.

.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (58)

  • Anonim 22.03.2017
    ale Ty ładnie piszesz, niedokończone wersy Ela, tylko Ty tak umiesz.
  • betti 22.03.2017
    Masz rację, ten wiersz został oceniony bardzo wysoko. Wystawiłam go na pożegnanie. Ważne jest nie tylko dobre wejście...

    Pozdrawiam.elka.
  • Anonim 22.03.2017
    wyjeżdżasz? Ela, co z nami, niedoszłymi poetami?
    tak się nie robi bliźnim, kto nas nauczy pisać dobrą poezję, jak nie Ty?
  • betti 22.03.2017
    Przecież Ty się do tego aż palisz... widzę ogień.
  • Anonim 22.03.2017
    oczywiście, że palę się, bo jednak chciałabym nauczyć się dobrej poezji, tej najlepszej.
  • betti 22.03.2017
    Gdyby to nie było takie żałosne, to nawet byłoby śmieszne.
  • Anonim 22.03.2017
    no, widzisz i taka z Tobą gadka, Ela. przyszłam na korepetycje, dostałam z buta.
    to ja ci dziękuję za te wszystkie dobre rady, jesteś niemiła, niesympatyczna, i nieempatyczna.
    to miłej drogi Elu.
  • betti 22.03.2017
    To wina mojej wrażliwości - na smród.
  • Anonim 22.03.2017
    prezentujesz naprawdę wysoki poziom Elu, to rzeczywiście ósme piętro, albo nawet trzydzieste.
  • betti 22.03.2017
    Zawsze staram się dorównać rozmówcy, nawet kiedy trzeba zejść do podziemia.
  • AndreaR 22.03.2017
    Bardzo dobry. Zatrzymuje. 5
  • betti 22.03.2017
    Wyłamałaś się Andrea z oceną. Nie wiem, czy Ci wszystkie Świnki i takie tam - wybaczą.

    Pozdrawiam.elka.
  • Anonim 22.03.2017
    nie przypominam sobie abym cokolwiek złego napisała na temat twojego wiersza.
    to bardzo niesprawiedliwa ocena.
    no, ale taka już jesteś.
    Elu.
  • Noren72 23.03.2017
    Dziewczyny, nie chcę być adwokatem diabła, ale zaprzestańcie już okładać się komplementami. Obie macie pewność, co myślicie o sobie nawzajem.
  • Anonim 23.03.2017
    Neronie,
    tylko, że ja tak naprawdę nic nie mam do Autorki.
    to Ela burzy się i naprawdę nie wiem, dlaczego?
  • betti 23.03.2017
    Ja się wcale nie burzę, tylko świetnie bawię.
  • betti 23.03.2017
    Zbyszku, nie przerywaj. To takie śmieszne. Imponuje mi, że Świnka zadała sobie tyle trudu... żeby poznać, jaka jestem.
  • Noren72 23.03.2017
    Igrzysk i chleba, choćby czerstwego - ubijemy się nawzajem, tak cudownie się uśmiechając. Do siebie.
  • betti 23.03.2017
    Zbyszku, w jaki sposób można się stąd wyrejestrować?
  • Neurotyk 23.03.2017
    betti, musisz pisać do Admina. Robi to ręcznie po pół roku i setnym mejlu pisanym CAPS LOCKIEM.
  • Neurotyk 23.03.2017
    Neurotyk, serio.
  • betti 23.03.2017
    Neurotyk, a wylogować się można?
  • Neurotyk 23.03.2017
    betti, kliknij w konto i wyloguj się. Tylko co ci to da?
  • Neurotyk 23.03.2017
    PS zeby w 2017 roku pytać, czy da się wylogować... Musisz mieć ze 200 lat.
  • betti 23.03.2017
    Czuję się czasami, jakbym miała więcej...
  • Anonim 23.03.2017
    oj, Elu, wróć na portal, to se pogadamy, jak tylko świnki potrafią.
  • betti 23.03.2017
    ''se'' nie pogadamy. Wybacz, ale to nie ten poziom.
  • Anonim 23.03.2017
    rozumiem, że ciężko zejść z ósmego piętra do prostego ludu,
    życzę pojętnych uczniów, i wszystkiego dobrego, Elu.
  • betti 23.03.2017
    Świnka, Ty moja droga niewiele rozumiesz, ale to nie moja wina, tylko Twoich ograniczeń. Mam wrażenie, że już Ci o tym pisałam na PP.

    Trzymaj się cieplutko i pracuj nad formą, bo to, co mi zaprezentowałaś w komentarzu, żenada. Złośliwym też trzeba umieć być, same chęci, to za mało.
  • Anonim 23.03.2017
    nie znam pp, to po pierwsze, a po drugie nie rozmawiałyśmy wcześniej, więc skąd ta agresja? czyżby menopauza?
  • Anonim 23.03.2017
    proszę dbać o siebie. liczymy na ciebie, Elu.
  • Anonim 23.03.2017
    i absolutnie nie jestem złośliwa, naprawdę. :)
  • betti 23.03.2017
    Wiem, że nie jesteś, to trzeba umieć... napisałam o tym wcześniej, gdybyś czytała ze zrozumieniem...
  • athame 23.03.2017
    Betti. Przepraszam, że się wtrące. Jest taka bajka. Facet chciał kogos zabic bo sie zdenerwował. Zapalił fajkę. Był juz tylko trochęzły. Po trzeciej już był gotowy zapomniec urazy. Po czwartej, juz mógł go przytulić. Nie zmuszam ale poczytaj Pierwszy wróg I ostatni wróg. To ci moze pomoże.
  • betti 23.03.2017
    Dziękuję Athame, piękna bajka, naprawdę.
    Nie wiem jednak, jak ma się ona do mnie, przecież ja tutaj nie mam wrogów.
  • athame 23.03.2017
    Masz. Siebie. Każdy ma tylko tego jednego wroga. Moje opowiadanie jest bardzo długie ale jest o tym samym. Ale koro podobała ci sie bajka, powiem ci drugą. Tym razem nie dotyczy ciebie. dotyczy wszystkich. Pewien Pan miał wielu czarnych niewolników. Jeden był mu bardzo oddany. Pan to zauważył i wyznaczył mu wiele funkcji. Doszło do tego, że ten człowiek pomagał mu kupować niewolników. Zawsze wybierał zdrowych i silnych. Pewnego razu poprosił Pana, żeby kupił starca, bez zębów. Pan zdziwił sie, ale to zrobił. Już w domu zobaczył, że jego sługa-niewolnik opiekuje sie tym starcem w sposób szczególny. Karmił go, okrywa w czasie chłodnej nocy. Po kilku tygodniach Pan zapytał.
    Kim jest dla ciebie ten człowiek? Krewnym, przyjacielem? Nie, odpowiedział sługa-niewolnik. Kiedy byłem młody
    ten człowiek porwał mnie i sprzedał i tak zostałem niewolnikiem.
  • betti 23.03.2017
    Athame, jakby Ci to powiedzieć... otóż, mój osobisty wróg, spuszczany jest przeze mnie z łańcucha, tylko w wyjątkowych sytuacjach i do określonych celów.
    Pozdrawiam.elka.
  • Neurotyk 23.03.2017
    betti, ja tak samo: spuszczam z łańcucha mojego najlepszego wroga, jeśli komuś się to należy... Brawo!
  • Tanaris 23.03.2017
    5 leci, naprawdę to już koniec? W każdym razie jak coś jeszcze dodasz, ja chętnie poczytam i ocenię :D
  • betti 23.03.2017
    Dziękuję Tanaris.
    Pozdrawiam.elka.
  • Jo-anka 23.03.2017
    Zostawiam 5... :( ...
  • Ramzes 23.03.2017
    betti Do pewnej klasy, w której uczą się zwykli uczniowie przychodzi nowa koleżanka z innej szkoły. Uczniowie życzliwie przywitaliby nową dziewczynkę gdyby nie fakt, że koleżanka uważała, że jest bardziej wyedukowana od innych. Zamiast dzielić się wiedzą, którą zaczerpnęła w innej szkole, zaczęła bawić się w panią nauczycielkę, która zamiast pomagać, wyjaśniać i przede wszystkim rozmawiać, krytykowała, ukazywała swą wyższość, przy okazji nie chcąc się podzielić informacją do jakiej to renomowanej szkoły chodziła. Nie dziwota, że koledzy i koleżanki nie polubili jej. Przykre, że przenosi się teraz do innej szkoły z opinią, że klasa jej nie lubiła i zmusiła swym zachowaniem do przenosin.
  • Ramzes 23.03.2017
    Wierszy nie oceniam bo nie jestem godzien takiego talentu.
  • betti 23.03.2017
    Myślę, że koleżanki i koledzy, docenią tę wredną koleżankę, kiedy będą mieć odwagę, pójść ze swoimi wierszami dalej. Tu jestem sama, tam takich jak ja, będzie więcej - ich nie zakrzyczycie.

    Pozdrawiam.elka.
  • Pan Buczybór 23.03.2017
    Janko muzykant. 5
  • betti 23.03.2017
    ''Purpurowe skrzypce''
  • Pasja 23.03.2017
    betti dramat trzech producentów i przeklęte skrzypce.pzdr
  • Pasja 23.03.2017
    Oparty na noweli Janko Muzykant. Kradzież z dworu skrzypiec, aby tylko zagrać, kończy się karą. Hymn do Nirwany i wołanie...cudze chwalicie, swego nie znacie...Stradivarius i Nasz Janko. Tylko gdzie szaleństwo się znajduje. Pozdrawiam serdecznie
  • betti 23.03.2017
    Nie droga Pasjo. Oparty na filmie ''Purpurowe skrzypce'' - polecam film, naprawdę dobry.

    Pozdrawiam.elka.
  • Pasja 23.03.2017
    betti napisalam ci wyzej
  • Pasja 23.03.2017
    Ogladalam, ale ja kocham nasze polskie i dlatego ten Janko
  • betti 23.03.2017
    Skro oglądałaś, to już nie muszę pisać, gdzie znajduje się szaleństwo.

    Miłego dnia.
  • kotka 23.03.2017
    Betti ja też mam kontakt z poetą, prozaikiem i krytykiem. Jest konkretny i nie bawi się ze mną. Wali prosto z mostu co jest źle napisane. A to potrafi zaboleć. Jednak nigdy nie poprawiał ani nawet nie sugerował mi jak to ma wyglądać. To ma być moja praca a nie jego. Nigdy mnie nie obraził i nie był tak niegrzeczny jak Ty. Nawet nie wiesz z kim piszesz, więc trochę kultury osobistej i pokory byłoby wskazane.
  • betti 23.03.2017
    No widzisz, a ja nawet zadałam sobie trud pokazania, jak powinien, od strony technicznej wyglądać wiersz. Na konkretnym przykładzie.

    Głupia jestem, bo w gruncie rzeczy, co mnie obchodzi, jak kto pisze...

    Pozdrawiam.elka.
  • kotka 23.03.2017
    Masz możliwość publikowania tu swoich porad. Możesz łopatologicznie tłumaczyć każdy rodzaj środka artystycznego itd. Czemu nie skorzystasz? Dużo młodych osób by na tym skorzystało. Rozważ to. Dług spłaciłabyś z nawiązką.
  • betti 23.03.2017
    Wybacz, ale straciłam zapał...

    Pozdrawiam.elka.
  • Nuncjusz 23.03.2017
    Betti nie poddawaj się. Rób swoje i nie tłumacz się z tego :)
  • Jo-anka 23.03.2017
    Nuncjusz Dokładnie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania