komentarzy, może to dlatego, że mam tak dużo na głowie.
  • Pasja 06.01.2019
    stefanklakson oczywiście, czego zwieńczeniem jest pięć gwiazdek. Nie żałuję, że przeczytałam. :)
  • AnonimS 09.01.2019
    Każdy patrzy na podstawie swoich doświadczeń . Żołnierze zwłaszcza "specjalsi" są szkoleni do eliminacji wrogów. Niektórzý ci co.musieli robić różne rzeczy podczas walki czy przesłuchań. Zaczynają to lubić. Ale w znakomitej większości są wybitnie inteligentni ludzie, z umiejętnościami, o których cywile mogą tylko pomarzyć. Do tego radzą sobie w extremalnych sytuacjach nie do wyćwiczenia i przewidzenia w trakcie szkolenie. Dlatego nie pasuje do nich obraz wypranego mózgu. Prędzej brak wyrzutów sumienia. A to co napisaleś ciekawe i dobre, o czym najlepiej świadczy dyskusja w komentarzach :) . Pozdrawiam
  • stefanklakson 09.01.2019
    Zgadza się, taka postać jak z tekstu jest i wydaje się nierealna, dlatego to satyra. Ostatnio jak słuchałem Navala w 7 metrów pod ziemią to odniosłem wrażenie, że facet ma wkręconą jakąś ideologię trochę, tj. jakies pranie chyba na niego podzialalo, gdy przechodzi dlugie szkolenie wstepne. A że są to ludzie wybitnie wytrenowani i inteligentni, to wiadomo, nie mam co do tego wątpliwości. Przede wszystkim są to ludzie, którzy muszą doskonale umieć pracować w grupie, tj. współdziałać, to jak drużyna grająca w piłkę nożną.
  • Margerita 12.01.2019
    Platfus rozbawiłeś mnie tą nazwą podobało mi się
  • stefanklakson 12.01.2019
    Och, dziekuje, dziekuje, tekst wraca jak bumerang :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania